Hanne is niet De Mol
Gebruikersavatar

53771914 mar 2016, 17:58

 2
In de 6de aflevering is er de metro proef. Een metro gaat net als de mol ondergronds door tunnels.
Welke lijn volgen ze: linea H
Toeval?

Nog iets anders dat ik verdacht vond maar hier nog niet gelezen heb: bij de paardenrace wist de mol dat hij/zij gefilmd werd. En wie is de enige met een kap op haar hoofd (en zit ook achter zich - niet naar de camera - te kijken): Hanne
Gebruikersavatar

ex-molinator14 mar 2016, 18:11

 3483  Uma
537719 schreef:In de 6de aflevering is er de metro proef. Een metro gaat net als de mol ondergronds door tunnels.
Welke lijn volgen ze: linea H
Toeval?
Mooie piste - echter Hanne blijft ter plaatse dus: toch wat twijfels of dit een echte hint is.
Gebruikersavatar

Hanneisdemol14 mar 2016, 18:24

 96
537719 schreef:In de 6de aflevering is er de metro proef. Een metro gaat net als de mol ondergronds door tunnels.
Welke lijn volgen ze: linea H
Toeval?

Nog iets anders dat ik verdacht vond maar hier nog niet gelezen heb: bij de paardenrace wist de mol dat hij/zij gefilmd werd. En wie is de enige met een kap op haar hoofd (en zit ook achter zich - niet naar de camera - te kijken): Hanne
Ik vond het ook zeer verdacht dat ze voortdurend de aandacht vestigde op zichzelf... Achterom kijken, mond open, enz. Ze stond in de belangstelling, maar werd niet verdacht. Zoals ze het hele spel speelt? Jazeker 🙂
Gebruikersavatar

Hanneisdemol14 mar 2016, 21:00

 96
537719 schreef:In de 6de aflevering is er de metro proef. Een metro gaat net als de mol ondergronds door tunnels.
Welke lijn volgen ze: linea H
Toeval?

Nog iets anders dat ik verdacht vond maar hier nog niet gelezen heb: bij de paardenrace wist de mol dat hij/zij gefilmd werd. En wie is de enige met een kap op haar hoofd (en zit ook achter zich - niet naar de camera - te kijken): Hanne
Gilles! Gespot, jongen 😉 :smurf: