Bruno is niet De Mol
Gebruikersavatar

Molmat16 feb 2016, 00:10

 1
Ik ontdekte gisteren dat Bruno een Facebook-alias heeft. Hij heeft zijn naam op Facebook veranderd in Momfer Gustia. En guess what: Momfer is de mol uit de Fabeltjeskrant.

[ external image ]

Nog iets: toen ik die naam gisteren googlede kreeg ik dit resultaat:

[ external image ]

Als je op de link klinkt kom je bij een "page not found"-pagina op Facebook. De comment werd dus recent verwijderd.

Ik weet echt niet of je uit alles wat hierboven staat conclusies kan trekken, maar ik vind het allemaal wel wreed verdacht 😃
Gebruikersavatar

Tobees17 feb 2016, 19:32

 19
Zou straf zijn ... maar... alle sociale mediakanalen van alle kandidaten worden uitgeplozen door journalisten en mollenzoekers, is dit dan niet te opvallend? Twitter accounts zijn afgeschermd of berichten tussen half oktober en half december zijn gewist (zoals bij Twitter van Thibaud) en dan nu zo'n opmerkelijke naamsverandering op een facebookpagina, dat valt te hard op! Ik denk dat dit een mistgordijn is.
Gebruikersavatar

jasper.verfaillie18 feb 2016, 17:19

 10
Als hij echt de mol is, zou dit wel een lullige manier zijn om zichzelf te verraden. Daarbij vind ik dat Bruno een beetje te veel wil opvallen en wat gefaket mysterieus doet. Een echte mol doet zo'n dingen niet.
Gebruikersavatar

stijn.vercruysse20 feb 2016, 18:47

 2
Tis vandaag zijn verjaardag! We kunnen hem Happy Birthday wensen? :p
Gebruikersavatar

oosfs21 feb 2016, 20:14

 1
Gelukkig heeft Google een cache-functie 🙂 Daarop vroeg onze vriend aan de facebook-fanpagina van Bruno om het onderschrift "bekend persoon" onder zijn naam weg te halen. Die fanpagina zal dan waarschijnlijk wel beheerd worden door Woestijnvis aangezien onze vriend vraagt aan iemand van de "productie". Soit, dit heeft hoogstwaarschijnlijk niets te maken met het programma zelf.

Link naar de cache-pagina:
https://webcache.googleusercontent.com/ ... ent=safari

Link naar de fanpagina:
http://www.facebook.com/Bruno-Heutz-175 ... 0/timeline

Ook de rest heeft fanpagina's