Stijn is niet De Mol
Gebruikersavatar

ex-molinator12 mar 2016, 15:13

 3483  Uma
Limoen schreef:...
- In de aflevering met familie, wordt er aan de vriendin van Stijn gevraagd om ze denkt dat Stijn de mol zou kunnen zijn. Zij antwoordt iets van neen, want hij is veel te eerlijk en kan niet liegen. Daarop antwoordt Stijn met een grijns "zolang ze dat denkt, is het goed". Je kan dit op 2 manieren opvatten. In het Molspel of in het algemeen. Indien hij het hier bedoeld in het algemeen, dan zit die relatie op lange termijn niet goed volgens mij.
Nogal kort door de bocht hoor. Los van alle andere vormen van onschuldige leugentjes, bestaat er nog altijd humor.
Gebruikersavatar

Hanneisdemol12 mar 2016, 15:55

 96
ex-molinator schreef:Nogal kort door de bocht hoor. Los van alle andere vormen van onschuldige leugentjes, bestaat er nog altijd humor.
Een relatie die niet tegen humor kan,
leeft niet lang :drunken:
Gebruikersavatar

ex-molinator12 mar 2016, 17:15

 3483  Uma
Hanneisdemol schreef:
Een relatie die niet tegen humor kan,
leeft niet lang :drunken:
Evenmin als een relatie zonder humor 😎
Gebruikersavatar

paprika12 mar 2016, 21:42

 3
Stijn verklaart bij zijn voorstelling dat smaak zijn best ontwikkelde zintuig is maar in de aflevering van de t shirts stelt hij zich kandidaat met de bewering dat hij een goede neus heeft...
ik ben er zeker van dat hij Thibaut hier bespeelt - wetende dat de regie toch iedere uitkomst goedkeurt - wie kan het trouwens bewijzen?
volgens mij is dit een mooie grap van regie die hem zo geld laat winnen om alle argwaan weg te nemen...
ik ben benieuwd voor maandag...
Gebruikersavatar

Mateo12 mar 2016, 23:00

 870
paprika schreef:Stijn verklaart bij zijn voorstelling dat smaak zijn best ontwikkelde zintuig is maar in de aflevering van de t shirts stelt hij zich kandidaat met de bewering dat hij een goede neus heeft...
ik ben er zeker van dat hij Thibaut hier bespeelt - wetende dat de regie toch iedere uitkomst goedkeurt - wie kan het trouwens bewijzen?
volgens mij is dit een mooie grap van regie die hem zo geld laat winnen om alle argwaan weg te nemen...
ik ben benieuwd voor maandag...
Speurneus! 😂 Ik denk ook steeds meer in deze richting, vooral omdat we kennelijk niet alleen te maken hebben met leuke en slimme spelers, maar zeker ook met buitengewoon slimme regie, productie en montage.
Gebruikersavatar

bert.joris14 mar 2016, 17:22

 4
In aflevering 5 zegt Thibaud bij de eliminatievragen dat Stijn absoluut niet de mol kan zijn (Ingenieur => rechtlijnig => geen mol). Dat is de aflevering dat Thibaud het spel moet verlaten. Is de omgekeerde conclusie dan correct? Is Stijn de mol?