Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee19 jan 2018, 08:29

 3547  Sven
... en een presentator met gekruiste armen.”
Mag zeker niet ontbreken!! 😃
Gebruikersavatar

Rik20 jan 2018, 10:16

 122  Uma
Davy schreef:Gilles liet ons alvast weten dat er hard gewerkt wordt aan de nieuwe reeks 😃

➡️ http://www.wieisdemol.be/nieuws/?id=63
Djeezes man ik kijk uit naar het nieuwe seizoen!
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT31 jan 2018, 10:12

 767  Yens
Exciting news! Misschien is het vals alarm, maar ik denk dat het misschien toch wel iets te betekenen heeft . De Facebookpagina van 'De Mol' heeft zonet zijn profielfoto en omslagfoto verandert. Volgens mij zullen we dus vandaag of één van de komende dagen eindelijk (een beetje) meer nieuws krijgen over het nieuwe seizoen van 'De Mol'.
Gebruikersavatar

masterveecee31 jan 2018, 17:30

 3547  Sven
In wat?
Ik kan het niet zien (geen facebook)
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT31 jan 2018, 18:14

 767  Yens
masterveecee schreef:In wat?
Ik kan het niet zien (geen facebook)
Omslagfoto:
Afbeelding

Profielfoto:

Afbeelding
Gebruikersavatar

Vermoljoen01 feb 2018, 08:10

 2354  Uma
Mollenjager-DT schreef:Omslagfoto:
Afbeelding

Profielfoto:

Afbeelding
Mij viel het al op dat sommige puntjes iets lichter zijn als andere puntjes.... Misschien kun je er een sterrenbeeld mee vormen.... van de mol? Of een woord? Ik ga straks of binnenkort eens de contrast van de omslagfoto hoger zetten, dan zie je denk ik meer.

Iemand anders iets gevonden? Want volgens mij zit er wel een hint in..
Gebruikersavatar

masterveecee01 feb 2018, 09:33

 3547  Sven
Er komt niet direct iets zichtbaar als je de afbeelding bewerkt.
Het zwarte wordt wel dit:

Afbeelding

De programmamakers zitten wsl alweer in het vuistje te lachen dat er toch weeral mensen tips aan't zoeken zijn 😃
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT01 feb 2018, 16:21

 767  Yens
Ik kan gewoon echt niet meer wachten op meer nieuws nu... 'De Mol' is eindelijk terug tot leven gekomen gisteren door enkele foto's aan te passen en nu blijft het plots weer stil. Ik wil meer nieuws! 😉 😃
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT04 feb 2018, 20:43

 767  Yens
Ik vrees dat die late datum 19 maart als startdatum wel eens kan kloppen. Ten eerste is er die redenering dat de Nederlandse 'Wie is de Mol?' dan net voorbij is en daarnaast denk ik (en hoop ik) trouwens ook dat maandag als uitzenddag behouden zal blijven van 'De Mol'. Vanaf nu maandag 5 februari zal namelijk een nieuw seizoen van 'Bartel in het Wild' van start gaan en dat seizoen telt (gelukkig) 'maar' 6 afleveringen, waardoor 'De Mol' (als je het allemaal uitrekent) inderdaad op 19 maart zou kunnen beginnen. Hopelijk krijgen we in de tussentijd al wat meer nieuws over 'De Mol'. 😉 😃
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 feb 2018, 10:09

 2354  Uma
Mollenjager-DT schreef:Ik vrees dat die late datum 19 maart als startdatum wel eens kan kloppen. Ten eerste is er die redenering dat de Nederlandse 'Wie is de Mol?' dan net voorbij is en daarnaast denk ik (en hoop ik) trouwens ook dat maandag als uitzenddag behouden zal blijven van 'De Mol'. Vanaf nu maandag 5 februari zal namelijk een nieuw seizoen van 'Bartel in het Wild' van start gaan en dat seizoen telt (gelukkig) 'maar' 6 afleveringen, waardoor 'De Mol' (als je het allemaal uitrekent) inderdaad op 19 maart zou kunnen beginnen. Hopelijk krijgen we in de tussentijd al wat meer nieuws over 'De Mol'. 😉 😃
Klopt helemaal! Ik had zelf ook uitgerekend. Ik hoop ook dat het op maandag gaat blijven!

Ik heb er veel zin in!