Hanne is niet De Mol
Gebruikersavatar

Mateo13 mar 2016, 12:10

 870
Wat leuk en duidelijk, Addow, deze uitleg van een kenner!
Gebruikersavatar

NeverWrong13 mar 2016, 22:33

 17
Bij zowel Cathy, Stijn, Gilles en Bruno laten ze voorbeelden van geluidsfragmenten horen wanneer de kandidaat in beeld is. Enkel bij Hanne is dit niet het geval.
Gebruikersavatar

Klaartje13 mar 2016, 22:39

 2245  Uma
eva.timmermans schreef:niemand opgevallen dat Hanne spierwit zag? En dat ze zich superhard concentreerde om niet te reageren (zelfs niet plots)...
In het topic onder Algemeen - Praten met de mol (aflevering 6) had ik ook al aangehaald hoe ik mij zou gedragen als mol in die proef: ik zou me diep concentreren op mijn eigen spiegelbeeld, mezelf als het ware hypnotiseren, om de buitenwereld buiten te sluiten (en dus op niks te reageren). Juist dat gedrag zag je bij Hanne. Een alternatief is naar de grond kijken, de blik neerslaan, ook goed om je te concentreren, maar dat doe je liefst niet te lang (of de hele tijd) want dat zou opvallen. Ook dat heb ik Hanne zien doen.

Tunnelvisie van een Hanne-fan zeker? 🙂 Of toch niet?
Gebruikersavatar

LodeD13 mar 2016, 23:17

 117
Addow schreef:
Hierbij in het achterhoofd houdend dat fader 4 steeds het Mol-kanaal was, wil dus zeggen dat de Mol altijd dezelfde hoofdtelefoon moet opgehad hebben. De enige mogelijke manier om er zeker van te zijn dat de Mol steeds dezelfde hoofdtelefoon op heeft na de wissels, is door de Mol te laten beginnen (Hanne in dit geval). Na haar beurt kan zij immers altijd dezelfde hoofdtelefoon ophouden. De overige kandidaten hebben allemaal 2 verschillende hoofdtelefoons opgehad.

deze vind ik heel mooi !
Gebruikersavatar

LodeD13 mar 2016, 23:18

 117
owla, we zien iets over het hoofd hé...
ook de persoon die ALS LAATSTE gaat spreken tegen de mol, heeft maar 1 koptelefoon aan gehad...
Gebruikersavatar

Hanneisdemol13 mar 2016, 23:47

 96
LodeD schreef:owla, we zien iets over het hoofd hé...
ook de persoon die ALS LAATSTE gaat spreken tegen de mol, heeft maar 1 koptelefoon aan gehad...
Inderdaad. Hanne was de eerste en Cathy was de laatste, als de volgorde in de uitzending klopt.
Gebruikersavatar

Addow13 mar 2016, 23:54

Molerator  377  Yens
Klopt, de laatste persoon kan inderdaad ook! Dat had ik even over het hoofd gezien.
Dus Cathy kan inderdaad ook! Ik heb ondertussen in een thread op algemeen quasi dezelfde theorie gelezen 🙂