Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Moldedju16 mar 2016, 16:40

 507  Yens
Het is TV. Ze maken dus van iedereen een typetje.
Alle afvallers hebben al aangegeven dat Cathy gewoon een sympathieke dame is.
En zij waren erbij, toch?
Gebruikersavatar

Yvo16 mar 2016, 20:03

 1111  Uma
Moldedju schreef:Het is TV. Ze maken dus van iedereen een typetje.
Alle afvallers hebben al aangegeven dat Cathy gewoon een sympathieke dame is.
En zij waren erbij, toch?
Ik denk niet dat ze het zo monteren om van iedereen een typetje te maken.
Echt typetjes heb ik er niet bij gezien hoewel sommigen zeggen dat Manuella een moederfiguur was.
Dat zou dan het enige typetje zijn voor zover ik weet.
Volgens mij draait het bij de makers helemaal niet om typetjes neer te zetten en de kandidaten zijn volgens mij
ook niet op basis daarvan geselecteerd.
Cathy is gewoon een harde tante, dat ligt in haar karakter en daar is helemaal niks mis mee.
Wat ik wel verkeerd vind is anderen zonder reden aanvallen en, in het geval dat er geen afspraken zijn gemaakt over waar iedereen ging zitten,
iemand aanvallen omdat die gewoon op een andere plaats is gaan zitten tijdens het eten. Dat vind ik er los over.

Ik kan alleen maar oordelen over wat ik gezien heb, maar voor mij is dat genoeg.
Ik vind Cathy echt uitgesproken onsympathiek.
Ik begrijp dat er anderen zijn die er anders over denken, maar dat is mijn mening.
Gebruikersavatar

LodeD17 mar 2016, 09:34

 117
Amaj, niet gedacht dat mijn topic zo'n vaart zou lopen.

Ik ga absoluut niet akkoord met Yvo, MAAR, Yvo zijn mening toont wel nog eens aan hoe geniaal alles gemonteerd is.
Iedereen is zo geplaatst, dat iedereen zich wel in iemand kan vinden, dat iedereen in iemand wel iemand anders uit het echte leven kan herkennen. Op die manier is iedereen veel meer "betrokken" bij het programma, of tenminste, die indruk hebben we toch. Dit soort, ronduit geniaal montagewerk, zorgt dat een programma als dit kijkcijfers trekt, en houdt. nog eens dikke duim dus voor de makers.

Want draai het een keer het hoe je wil... op basis van de kleine 7u montage die we nu gezien hebben, kun je eigenlijk niemand "kennen" op een manier dat je je er eigenlijk zo'n mening op een terechte manier over kunt vormen. Ze spelen daar een spel, en wij zien enkel wat de montage wil dat wij ze zien spelen. Voor de rest zien we eigenlijk bitter weinig van wie/hoe ze echt zijn