Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Social14 feb 2017, 00:18

 353  Uma
Aha, ik wou hierover een topic starten maar er is er dus al eentje! Ja, deze is wel verdacht. Het zou wel de spanning weghalen na een aantal afleveringen als het telkens klopt natuurlijk. En als Bertrand de mol is, wel... dan ben ik blij dat ik in de app enkel aan hem punten heb gegeven tot nu toe :twisted:
Gebruikersavatar

ex-molinator14 feb 2017, 00:28

 3483  Uma
Social schreef:... Het zou wel de spanning weghalen na een aantal afleveringen als het telkens klopt natuurlijk.
Het zal wel niet kloppen - iets te doorzichtig.
Gebruikersavatar

westmol14 feb 2017, 00:40

 6
Vandaag kwam er in het begin van de aflevering (2) extra uitleg over de kandidaten. De eerste die aan bod kwam was Jolien. Daarna kwam Bouba aan bod. De afvallers dus aan het eind van deze aflevering. Lijkt me geen toeval...
Daarna volgen Davey, Annelies, Sam, Marzena, Eline, Robin en Bertrand.
Gebruikersavatar

lorenzo.verfaillie14 feb 2017, 17:45

 12
Matthi schreef:Bij de vraag wat zou je er van vinden om als eerste af te vallen komen alle kandidaten in beeld. Als laatste Hans, Als voorlaatste Jessica. Toeval?
Dan is hans of bertrand de mol. Als davey er volgende week uitvliegt is dit zeker een hint.
Gebruikersavatar

kim.baudart15 feb 2017, 11:12

 138
Als volgende week Robin afvalt, dan zou dit een heel leuke hint naar Bertrand kunnen zijn. Heel leuk omdat hij op zich duidelijk is, maar er toch een zekere twijfel kan blijven bestaan.

Als Hans afvalt, blijft de mogelijkheid open, aangezien ze hem geen twee keer in de montage konden steken.

Als eender welke andere kandidaat afvalt, valt deze hele theorie in duigen.

Ben nu alweer benieuwd naar wat er maandag gaat gebeuren 🙂
Gebruikersavatar

weyns196015 feb 2017, 16:11

 426
Strict genomen is Hans geen afvaller; hij mocht eerst niet mee, dan vertrok hij toch maar moest ook de vragenlijst invullen, en viel niet af.
Gebruikersavatar

billie.holiday15 feb 2017, 19:20

 462  Bert
westmol schreef:Vandaag kwam er in het begin van de aflevering (2) extra uitleg over de kandidaten. De eerste die aan bod kwam was Jolien. Daarna kwam Bouba aan bod. De afvallers dus aan het eind van deze aflevering. Lijkt me geen toeval...
Daarna volgen Davey, Annelies, Sam, Marzena, Eline, Robin en Bertrand.
Ik hoop dat je ongelijk hebt dan valt mijn mol volgende week eruit.
Gebruikersavatar

ex-molinator24 feb 2017, 09:16

 3483  Uma
We zijn nu een aflevering verder en deze theorie vertoont een markante gelijkenis met de laatste aflevering (nr 3 dus).

Met betrekking tot deze theorie is het wel cruciale info, dus "spoiler"
SPOILER