Issabel is niet De Mol
Gebruikersavatar

Nighthawk13 feb 2016, 11:57

Forum veteraan  10
Dit is de proef waar het meeste geld mee te verdienen valt 3000€ maal 2. Lijkt me logisch dat je als Mol kiest om die proef de saboteren. Zeker als je toch niet kunt voetballen. Er was wel geen kruid gewassen tegen de Stijn zowel bij het puzzelen als voetballen.
Bij het gesprek met Stijn achteraf is het zeer opvallend dat Issabel geen seconde Stijn recht in de ogen durf kijken als ze beweert niet de Mol te zijn.
Gebruikersavatar

weyns196013 feb 2016, 18:07

 426
Nighthawk schreef:Dit is de proef waar het meeste geld mee te verdienen valt 3000€ maal 2. Lijkt me logisch dat je als Mol kiest om die proef de saboteren. Zeker als je toch niet kunt voetballen. Er was wel geen kruid gewassen tegen de Stijn zowel bij het puzzelen als voetballen.
Bij het gesprek met Stijn achteraf is het zeer opvallend dat Issabel geen seconde Stijn recht in de ogen durf kijken als ze beweert niet de Mol te zijn.
Het was Hanne die redelijk snel besliste om voor de alles of niets prijzenpot te gaan, bijna onmiddellijk bijgetreden door Issabel. Ik denk dat Stijn tijdens deze proef probeerde uit te testen of "zijn" mol in zijn groepje zat en iets verdacht deed. En toen hij antwoord had op zijn vraag, is hij voor de prijzenpot gegaan. Well done, Stijn!