Bruno is niet De Mol
Gebruikersavatar

stijn.beelprez03 mar 2016, 00:58

 33
geertn444 schreef:In de wijnproef is Bruno ook onconsequent: bij de derde wijn, zegt Bruno eerst: "sterke tannines, ik denk dat die bij eten zeer goed is". na het proeven van de vierde moeten ze aanduiden welke de slechte is en dan zegt Bruno: "den derde" ?? doh , waar komt dat vandaan ? Daarnet was het nog een goeie. Maar dan zegt Thibaud: "de vierde" en daarmee is bruno ook akkoord "de vierde dan" (??). Merk op dat Bruno tijdens het uitgieten van de topwijn, zijn hand voor zijnen mond moet houden, precies omdat hij zijn lacht niet kan inhouden. Daarna moeten ze de beste kiezen en dan zegt Bruno: "den derde" ?? doh, daarnet was dat de slechtste ?? Dat klopt langs geen kanten, en wat we nog het hardst tegenvalt: Thibaud reageert daar allemaal niet op, geen enkele reactie. Moet ik nu echt geloven dat hij dit helemaal niet heeft opmerkt ?
Ik dacht eerst volledig hetzelfde als jou. Maar toen ik de beelden eens herbekeek denk ik dat Bruno wou zeggen dat de derde wijn goed zou passen om s avonds te serveren aan tafel. Maar het kwam er wel nogal verwarrend uit, vooral omdat ze op dat moment net aan de discussie hadden over de "azijnwijn".