Hanne is niet De Mol
Gebruikersavatar

weyns196011 mar 2016, 12:10

 426
nite schreef:Het krulletje was inderdaad van Thibaud. Maar dat maakt eigenlijk niet zoveel uit omdat de proef ging over een vrijstelling en dus de kandidaten en niet alleen de mol reden hadden om de boel te saboteren. Thibaud was daar inderdaad aan het saboteren: hij vertraagt de stemming en hij steekt issabel het verkeerde antwoord op.
Thibaud heeft nooit bevestigd dat hij een krulletje heeft gezet, hij zei dat hij zonder bril een "N" had geschreven; wie weet was dat de waarheid en heeft de mol dat krulletje gezet? Gilles zegt "ik weet nog welk mijn papiertje is" maar daar wordt niet verder op ingegaan. Ik zie wel enkele keer een onvrijwillige glimlach van Gilles tijdens die stemmenrondes.

Thibaud kan opzettelijk niet zijn ingegaan op die beschuldiging van dat krulletje. Is maar een idee, he :-D
Gebruikersavatar

weyns196011 mar 2016, 12:12

 426
geertn444 schreef:Gewoon, omdat de redactie anders een spel met nummerplaten in elkaar gestoken heeft voor niets 🙂
De programmamakers waren heel verwonderd dat de groep er niet voor gekozen heeft om Ruth terug in het spel te laten komen, dat hadden ze niet zien aankomen (hebben ze zelf gezegd).
Gebruikersavatar

Woestijnmol11 mar 2016, 12:13

Forum veteraan  222
weyns1960 schreef:Thibaud heeft nooit bevestigd dat hij een krulletje heeft gezet, hij zei dat hij zonder bril een "N" had geschreven; wie weet was dat de waarheid en heeft de mol dat krulletje gezet? Gilles zegt "ik weet nog welk mijn papiertje is" maar daar wordt niet verder op ingegaan. Ik zie wel enkele keer een onvrijwillige glimlach van Gilles tijdens die stemmenrondes.

Thibaud kan opzettelijk niet zijn ingegaan op die beschuldiging van dat krulletje. Is maar een idee, he :-D
wat ik niet begrijp is waarom er zoveel hetze om dat krulletje is. Wat kan hiervan de sabotage zijn geweest ?
De mol zou zich toch veel beter op de achtergrond houden en in stilte nee stemmen zonder de aandacht te trekken (zoals Stijn)
Gebruikersavatar

weyns196011 mar 2016, 12:22

 426
Woestijnmol schreef:wat ik niet begrijp is waarom er zoveel hetze om dat krulletje is. Wat kan hiervan de sabotage zijn geweest ?
De mol zou zich toch veel beter op de achtergrond houden en in stilte nee stemmen zonder de aandacht te trekken (zoals Stijn)
De mol moet ja stemmen, om zich niet verdacht te maken. Als de mol voor de papieren stemming snel heeft ingeschat wie ja en wie nee zou (kunnen) stemmen, dan kan het krulletje ervoor zorgen dat er een gelijke stand is. Wat ook is gebeurd.
Gilles zei eerst "ik ga voor de bom, jongens" dus hij zou dan nee stemmen, daarna zegt hij "ja", hij weet daarna het antwoord op zijn vraag niet zo goed (maar daar liegt hij duidelijk) en stuurt het spel in de war, zoals we hebben gezien. Ik zie bij Gilles ook enkele keren een klein lachje, zoals wanneer wordt gezegd na de telling: "het is 4-4". Als hij het krulletje heeft gezet, dan weet ik wel waarom hij dan lacht 🙂
Achteraf, na het ontploffen van de verfbom, beseft hij (als hij de mol idd is) wat zijn sabotage kan doen - niet leuk.
Gebruikersavatar

Woestijnmol11 mar 2016, 12:35

Forum veteraan  222
weyns1960 schreef:De mol moet ja stemmen, om zich niet verdacht te maken. Als de mol voor de papieren stemming snel heeft ingeschat wie ja en wie nee zou (kunnen) stemmen, dan kan het krulletje ervoor zorgen dat er een gelijke stand is. Wat ook is gebeurd.
Gilles zei eerst "ik ga voor de bom, jongens" dus hij zou dan nee stemmen, daarna zegt hij "ja", hij weet daarna het antwoord op zijn vraag niet zo goed (maar daar liegt hij duidelijk) en stuurt het spel in de war, zoals we hebben gezien. Ik zie bij Gilles ook enkele keren een klein lachje, zoals wanneer wordt gezegd na de telling: "het is 4-4". Als hij het krulletje heeft gezet, dan weet ik wel waarom hij dan lacht 🙂
Achteraf, na het ontploffen van de verfbom, beseft hij (als hij de mol idd is) wat zijn sabotage kan doen - niet leuk.
Ik vind het helemaal niet verdacht om NEE te stemmen. Als ze niet terugkomt hebben de spelers meer kans om in het spel te blijven, dus is het ook logisch dat de meesten uiteindelijk nee hebben gestemd. De mol, die moet maar in stilte erbij zitten en nee stemmen, zoals Stijn.
Laten we niet vergeten dat het de eerste aflevering is en ik denk niet dat ze de mol dan al zo'n grote mond zullen laten opzetten. een onopvallende mol is nog steeds de beste mol...
Gebruikersavatar

weyns196011 mar 2016, 12:37

 426
Woestijnmol schreef:Ik vind het helemaal niet verdacht om NEE te stemmen. Als ze niet terugkomt hebben de spelers meer kans om in het spel te blijven, dus is het ook logisch dat de meesten uiteindelijk nee hebben gestemd. De mol, die moet maar in stilte erbij zitten en nee stemmen, zoals Stijn.
Laten we niet vergeten dat het de eerste aflevering is en ik denk niet dat ze de mol dan al zo'n grote mond zullen laten opzetten. een onopvallende mol is nog steeds de beste mol...
Als je weet dat de programmamakers ervan uitgingen dat Ruth terug in het spel zou worden opgenomen, dan zit je als mol in het ja-kamp. Dat het anders is uitgedraaid voor Ruth, dat was niet gepland - en misschien vandaar ook de emotionele reactie van Gilles?
Gebruikersavatar

masterveecee11 mar 2016, 12:45

 3547  Sven
weyns1960 schreef:De programmamakers waren heel verwonderd dat de groep er niet voor gekozen heeft om Ruth terug in het spel te laten komen, dat hadden ze niet zien aankomen (hebben ze zelf gezegd).
ow, echt?
Gebruikersavatar

Hanneisdemol11 mar 2016, 12:46

 96
weyns1960 schreef:De programmamakers waren heel verwonderd dat de groep er niet voor gekozen heeft om Ruth terug in het spel te laten komen, dat hadden ze niet zien aankomen (hebben ze zelf gezegd).
Hebben ze dan gecommuniceerd met de buitenwereld? Hoe weet je dat? Uit een krant?
Gebruikersavatar

Woestijnmol11 mar 2016, 12:53

Forum veteraan  222
Stel dan dat Ruth inderdaad zou zijn teruggekomen, dan zouden ze toch veel opdrachten hebben moeten aanpassen ?
Zou dan ook de finale met z'n vieren hebben plaatsgevonden ?
Ik heb ook het interview gelezen dat ze zeggen dat ze ervan uitgingen dat Ruth terug ging komen, maar misschien was dat niet hun voorkeur.
Misschien wilden ze liever dat ze niet terugkwam, en mocht het JA kamp dan toch overwicht hebben zou de mol (Stijn) zich toch roeren...
Langs de andere kant, als ze Ruth liever niet terugwilden, waarom dan die hele opdracht :?
Gebruikersavatar

masterveecee11 mar 2016, 12:58

 3547  Sven
ge kunt vlug ook eens 2 mensen laten afvallen 😉
Gebruikersavatar

Klaartje11 mar 2016, 13:18

 2245  Uma
Hanneisdemol schreef:Hebben ze dan gecommuniceerd met de buitenwereld? Hoe weet je dat? Uit een krant?
Dat stond te lezen in het Humo-interview met de vier mannen achter De Mol (artikel is 14 dagen oud of zo denk ik, en zal wel ergens via het Off-topic gedeelte van deze site te vinden zijn). De makers gingen er dus wel degelijk vanuit dat de groep Ruth wou terughalen (tenzij die mannen in dat interview ook weer keihard gelogen hebben, maar ja, dan blijven we bezig). Dat er meer mensen waren die neen stemden dan ja op de vraag om mee te werken om Ruth terug te halen, hadden ze niet verwacht, dat verwonderde hen, naar eigen zeggen, in dat Humo-interview.

Ik ben er ook altijd vanuit gegaan dat de Mol in die proef bij de ja-stemmers moest zitten, als hij actief wou mollen. Ik vond Issabel daar zeer verdacht, maar dat bleek achteraf allemaal toeval. Er blijven nu dus nog 2 ja-stemmers over: Gilles en Hanne. Is één van die twee de Mol?
Gebruikersavatar

weyns196011 mar 2016, 13:21

 426
Klaartje schreef:Dat stond te lezen in het Humo-interview met de vier mannen achter De Mol (artikel is 14 dagen oud of zo denk ik, en zal wel ergens via het Off-topic gedeelte van deze site te vinden zijn). De makers gingen er dus wel degelijk vanuit dat de groep Ruth wou terughalen (tenzij die mannen in dat interview ook weer keihard gelogen hebben, maar ja, dan blijven we bezig). Dat er meer mensen waren die neen stemden dan ja op de vraag om mee te werken om Ruth terug te halen, hadden ze niet verwacht, dat verwonderde hen, naar eigen zeggen, in dat Humo-interview.

Ik ben er ook altijd vanuit gegaan dat de Mol in die proef bij de ja-stemmers moest zitten, als hij actief wou mollen. Ik vond Issabel daar zeer verdacht, maar dat bleek achteraf allemaal toeval. Er blijven nu dus nog 2 ja-stemmers over: Gilles en Hanne. Is één van die twee de Mol?
Als we ervan uitgaan dat de mol in de auto zat die de pizzakoerier moest volgen (zie topic over onzichtbaar gemaakte nummerplaten), dan is de mol... :-D