Bruno is niet De Mol
Gebruikersavatar

bijna - mollenvanger15 feb 2016, 22:09

Forum veteraan  9
Ben er na vandaag 100% zeker van dat Bruno de mol is!

- Blijft bij de kettingproef volledig buiten schot en zorgt er voor dat hij zeker in het hotel kan slapen
- Kijk naar zijn ijzig kalme houding tijdens de eliminatie
- Sluipt geruisloos door de afleveringen. Dat betekent dat het een zeer goede montage is!
Gebruikersavatar

bijna - mollenvanger15 feb 2016, 22:10

Forum veteraan  9
Ik merk nu dat mijn vorige mo nog steeds in de voetnoot staat. En wie was toen ook al weer de mol? Juist ja...
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt15 feb 2016, 22:43

 90  Uma
Hij zat weer met zijn sandalen aan ook...
Gebruikersavatar

bijna - mollenvanger16 feb 2016, 22:08

Forum veteraan  9
Daarnet nog eens herbekeken en dit viel mij heel duidelijk op:
Bij de begin van de vragenronde: een shot met de melding: "de zoektocht naar de mol" met daarbij zeer opvallend Bruno in beeld en dat beeld wordt nog een paar tellen vastgehouden. Toeval? Ik denk het niet...
Gebruikersavatar

weyns196017 feb 2016, 15:47

 426
bijna - mollenvanger schreef:Daarnet nog eens herbekeken en dit viel mij heel duidelijk op:
Bij de begin van de vragenronde: een shot met de melding: "de zoektocht naar de mol" met daarbij zeer opvallend Bruno in beeld en dat beeld wordt nog een paar tellen vastgehouden. Toeval? Ik denk het niet...
Het zou ook kunnen dat de programmamakers o.a. dit forum in het oog houden en vinden dat hun kijkers al te dikwijls beelden van zowel Cathy als Issabel koppelen aan de mol of de winnaar, en dat ze daar nu verandering in willen brengen? Het blijft altijd gissen naar hun bedoelingen...