Cathy is de winnares
Gebruikersavatar

deneddy12 feb 2016, 17:31

 22
Met de lettercombinatie van alle nummerplaten is enkel "CATHY IS DE MOL" te vormen :scratch:
Gebruikersavatar

geertn44412 feb 2016, 23:43

 236
wow...
Hoe groot is wiskundig de kans dat uit een verzameling van 30 letters, net die ene zin gevormd kan worden en geen enkel van alle andere namen ?

EONSVTWPAWMJGBLUDCZQYAFHMEKRIL

heel klein denk ik , dus moet het er met opzet ingestoken zijn geweest,
pffff....maar dan zou dit seizoen, na zovele jaren, alle kenmerken van de vorige mols gewoon herhalen, waar is de originaliteit...

- flits van cathy in openingsshot
- eerste kandidaat die voorgesteld wordt is de mol (Cathy), vroeger Hugo
- cathy in het logo
- cathy hangt onderaan als meest verdachte
- best ontwikkelde zintuig: tast
- favoriete muziek: i lie and i cheat

Of Woestijnvis heeft de logica omgedraaid en de klassieke tips wijzen niet op de mol, maar bv op de winnaar 🙂
Ik hoop het want anders ligt het er allemaal wel een beetje te dik op....

Maar ik ben dan wel eens benieuwd wat de eerste woorden van Gilles de Coster in elke aflevering dan gaan zijn 😂
Voorlopig zitten we op 😉

BEGIN (november stapte 10...)
DAG (?) Ruth), JIJ (bent de eerste..)
Gebruikersavatar

VdB15 feb 2016, 20:39

Forum veteraan  736
mooi gevonden!

anderzijds: ook bv. bruno en manuella kan je vormen... weliswaar gebruik je dan sommige letters 2 keer. Maar bij "Cathy is de mol" heb je bv. ook een "M" over... dus een echt systeem (bv. alle letters die één keer voorkomen/alle letters die overeenkomen met cijfer 1,...) lijkt het niet?

Heb ook al even op die nummerplaten zitten kijken, valt ook op dat de cijfers erg onregelmatig voorkomen, vooral veel 1 en 5, maar kan er verder niks uit opmaken dat sluitend is 🙂

8x1
3x2
2x3
3x4
9x5
1x7
3x9