Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

MolSchip14 jan 2018, 13:03

 50
Heeft er iemand al een idee wanneer het nieuwe seizoen zal beginnen?
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT14 jan 2018, 17:38

 767  Yens
Nee, ik hoop inderdaad ook al lang dat iemand hier dat misschien wel al weet. Ik vermoed dat het ergens tussen begin en midden februari zal beginnen. Misschien 12 januari, ofzo? Dat lijkt mij nog wel realistisch...
Gebruikersavatar

masterveecee15 jan 2018, 10:35

 3547  Sven
Ik heb het vorige week gecheckt: vorig jaar was het rond de 20ste jan dat we de eerste trailer zagen.
Dus, mss deze week???
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT15 jan 2018, 19:00

 767  Yens
masterveecee schreef:Ik heb het vorige week gecheckt: vorig jaar was het rond de 20ste jan dat we de eerste trailer zagen.
Dus, mss deze week???
Oh, ik hoop het echt waar! En anders toch zeker volgende week dan?
Gebruikersavatar

masterveecee16 jan 2018, 12:51

 3547  Sven
Slecht nieuws, tis nog niet voor direct:
Fans van 'De Mol' op VIER zullen nog meer geduld moeten hebben, want het nieuwe seizoen zou ten vroegste in maart op televisie te zien zijn. Dat valt te lezen in een tweet van Bart Debbaut die een thriller heeft geschreven rond de succesvolle reeks. Officieel is de startdatum wel nog niet.
(Bron: http://newsmonkey.be/article/84713)
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT16 jan 2018, 18:57

 767  Yens
masterveecee schreef:Slecht nieuws, tis nog niet voor direct:

(Bron: http://newsmonkey.be/article/84713)
Er is natuurlijk wel bij gezegd dat dit ook nog niet officieel is. Het zou mij dan ook verbazen dat meteen een hele maand later zou starten en dat de schrijver van één of andere thriller rond 'De Mol' dat dan wel al zou weten, in tegenstelling tot alle andere 'gewone' mensen (/kijkers). Ik denk zelfs dat ik Gilles De Coster bij 'Gert Late Night' zelf nog heb horen zeggen dat hij het toen zelf ook nog niet (zeker) wist en dat hij gewoon hoopte dat ze genoeg tijd zouden krijgen voor de montage. Ik blijf dus nog hopen... 😉 😃
Gebruikersavatar

MolSchip17 jan 2018, 13:56

 50
Ik denk niet dat ze in maart pas gaan beginnen.
Dit klopt toch ook niet met hun programma indeling?
Gebruikersavatar

Vermoljoen17 jan 2018, 17:15

 2354  Uma
Ze zijn pas in november/december vertrokken, dat is 1 maand later als voorbije 2 seizoenen. De trailer werd idd eind januari gelanceerd, en het seizoen begon altijd op de eerste maandag van februari. Eerlijk gezegd zou ik het nog niet zo erg vinden als het pas begin maart begint. Dan hebben we extra zo lang om naar de mol te kijken (Nederland en België) alleen jammer dat we dan een maand langer moeten wachten. Maar newsmonkey is wel een site waarvan sommige dingen niet altijd kloppen... Het is dan nog gewoon even afwachten en de facebookpagina van 'De Mol' in de gaten houden... Maar ik heb liever dat het een maand later begint met fijne beelden, dan een maand vroeger met stomme beelden. Nog effekes geduld! Al heb ik het daar ook al moeilijk mee. Ik had in oktober al een 'De Mol' fanwebsite aangemaakt waarop ik de afleverigen ga analyseren (zie link hieronder). Maar nu hebben we toch wel al een beetje plezier met het spannende seizoen van Nederland!
Gebruikersavatar

MolSchip17 jan 2018, 18:58

 50
Vorig jaar vertrokken ze toch ook in de maand november?
Gebruikersavatar

Vermoljoen17 jan 2018, 20:13

 2354  Uma
Nee, in oktober toch??
Gebruikersavatar

masterveecee18 jan 2018, 09:58

 3547  Sven
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180118_03306171
Liefhebbers van ‘De Mol’ zullen nog wat langer moeten wachten. “Het was absoluut niet onze bedoeling om het programma dit jaar even vroeg als in 2017 te brengen”, legt Demasure uit. “Ons voorjaar zit goed gevuld en we hadden meer programma’s om te verdelen dan vorig jaar. Daarom hebben we de productie van ‘De Mol’ pas later gestart.”