Issabel is niet De Mol
Gebruikersavatar

Nonline02 feb 2016, 00:53

Molerator  6547  Uma
Helemaal in het begin, wanneer ze de basic uitleg aan het laten lezen zijn hangt zij recht boven de O van 'De Mol'.

[ external image ]
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt02 feb 2016, 21:43

 90  Uma
Als we toepassen wat aflevering 1 ons leerde, dat de meest verdachte onderaan bengelt, dan is volgens de eerste foto die werd vrijgegeven van de nieuwe kandidaten met naamsvermelding Issabel de Mol. 💡
Gebruikersavatar

Nonline02 feb 2016, 23:45

Molerator  6547  Uma
Neen wacht, ik ben niet volledig mee...
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt03 feb 2016, 06:01

 90  Uma
Ja, ik heb het verwarrend geformuleerd. Even wat verduidelijking.

Het is wel wat vergezocht hoor, maar als je goed kijkt naar de foto van de kandidaten die het eerst werd vrijgegeven, dan zie je dat alle namen niet op gelijke hoogte staan (trek eventueel een lijn onder elke naam om te testen). Als de verdachtste onderaan hoort, zoals in de opdracht aan de brug, dan staat de naam van Issabel het laagst. Is zij degene die we het meest moeten wantrouwen?

Afbeelding
Gebruikersavatar

Nonline03 feb 2016, 08:26

Molerator  6547  Uma
Jammer dat Ruth niet het hoogste stond dan 😉. Maar dat zou misschien té obvious geweest zijn...
Gebruikersavatar

an.vlummens06 feb 2016, 12:15

 6
Zowel in seizoen 2 (Hugo was het eerste beeld.) als seizoen 3 (Proef op het sanMARCoplein.) werd de mol in de eerste minuut bekendgemaakt.
Naar analogie zou dus ook in de brugscéne iets kunnen zitten.

Issabel hangt wel boven de O van de mol. Ik had door deze scéne eerder Bruno geselecteerd, die toch ook wel boven het woord mol hangt.
Volgens mij hangen Gilles en Stijn echter niet juist. Stijn hangt rechts en hoger dan Gilles. Dit klopt niet volgens het lijstje.

Mol in het Spaans is echter topo, hangt de mol misschien aan de top? Hanne?