Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

TRZNTRX14 mar 2016, 18:17

 46  Uma
Er is iets wat mij al weken bezighoudt: het filmpje waarin Gilles De Coster kandidaten zoekt voor De Mol.
Deze is gefilmd in de Halong baai in Vietnam. Volgens Gilles was hij er toevallig op reis. Vraag me alleen af waarom dit wordt ingeblikt tijdens je vakantie? Was het zo dringend?
En dan nog iets: onderaan staan heel wat cijfers. Links zijn de coördinaten van de Halong Baai, rechts staat er 11.18. Het uur waarop het gefilmd werd misschien? Maar waarom staat er dan geen datum? Of was dit de allereerste tip?
http://communicatie.vier.be/gilles-de-c ... oor-de-mol#

Hoe dan ook, mijn leven gaat bijzonder saai zijn na afloop van dit programma.... :cry:
Gebruikersavatar

Hanneisdemol14 mar 2016, 18:27

 96
TRZNTRX schreef:Er is iets wat mij al weken bezighoudt: het filmpje waarin Gilles De Coster kandidaten zoekt voor De Mol.
Deze is gefilmd in de Halong baai in Vietnam. Volgens Gilles was hij er toevallig op reis. Vraag me alleen af waarom dit wordt ingeblikt tijdens je vakantie? Was het zo dringend?
En dan nog iets: onderaan staan heel wat cijfers. Links zijn de coördinaten van de Halong Baai, rechts staat er 11.18. Het uur waarop het gefilmd werd misschien? Maar waarom staat er dan geen datum? Of was dit de allereerste tip?
http://communicatie.vier.be/gilles-de-c ... oor-de-mol#

Hoe dan ook, mijn leven gaat bijzonder saai zijn na afloop van dit programma.... :cry:
Goed opgemerkt.
Ocharme, misschien kan je je kandidaat stellen voor de volgende Mol 😉
Gebruikersavatar

masterveecee14 mar 2016, 18:34

 3547  Sven
Geocoordinaten kloppen:

Khe Cá, Hà Phong, tp. Hạ Long, Quảng Ninh, Vietnam
Latitude: 20.88518 | Longitude: 107.1706

Of is die "Ha" belangrijk?
Gebruikersavatar

Hanneisdemol14 mar 2016, 19:10

 96
masterveecee schreef:Geocoordinaten kloppen:

Khe Cá, Hà Phong, tp. Hạ Long, Quảng Ninh, Vietnam
Latitude: 20.88518 | Longitude: 107.1706

Of is die "Ha" belangrijk?
Allemaal H en N 😲
Gebruikersavatar

ex-molinator14 mar 2016, 19:13

 3483  Uma
Hanneisdemol schreef:Allemaal H en N 😲
Nice try, but no go 🙂
Probeer maar eens in Vietnam 3 steden te vinden zonder H of N (ja ze bestaan maar H en N zijn de meest voorkomende medeklinkers in de westerse transcriptie van het Vietnamees)
Gebruikersavatar

Hanneisdemol14 mar 2016, 19:23

 96
ex-molinator schreef:Nice try, but no go 🙂
Probeer maar eens in Vietnam 3 steden te vinden zonder H of N (ja ze bestaan maar H en N zijn de meest voorkomende medeklinkers in de westerse transcriptie van het Vietnamees)
Okido, ik spreek geen Vietnamees 😉 In het begin zette ik alles in op Gilles, nu op Hanne, maar toch... Ze mollen er allebei op los!