Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

mollig1816 mar 2016, 20:51

 229  Bert
Opdracht 1: Ruth bevrijden
Hanne helpt met juiste antwoord, Gilles met foute. Beide vragen leken mij sowieso geen gemakkelijke
Cathy weigert mee te werken.
Ruth komt niet terug, 5000 euro weg.

potentieel molgedrag voor Cathy en Gilles

Opdracht 2: Bananenboot:
Opdracht slaagt, ik heb hier eigenlijk niks verdacht gezien

Opdracht 3: penalty's (hoe wordt dit team gekozen?)
Stijn doet solo slim
Hanne (truitje van (Diego) Maradona, 10? ) helpt niet met de raadsels, trapt slechtste penalty ever, begint tijdens Stijn zijn aanloop de keeper af te leiden. Leidt ze Stijn hier niet minstens even veel mee af?
Ze stelt direct voor het risico ook te nemen op bedrag te verdubbelen zonder aarzeling.
Achteraf bedenkt ze samen met Stijn en Issabelle strategie om verwarring te veroorzaken.

Opdracht 4: de berg ( Piedra del molino? of Molensteen in het nederlands)
Cathy en Gilles zitten in kopgroep.
Gilles blijkt over redelijk wat religieuze kennis te beschikken en wint zo aan vertrouwen. Ze fixeren zich enorm op ave maria
zowel gilles als cathy missen bepaalde borden (14 borden over kruisiging)

Bovenaan blijken Gilles en Cathy elkaar totaal niet te vertrouwen ( waarom niet?)
Gilles mag naar binnen, Cathy rijdt terug naar beneden in "hoop" extra info te vinden maar komt te laat terug.
Gilles legt de kaarten fout.

Gilles lijkt Cathy wel te verdenken en omgekeerd.
Anderzijds blijken beide ook de verdachten te zijn van Marc ( dacht ik) die later deze aflevering af valt.
Gebruikersavatar

yasmine.mouhamou16 mar 2016, 21:44

 8
Even over opdracht 1: Ruth had Cathy haar vraag juist (Kosovo) wss omdat Cathy hier al over verteld had. Of dit verdacht is of niet, laat ik in het midden... (De makers van het programma dachten dat de groep haar wel terug zou willen halen)