Stijn is niet De Mol
Gebruikersavatar

Hanneisdemol09 mar 2016, 12:33

 96
Hallo iedereen,

Gisteren heb ik de extra's op vier.be bekeken. Bij aflevering 6 staat daar een filmpje over de geluidsfragmenten die de kandidaten te horen kregen tijdens de proef met het spiegelglas. Alle kandidaten, behalve de Mol uiteraard.
Gilles en Stijn zijn druk aan het vertellen over wat zij van die stukjes reclame en komische teksten vonden, terwijl de dames er schijnbaar 'uitgeput' bijliggen. Hanne (mijn Mol, maar dit ter zijde) ligt zelfs languit op bed. Natuurlijk is het feit dat Stijn zo vlot kan vertellen geen doorslaggevend gegeven dat hem volledig onschuldig maakt, maar mij overtuigt het nog ietsje meer.

Hij is zeer zenuwachtig voor de eliminatieronde. Als je dàt zou kunnen acteren: petje af.

Zijn posities zijn niet erg handig voor de Mol. Truitjes wassen, puzzels oplossen, goals maken, de ja-groep die toch het dichts bij het midden zat,.... En dan die vragen die hij stelde aan de kandidaten! Inspelen op de gevoelens is de beste methode om de Mol te ontmaskeren.

Volgens mij is hij een uitstekende kandidaat die veel kans maakt op een 30 000-tal euro's. Wat denken jullie?
Gebruikersavatar

LodeD09 mar 2016, 14:15

 117
Hanneisdemol schreef: Hanne (mijn Mol, maar dit ter zijde) ligt zelfs languit op bed.
tiens, ik dacht uit je gebruikersnaam af te leiden dat jij nog steeds Ruth verdenkt 🙂

anyway, ik kan je denkpiste over de ganse lijn volgen eigenlijk. hij is ook de kandidaat wie ik het het meest zou gunnen met de prijzenpot te gaan lopen in de finale.
Gebruikersavatar

Hanneisdemol09 mar 2016, 21:19

 96
LodeD schreef:tiens, ik dacht uit je gebruikersnaam af te leiden dat jij nog steeds Ruth verdenkt 🙂

anyway, ik kan je denkpiste over de ganse lijn volgen eigenlijk. hij is ook de kandidaat wie ik het het meest zou gunnen met de prijzenpot te gaan lopen in de finale.
Tjah Lode, ik twijfel nog over Ruth hoor! Ik ook, zo'n jonge student. Ik vraag me af hoeveel de Mol eigenlijk verdient... Als ze een fles wijn van 200 euro (en daarvoor kijken wij naar die overdosis reclame) gewoon leeggieten in een kotsemmer, gooien ze die Mol waarschijnlijk ook wel wat geldpakjes naar het hoofd, denk je niet? Het verbaast me niet echt dat het zo'n jonge Mol en winnaar zullen zijn (max. 27 jaar, dacht ik?), die kunnen dat geld goed gebruiken.
Gebruikersavatar

weyns196009 mar 2016, 21:31

 426
Hanneisdemol schreef:Tjah Lode, ik twijfel nog over Ruth hoor! Ik ook, zo'n jonge student. Ik vraag me af hoeveel de Mol eigenlijk verdient... Als ze een fles wijn van 200 euro (en daarvoor kijken wij naar die overdosis reclame) gewoon leeggieten in een kotsemmer, gooien ze die Mol waarschijnlijk ook wel wat geldpakjes naar het hoofd, denk je niet? Het verbaast me niet echt dat het zo'n jonge Mol en winnaar zullen zijn (max. 27 jaar, dacht ik?), die kunnen dat geld goed gebruiken.
Als je dan toch moet kiezen tussen Cathy en Stijn, dan ga ik ook voor Stijn, gewoon omdat hij meer geld in de pot heeft ingebracht dan Cathy.
Gebruikersavatar

Hanneisdemol09 mar 2016, 23:33

 96
weyns1960 schreef:Als je dan toch moet kiezen tussen Cathy en Stijn, dan ga ik ook voor Stijn, gewoon omdat hij meer geld in de pot heeft ingebracht dan Cathy.
En dit is volledig subjectief, maar... Ik vermoed dat Stijn de slimste kandidaat is. Geen kwaad over Cathy hoor, maar iemand moet het zijn.
Gebruikersavatar

weyns196009 mar 2016, 23:39

 426
Hanneisdemol schreef:En dit is volledig subjectief, maar... Ik vermoed dat Stijn de slimste kandidaat is. Geen kwaad over Cathy hoor, maar iemand moet het zijn.
Euh, Cathy had toch wel enkele ferme diploma's gehaald?
Gebruikersavatar

Hanneisdemol10 mar 2016, 10:04

 96
weyns1960 schreef:Euh, Cathy had toch wel enkele ferme diploma's gehaald?
Stijn is nog student hé. Ja, dat las ik op de website. Vreemd dat ze die momenteel niet benut, maar da's ook haar goed recht zeker?
Gebruikersavatar

commisaris Witse10 mar 2016, 10:44

 260
Hanneisdemol schreef:Stijn is nog student hé. Ja, dat las ik op de website. Vreemd dat ze die momenteel niet benut, maar da's ook haar goed recht zeker?
Stijn werkt bij Henkel sinds februari 2015. En Cathy geeft een verklaring waarom ze haar 3 universitaire diploma's niet kan te gelde maken momenteel in het introductie interview. Ze is trouwens wel actief in Griekenland o.a. bij de Nederlandstalige lagere school en een Amerikaanse middelbare school...
Gebruikersavatar

Hanneisdemol10 mar 2016, 14:49

 96
commisaris Witse schreef:Stijn werkt bij Henkel sinds februari 2015. En Cathy geeft een verklaring waarom ze haar 3 universitaire diploma's niet kan te gelde maken momenteel in het introductie interview. Ze is trouwens wel actief in Griekenland o.a. bij de Nederlandstalige lagere school en een Amerikaanse middelbare school...
Toegegeven: dat heb ik niet bekeken. Ik spits me niet echt toe op Cathy, of dat terecht is komen we later wel nog te weten 😉
Gebruikersavatar

Hanneisdemol10 mar 2016, 17:50

 96
Hanneisdemol schreef:Tjah Lode, ik twijfel nog over Ruth hoor! Ik ook, zo'n jonge student. Ik vraag me af hoeveel de Mol eigenlijk verdient... Als ze een fles wijn van 200 euro (en daarvoor kijken wij naar die overdosis reclame) gewoon leeggieten in een kotsemmer, gooien ze die Mol waarschijnlijk ook wel wat geldpakjes naar het hoofd, denk je niet? Het verbaast me niet echt dat het zo'n jonge Mol en winnaar zullen zijn (max. 37 jaar, dacht ik?), die kunnen dat geld goed gebruiken.