Gilles is De Mol!
Gebruikersavatar

Moldedju17 mar 2016, 14:24

 507  Yens
En, sorry Sherlock, eigenlijk is het de verkeerde die wordt vernoemd.
Behalve dan dat de naam Sherlock en de term "gouden tip" waarschijnlijk wel leuk om te gebruiken waren voor het artikel.
Gebruikersavatar

masterveecee17 mar 2016, 14:27

 3547  Sven
Moldedju schreef:En, sorry Sherlock, eigenlijk is het de verkeerde die wordt vernoemd.
Behalve dan dat de naam Sherlock en de term "gouden tip" waarschijnlijk wel leuk om te gebruiken waren voor het artikel.
klinkt dan dan zoveel beter dan "rolhad" of "masterveecee"??? 😃
Gebruikersavatar

Moldedju17 mar 2016, 14:35

 507  Yens
In de gazet wel ja 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator17 mar 2016, 17:04

 3483  Uma
commisaris Witse schreef:http://newsmonkey.be/article/64709

Ga ook kijken bij Cathy
25 aanwijzingen dat Gilles De Mol is (en dan ook dat Cathy De Mol is)?
OK, een aantal van die aanwijzingen zijn echt interessante pistes, maar 1/3 of meer zijn puur tunnelvisie (dingen zoeken om te theorie te bevestigen maar de alternatieve (en misschien meer aanvaardbare) oplossingen helemaal niet overwegen.)
Gebruikersavatar

Yvo19 mar 2016, 19:25

 1111  Uma
Ik denk dat het Gilles is omwille van de opsommingen van Ric
en ik heb het gevoel(intuïtie) dat hij het minst spontaan reageert en het meest acteert.

Een mol moet low profile houden en meestal best zo onopvallend mogelijk saboteren.
Een mol kan liegen maar een mol zal niet liegen als de hele groep het kan weten. Ik doel op de opdracht met het paarderennen.
Daarom verdenk ik Hanne niet.
Cathy maakt te veel lawaai en trekt te veel de aandacht en daarom verdenk ik haar ook niet.
ex-molinator schreef:25 aanwijzingen dat Gilles De Mol is (en dan ook dat Cathy De Mol is)?
OK, een aantal van die aanwijzingen zijn echt interessante pistes, maar 1/3 of meer zijn puur tunnelvisie (dingen zoeken om de theorie te bevestigen maar de alternatieve (en misschien meer aanvaardbare) oplossingen helemaal niet overwegen.)
Vind ik ook.
Gebruikersavatar

Hanneisdemol19 mar 2016, 22:48

 96
1 scene heb ik 8 keer bekeken: de zoutvlakte.
Dit stukje vind ik heel verdacht:
Vanaf 9min36

Gilles: Hey, die plakband is exact twee keer dat touw.
Marc: Dat was wel te verwachten.

M.a.w.: Marc wist dit NIET.

Gilles: Als we die plakband leggen, moeten we minder leggen.
"": Is dat exact twee keer?
Gilles: Jaja, Marc is getuige.
Marc: Ja, da's juist.

Wist het opeens wel? Nee, hij is onbewust gemanipuleerd. Gilles lacht richting de camera, niet naar de anderen verderop. Zou hier niet de sabotage zitten???
Ik hoop echt dat hij dit nooit leest, maaruh... Marc leek me nu echt wel de gemakkelijkste kandidaat om even om de tuin te leiden.
Gebruikersavatar

ex-molinator19 mar 2016, 22:57

 3483  Uma
Hanneisdemol schreef:1 scene heb ik 8 keer bekeken: de zoutvlakte.
Dit stukje vind ik heel verdacht:
Vanaf 9min36

Gilles: Hey, die plakband is exact twee keer dat touw.
Marc: Dat was wel te verwachten.

M.a.w.: Marc wist dit NIET.

Gilles: Als we die plakband leggen, moeten we minder leggen.
"": Is dat exact twee keer?
Gilles: Jaja, Marc is getuige.
Marc: Ja, da's juist.

Wist het opeens wel? Nee, hij is onbewust gemanipuleerd. Gilles lacht richting de camera, niet naar de anderen verderop. Zou hier niet de sabotage zitten???
Ik hoop echt dat hij dit nooit leest, maaruh... Marc leek me nu echt wel de gemakkelijkste kandidaat om even om de tuin te leiden.
Ja, dit vond ik ook wel heel gemakkelijk geregeld maar aangezien het de eerste aflevering was, is dit niet echt blijven hangen en ben ik dit uit het oog verloren. Morgen even opnieuw bekijken.

BTW, knap van je dat je niettegenstaande je forumnaam, ook aanwijzingen die in de richting van een andere mol dan Hanne wijzen, ook kritisch benadert (en ik zie net dat je nu Gilles als Mol aanwijst : was dat al of ben je pas onlangs veranderd van mol?.
Gebruikersavatar

Hanneisdemol19 mar 2016, 23:11

 96
ex-molinator schreef:Ja, dit vond ik ook wel heel gemakkelijk geregeld maar aangezien het de eerste aflevering was, is dit niet echt blijven hangen en ben ik dit uit het oog verloren. Morgen even opnieuw bekijken.

BTW, knap van je dat je niettegenstaande je forumnaam, ook aanwijzingen die in de richting van een andere mol dan Hanne wijzen, ook kritisch benadert (en ik zie net dat je nu Gilles als Mol aanwijst : was dat al of ben je pas onlangs veranderd van mol?.
Ik zal heel eerlijk zijn op twee vlakken:

- Ik heb een beetje spijt van mijn naam. Het komt gewoon arrogant over, alsof het allemaal zo klaar als een klontje is en het vreemd is dat iedereen twijfelt, maar dat realiseerde ik me pas later. En als het Gilles is, ga ik die naam helemaal vervloeken 🙂

- Ik had Gilles vanaf aflevering 1 als Mol, maar toen ik deze account aanmaakte zat ik op Hanne. Op het punteninzetspel staan de meeste punten bijgevolg op zijn naam, door het verdubbelen nu al 7 keer zoveel dan op Hanne. Al die hints op het forum zijn supergoed gevonden, en daarom ben ik me meer op het gedrag gaan focussen. Hanne verwijst zo vaak naar de Mol, dat ze wel heel erg koelbloedig moet zijn om dat te kunnen zonder een krimp te geven, mocht ze daadwerkelijk de Mol zijn.
Ik ben nu echt wel benieuwd naar de ontknoping.
In BE is het veel moeilijker dan in NL, bijna een strijd in plaats van een spelletje haha 😛 Examens of niet, maandag is de tv vanaf 20u35 de mijne hoor. Reservé.
Gebruikersavatar

weyns196020 mar 2016, 00:53

 426
commisaris Witse schreef:En later publiceerden ze ook nog 25 redenen waarom Hanne de Mol zou zijn 😃

http://newsmonkey.be/article/64772?dossier=64761
En veel van wat ze daar schrijven heb ik hier of op de FB groep gezien, ere wie ere toekomt? Staat trouwens flink wat flauwekul tussen en is verre van volledig.