Hanne is niet De Mol
Gebruikersavatar

nyckelpiga14 mar 2016, 10:29

 69
https://pbs.twimg.com/media/Cda89N6W0AAyKjl.jpg
Ik heb bij elke aflevering de volgorde van de kandidaten opgeschreven en het is opvallend dat in elke aflevering (behalve aflevering 3) de kandidaat die in de volgende aflevering afvalt juist in beeld komt voor de afvaller van de aflevering zelf.
Gebruikersavatar

ex-molinator14 mar 2016, 10:47

 3483  Uma
hmm, leuk gevonden.
En aflevering 3 ?? Bruno had dus moeten afvallen in aflevering 4 - maar dat is niet gebeurd ... Wat is dat toch met die Bruno? - die blijft maar spoken in mijn hoofd 😲
Gebruikersavatar

masterveecee14 mar 2016, 10:49

 3547  Sven
Tiens, ik heb voor de 1ste aflevering marc en manuella omgekeerd staan.
Ben dat dus ook beginnen doen, maar ik vond geen clue...
Ik heb wel 2 lijstjes van de 1e aflevering, van het interview en dan de namen:
Intro
Code: Selecteer alles
 	 1	1	 2	 3	 4	5	6		
1	 C	I	 I	 B	 B	G	S
2	 T	B	 H	Mn	 S	S	C
3	 S	M	Mn	 H	 C	B	G
4	Mc	H	Mc	 I	 T	T	H
5	 I	T	 G	 C	 I	H	B
6	 H	G	 B	 G	 G	C	T
7	Mn	R	 C	 T	 H	I	
8	 R	C	 S	 S	Mn		
9	 B	M	 T	Mc			
10	G	S	 R				

Zullen zien natuurlijk 😉
Gebruikersavatar

nyckelpiga14 mar 2016, 11:14

 69
ik heb bij aflevering 1 de volgorde van de interviews genomen, en dan is het CATHY, THIBAUD, STIJN, MANUELLA, ISSABEL, HANNE, MARC, RUTH, BRUNO en GILLES.
Heb juist nog eens gecheckt om zeker te zijn dat ik toch niet had gemist maar Manuella komt na Stijn en Marc pas na Hanne.
Gebruikersavatar

geertn44414 mar 2016, 11:31

 236
Klopt inderdaad bijna, behalve voor Bruno.
Je kan overal patronen zien. In de eliminatierondes bijvoorbeeld.
Vanaf aflevering 4, valt een kandidaat af bij de derde nominatie: Issa (3de keer), Thibaut (3de keer), Bruno (3de keer).
Voor 2 kandidaten wordt het dus deze keer link: Stijn en Hanne, allebei al exact twee keer genomineerd.
Merk op dat 2 kandidaten al voorbij hun tweede keer zijn: Gilles en Cathy, allebei al drie keer genomineerd.

[ external image ]
Gebruikersavatar

masterveecee14 mar 2016, 12:39

 3547  Sven
nyckelpiga schreef:ik heb bij aflevering 1 de volgorde van de interviews genomen, en dan is het CATHY, THIBAUD, STIJN, MANUELLA, ISSABEL, HANNE, MARC, RUTH, BRUNO en GILLES.
Heb juist nog eens gecheckt om zeker te zijn dat ik toch niet had gemist maar Manuella komt na Stijn en Marc pas na Hanne.
Ok, foutje van mij dus 🙂
Het zou mooi geweest zijn, ware het niet van de 3e aflevering...
Gebruikersavatar

devos14 mar 2016, 12:43

 6
Er is mij iets opgevallen als ze aan het einde van de aflevering de teaser van '' volgende week'' laten zien.
de laatste persoon in beeld is om de 2 weken de volgende afvaller, en om de andere 2 weken Hanne.
Laatste persoon in beeld bij "Volgende week":
Aflevering 1: Ruth (die vertrekt uiteindelijk, zij is de laatste in beeld)
Aflevering 2: Hanne
Aflevering 3: Issabel (vertrekt in aflevering 4)
Aflevering 4: Hanne
Aflevering 5: Bruno (vertrekt in aflevering 6)
Aflevering 6: Hanne

Ik verdenkt hanne niet echt voorlopig, maar dit kan volgens mij misschien wel eens een hint zijn... (bericht van woestijnmol, was eerder al op dit forum geplaatst)
Gebruikersavatar

frank.troch14 mar 2016, 12:50

 253  Yens
nyckelpiga schreef:https://pbs.twimg.com/media/Cda89N6W0AAyKjl.jpg
Ik heb bij elke aflevering de volgorde van de kandidaten opgeschreven en het is opvallend dat in elke aflevering (behalve aflevering 3) de kandidaat die in de volgende aflevering afvalt juist in beeld komt voor de afvaller van de aflevering zelf.
Ja klopt volledig behalve voor aflevering 3. Daar zoek je dus een sequentie ISSABEL - MANUELLA. Die zit niet in de intro.

MAAR

Net na de intro vragen ze iedereen wie de mol is. En wie volgt daar op Issabel? Inderdaad ... Manuella ... dus als je die volgorde neemt, dan klopt het wel en zou Hanne inderdaad vanavond afvallen. Ik hoop van niet, maar ik vind dit toch wel straf gevonden !
Gebruikersavatar

geertn44414 mar 2016, 17:32

 236
Als we twee van bovenstaande theorieën samenvoegen, dan is het Stijn die zal afvallen.
Volgens de afwisselende laatste-beeld theorie, zal iemand anders dan Hanne in beeld komen. Ik veronderstel dat Hanne dan de volgende keer terug als laatste te zien gaat zijn.
Volgens de eliminatietheorie, rest er dan alleen nog Stijn over die bij zijn derde nominatie geëlimineerd zal worden.....

Volgens de andere theorie , zal het Hanne zijn.
Spannend.....
Gebruikersavatar

geertn44414 mar 2016, 17:35

 236
Ik denk dat het Stijn zal zijn. Hij heeft altijd op 2 personen ingezet en heeft nog niet "gegokt" op 1 kandidaat. Ik denk dat het nu wel tijd is dat hij dat zal moeten doen als hij een hoog aantal vragen correct wil hebben.....
Gebruikersavatar

ex-molinator14 mar 2016, 17:43

 3483  Uma
Als hij het niet weet en de anderen wel (of denken het te weten) dan heeft hij maar 2 opties:
  1. Gokken en alles op 1 van de 3 anderen inzetten (zwaar risico maar als het lukt zit hij goed)
  2. Het risico nemen dat de andere 2 ook nog zullen spreiden en gewoon 1 kandidaat als mol uitsluiten, dus 50%-50% op 2 personen inzetten en snel antwoorden (de tijd is in dit stadium wel belangrijk)
Als hij 1/3 - 1/3 - 1/3 speelt ligt hij er bijna zeker uit. (tenzij hij de Mol is natuurlijk)
Gebruikersavatar

ex-molinator14 mar 2016, 18:04

 3483  Uma
volg de link om het antwoord zeker niet te missen