Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Woestijnmol08 mar 2016, 09:55

Forum veteraan  222
Het lijkt naar mijn mening onwaarschijnlijk dat de makers zo'n risico hebben genomen om iedereen met de mol te laten babbelen.
Stel dat er iemand daarbij was die het wel heel goed zou hebben aangepakt, en zichzelf in zijn micro zo belachelijk zou hebben gemaakt dat de toehoorder niet anders kon dan in lachen uit te barsten, dan was het spel afgelopen. Dan wist elke kandidaat (en zeker de persoon achter de micro) wie de mol is. Ik kan mij niet voorstellen dat de makers dat risico hebben willen nemen.
Ik denk dan ook dat de mol nooit of te nimmer die persoon aan de andere kant van de microfoon kon horen.
Wat is jullie mening hierover ?
Gebruikersavatar

masterveecee08 mar 2016, 10:15

 3547  Sven
Kan. Want ik moet zeggen, ik had ook een liedje gezongen, of een flauwe mop vertelt. Of eerst 2 minuten stiltje en dan "BOE" of "Prrrrrt" (lees: scheetgeluid) geroepen
Gebruikersavatar

johannajacoba08 mar 2016, 10:37

 4
Vind ook dat ze het allemaal wat flauwtjes hebben aangepakt, vooral Cathy. Enkel Stijn leek een tactiek te hebben.
Gebruikersavatar

Woestijnmol08 mar 2016, 10:46

Forum veteraan  222
Bij de extra's kan je dan ook nog eens zien hoe ze bespreken welke fragmenten ze hebben gehoord (Dovy keukens, etc...) Ook dat zou vreemd zijn mocht de mol daarover niks kunnen zeggen. De mol heeft zogezegd die fragmenten niet gehoord omdat hij naar de medespelers aan het luisteren was.
Kunnen we dan hieruit afleiden dat Stijn en Gilles zeker de mol niet zijn omdat ze beide een gesprek hadden over de fragmenten die ze hebben gehoord ?
Dat zou te gemakkelijk zijn, en dat is voor mij nog een reden waarom ik niet geloof dat de mol de andere kandidaten wel degelijk heeft gehoord.
Gebruikersavatar

frank.troch08 mar 2016, 11:22

 253  Yens
De mol kan toch perfect gebriefd zijn over wat er door de hoofdtelefoons zou spelen?
Gebruikersavatar

nite08 mar 2016, 11:32

 110
Woestijnmol schreef:Het lijkt naar mijn mening onwaarschijnlijk dat de makers zo'n risico hebben genomen om iedereen met de mol te laten babbelen.
Stel dat er iemand daarbij was die het wel heel goed zou hebben aangepakt, en zichzelf in zijn micro zo belachelijk zou hebben gemaakt dat de toehoorder niet anders kon dan in lachen uit te barsten, dan was het spel afgelopen. Dan wist elke kandidaat (en zeker de persoon achter de micro) wie de mol is. Ik kan mij niet voorstellen dat de makers dat risico hebben willen nemen.
Ik denk dan ook dat de mol nooit of te nimmer die persoon aan de andere kant van de microfoon kon horen.
Wat is jullie mening hierover ?
Enkel degene achter de micro wist dan wie de mol was, want de andere kandidaten weten niet waarom de mol lacht. Kan evengoed zijn dat hij net een grappig fragment hoorde. Of 1 van de andere kandidaten die op een willekeurig moment lacht en zo hoopt dat hij verdacht wordt.

Zelfs degene met de micro kan dat nooit met zekerheid weten. Het is mogelijk (misschien niet erg waarschijnlijk) dat de mol zijn lach kan inhouden en een andere kandidaat om iets anders lacht.
Gebruikersavatar

masterveecee08 mar 2016, 12:25

 3547  Sven
inderdaad. Ik hoorde op de achtergrond "mijn naam is Donald Muylle", ik zou toch ook eens lachen 🙂

Stijn heeft dat inderdaad goed aangepakt
Gebruikersavatar

Woestijnmol08 mar 2016, 12:25

Forum veteraan  222
nite schreef:Enkel degene achter de micro wist dan wie de mol was, want de andere kandidaten weten niet waarom de mol lacht. Kan evengoed zijn dat hij net een grappig fragment hoorde. Of 1 van de andere kandidaten die op een willekeurig moment lacht en zo hoopt dat hij verdacht wordt.

Zelfs degene met de micro kan dat nooit met zekerheid weten. Het is mogelijk (misschien niet erg waarschijnlijk) dat de mol zijn lach kan inhouden en een andere kandidaat om iets anders lacht.
Blijft de vraag, zullen ze dat risico pakken ?
Ik betwijfel het...
Degene met de mircro zou, mits hij het goed zou aanpakken, voor 100% zeker kunnen weten wie de mol is op die manier...
Gebruikersavatar

frank.troch08 mar 2016, 12:34

 253  Yens
Wat zou dan het nut van deze proef kunnen zijn? Puur voor televisie lijkt me ook straf. Ik denk dat er meer moet achterzitten.
Gebruikersavatar

Woestijnmol08 mar 2016, 12:41

Forum veteraan  222
frank.troch schreef:Wat zou dan het nut van deze proef kunnen zijn? Puur voor televisie lijkt me ook straf. Ik denk dat er meer moet achterzitten.
laten we niet vergeten dat dit uiteindelijk toch een TV-programma is, en dat puur voor televisie niet zo'n gek idee is...
Gebruikersavatar

dieter.keuleers08 mar 2016, 14:21

 2
Uit de beelden die ik gezien heb lijkt Stijn mij door de montage verdacht. Hanne gaat als eerste en dan wordt uitgelegd dat de andere kandidaten geluidsfragmenten te horen krijgen. Je zit hoe de technieker een eerste schuif open zet en Cathy komt in beeld. Een tweede schuif, Gillez en dan de derde schuif Bruno. Stijn komt niet in beeld. Puur montage of een verdoken hint. I don't know......
Gebruikersavatar

Evitaperron08 mar 2016, 14:40

 27
Op het einde als cathy in de studio staat zie je dat de 4 knoppen van het geluid terug worden afgezet. Dat betekent dus dat de mol in de studio staat?!