Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Woestijnmol10 mar 2016, 12:27

Forum veteraan  222
Er is mij iets opgevallen als ze aan het einde van de aflevering de teaser van '' volgende week'' laten zien.
de laatste persoon in beeld is om de 2 weken de volgende afvaller, en om de andere 2 weken Hanne.
Laatste persoon in beeld bij "Volgende week":
Aflevering 1: Ruth (die vertrekt uiteindelijk, zij is de laatste in beeld)
Aflevering 2: Hanne
Aflevering 3: Issabel (vertrekt in aflevering 4)
Aflevering 4: Hanne
Aflevering 5: Bruno (vertrekt in aflevering 6)
Aflevering 6: Hanne

Ik verdenkt hanne niet echt voorlopig, maar dit kan volgens mij misschien wel eens een hint zijn...
Gebruikersavatar

LodeD10 mar 2016, 15:25

 117
als die redenering klopt, zou dat willen zeggen dat wie in aflevering 7 als laatste in beeld komt, de verliezer is in aflevering 8...

zou best kunnen, iets om in het oog te houden.
Gebruikersavatar

weyns196010 mar 2016, 16:11

 426
LodeD schreef:als die redenering klopt, zou dat willen zeggen dat wie in aflevering 7 als laatste in beeld komt, de verliezer is in aflevering 8...

zou best kunnen, iets om in het oog te houden.
Oei, als de programma-makers dit ook gelezen hebben, zal die theorie niet meer kloppen...
Gebruikersavatar

LodeD10 mar 2016, 16:26

 117
ik twijfel er sterk aan dat wij de montage zo sterk zouden kunnen beïnvloeden... in een van de humo-artikels kun je lezen dat ze voor de montage van 1 opdracht (er zitten er 3 in een aflevering) soms wel 2 weken montagetijd nodig hebben... voor 1 bericht hier, gaan ze heus niet heel de boel weer aanpassen.

Hun tijdsschema is zeer strak en eigenlijk hebben ze absoluut geen tijd op overschot als ik de recente humo-artikels erop na lees
Gebruikersavatar

weyns196010 mar 2016, 16:48

 426
LodeD schreef:ik twijfel er sterk aan dat wij de montage zo sterk zouden kunnen beïnvloeden... in een van de humo-artikels kun je lezen dat ze voor de montage van 1 opdracht (er zitten er 3 in een aflevering) soms wel 2 weken montagetijd nodig hebben... voor 1 bericht hier, gaan ze heus niet heel de boel weer aanpassen.

Hun tijdsschema is zeer strak en eigenlijk hebben ze absoluut geen tijd op overschot als ik de recente humo-artikels erop na lees
Smile, was een grapje!
Gebruikersavatar

Hanneisdemol10 mar 2016, 23:30

 96
Woestijnmol schreef:Er is mij iets opgevallen als ze aan het einde van de aflevering de teaser van '' volgende week'' laten zien.
de laatste persoon in beeld is om de 2 weken de volgende afvaller, en om de andere 2 weken Hanne.
Laatste persoon in beeld bij "Volgende week":
Aflevering 1: Ruth (die vertrekt uiteindelijk, zij is de laatste in beeld)
Aflevering 2: Hanne
Aflevering 3: Issabel (vertrekt in aflevering 4)
Aflevering 4: Hanne
Aflevering 5: Bruno (vertrekt in aflevering 6)
Aflevering 6: Hanne

Ik verdenkt hanne niet echt voorlopig, maar dit kan volgens mij misschien wel eens een hint zijn...
Straf gevonden, en het zou nog straffer zijn mocht het zuiver toeval zijn, toch? De Mol België is echt super. De hints zitten tenminste verborgen... Al denk ik dat de makers, door de komst van de honderden pagina's op internet over hun programma, ook valse hints verspreiden. Die extra filmpjes zijn vaak ook compleet waardeloos. Ze hebben door dat zwijgen niet volstaat, dus wat doen ze? Het tegenovergestelde: de kijkers bedelven onder informatie zodat niemand nog weet wat hij moet geloven. Lijkt me de beste oplossing.
Gebruikersavatar

ex-molinator11 mar 2016, 08:13

 3483  Uma
Woestijnmol schreef:Er is mij iets opgevallen als ze aan het einde van de aflevering de teaser van '' volgende week'' laten zien.
de laatste persoon in beeld is om de 2 weken de volgende afvaller, en om de andere 2 weken Hanne.
Knap opgemerkt en ja het overwegen waard, maar nog niet sluitend. :cry:
Gebruikersavatar

geertn44415 mar 2016, 11:56

 236
Huidige stand:

Aflevering 1: Ruth (die vertrekt uiteindelijk, zij is de laatste in beeld)
Aflevering 2: Hanne
Aflevering 3: Issabel (vertrekt in aflevering 4)
Aflevering 4: Hanne
Aflevering 5: Bruno (vertrekt in aflevering 6)
Aflevering 6: Hanne
Aflevering 7: Gilles (met in de achtergrond Hanne)

Aflevering 8: vertrek Gilles dan (verliezende finalist) en Hanne terug in the picture ? (als mol of als winnaar)...rarara
Gebruikersavatar

Mollenboekje17 mar 2016, 07:49

 1
Het laatste beeld in aflevering 5 was ook Hanne hoor.
Je ziet de schim van Hanne als zij tegen 'de mol' gaat praten.