Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt25 feb 2016, 00:15

 90  Uma
Geen concrete aanwijzing, maar eerder een bedenking over de vraag die we bij het begin van aflevering één te horen kregen, namelijk: Wil je de Mol zijn?

Mocht ik het programma maken dan zou ik bij de allereerste proef de Mol naar het antwoord dat hij/zij gaf tijdens het aanmeldingsinterview in de wagen van de Ja-zeggers plaatsen. Dit om de kijker achteraf, zowat in-your-face te kunnen doorsteken dat je in principe meteen al vijf kandidaten kon wegstrepen (namelijk de Nee-zeggers). Ze kunnen hier de
Mol uiteraard laten liegen, maar ik zou het veel toffer vinden als het antwoord dat we van iedereen te horen kregen waarheidsgetrouw was. Dus ook dat van onze verrader... En dan zijn Cathy, Gilles en Stijn de enige Ja-zeggers die nog in het spel zitten.

Helemaal overtuigd ben ik niet, maar het geeft stof tot nadenken.

Die vreemde C of G-vorm in het logo komt zo weer sterk als hint naar voren...
Gebruikersavatar

Moldedju10 mar 2016, 17:15

 507  Yens
Kan natuurlijk ook dat in eerste instantie het antwoord van de mol "neen" was.
Maar dat ze haar overtuigd hebben om het toch te doen...
Gebruikersavatar

weyns196010 mar 2016, 17:33

 426
Moldedju schreef:Kan natuurlijk ook dat in eerste instantie het antwoord van de mol "neen" was.
Maar dat ze haar overtuigd hebben om het toch te doen...
...of hem :-P
Gebruikersavatar

Hanneisdemol10 mar 2016, 17:43

 96
renzo.verdonckt schreef:Geen concrete aanwijzing, maar eerder een bedenking over de vraag die we bij het begin van aflevering één te horen kregen, namelijk: Wil je de Mol zijn?

Mocht ik het programma maken dan zou ik bij de allereerste proef de Mol naar het antwoord dat hij/zij gaf tijdens het aanmeldingsinterview in de wagen van de Ja-zeggers plaatsen. Dit om de kijker achteraf, zowat in-your-face te kunnen doorsteken dat je in principe meteen al vijf kandidaten kon wegstrepen (namelijk de Nee-zeggers). Ze kunnen hier de
Mol uiteraard laten liegen, maar ik zou het veel toffer vinden als het antwoord dat we van iedereen te horen kregen waarheidsgetrouw was. Dus ook dat van onze verrader... En dan zijn Cathy, Gilles en Stijn de enige Ja-zeggers die nog in het spel zitten.

Helemaal overtuigd ben ik niet, maar het geeft stof tot nadenken.

Die vreemde C of G-vorm in het logo komt zo weer sterk als hint naar voren...
De enige persoon uit de NEE-groep die nog overblijft is Hanne... Kan een indicatie zijn?
Gebruikersavatar

ex-molinator10 mar 2016, 20:07

 3483  Uma
Hanneisdemol schreef:De enige persoon uit de NEE-groep die nog overblijft is Hanne... Kan een indicatie zijn?
Of ze was toen al aan het mollen 😉