Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Bakkieryer03 mar 2017, 20:36

 183  Sven
sandra.impe schreef:Mijn excuses, heb ook opnieuw gekeken en ik had in Davey's plaat een V ipv Y gezien en hoe ik Annelies haar plaat verkeerd had, weet ik zelf niet meer. Van Sam's plaat heb ik zelf enkel 1PF gezien, dus de rest van Addow zal ook wel kloppen. De platen van de afvallers echter had ik wel juist.
Sandra is de Mol ! 😉
Gebruikersavatar

ONBEKEND03 mar 2017, 20:55

 
Bakkieryer schreef:Sandra is de Mol ! 😉

Naaah ben niet overtuigend genoeg, zo blijkt 😉
Gebruikersavatar

sherlock04 mar 2017, 01:08

 216
Nog even een overzicht van de nummerplaten:
Code: Selecteer alles
1-PFL-072	Annelies
1-PSS-598	Bertrand
1-PVA-958	Bouba		GRIJZE BMW
1-PSY-881	Davey
1-PPG-835	Eline
1-PLP-389	Hans		 GRIJZE BMW
???		   Jessica
???		   Jolien
1-PFL-037	Marzena
???		   Robin
1-PFL-066	Sam
Noteer dat Robin de enige niet-afvaller is waarvan we nooit de plaat zien. Hij blokkeert die zelf door de koffer te laten open staan waardoor de nummerplaat nooit leesbaar is.
Gebruikersavatar

Vermoljoen04 mar 2017, 08:36

 2354  Uma
Over die nummerplaat die groen moet zijn, maar rood is. Kan dar niet verwijzen naar Davey? Zijn achternaam is Van Rode.
Gebruikersavatar

ONBEKEND04 mar 2017, 09:49

 
Ik vroeg mij af of het shot kan verwijzen naar Sam, aangezien hij de enige persoon van de groep is die op dagelijkse basis met deze nummerplaat kan rondrijden.
Gebruikersavatar

Kobe04 mar 2017, 11:53

 429
het einde van de nummerplaat van Davey zijn het aantal balletjes in die ene zoekopdracht bij da golfspel. Wss is dat niks, maar ik meld het even...
Gebruikersavatar

Yvo04 mar 2017, 19:36

 1111  Uma
sherlock schreef:Noteer dat Robin de enige niet-afvaller is waarvan we nooit de plaat zien. Hij blokkeert die zelf door de koffer te laten open staan waardoor de nummerplaat nooit leesbaar is.
Een mogelijke hint dat Robin de mol is.
Gebruikersavatar

ONBEKEND06 mar 2017, 14:15

 
Liedje 43 uit de speellijst: Warmest Regards van Half Moon Run:

I wait, and I wait, to make a new start
A new beginning, but it feels like the end

Hans mag niet meteen mee beginnen, het voelt als het einde voor hem.

Nummerplaat is 1 ZZA 431
1 zonder zuid afrika 43 speellijst? Laatste 1 weet ik nog niet.
Gebruikersavatar

ONBEKEND06 mar 2017, 15:28

 
sandra.impe schreef:Liedje 43 uit de speellijst: Warmest Regards van Half Moon Run:

I wait, and I wait, to make a new start
A new beginning, but it feels like the end

Hans mag niet meteen mee beginnen, het voelt als het einde voor hem.

Nummerplaat is 1 ZZA 431
1 zonder zuid afrika 43 speellijst? Laatste 1 weet ik nog niet.

Of de 1ste 1 + de 2de 1 van de nummerplaat = 2. Het 2de liedje van Hans zijn playlist Arrivederci Hans (tot weerziens Hans). Tot nu toe dacht ik dat dat toevallig kon zijn en een liedje die hij leuk vind doordat zijn naam er in komt, maar na deze tips.....begin ik heel hard te twijfelen.
Gebruikersavatar

Taupe07706 mar 2017, 20:11

 767  Yens
1ZZA431 kan van alles zijn:

Een afkorting genre
1 Zege in Zuid Afrika op VT 4 met 3 in finale en 1 is de mol.

Maar kan ook een sleutel zijn genre
2 dezelfde letters neem volgende in alfabet z wordt a of z wordt a in het algemeen en bij getal haal je er 1 af dus 4 wordt 3.

En wie weet doet deze nummerplaat er uiteindelijk niet toe.
Gebruikersavatar

Noptje07 mar 2017, 00:08

 181
of het is een hint op Eline en haar werk:

Zone Zuid Anderlecht - (431 is de politiecode om assistentie op te roepen, wat op zich wel handig is als Mol dat je assistentie hebt van de makers :p)

Uiteraard is dit gewoon een van de vele wilde gokken, die er normaal gezien wel compleet naast zal zijn, maar wel leuk om wat mee bezig te houden op een vrij moment. Ik weet trouwens niet eens in welke zone Eline, inspectrice is 🙂
Gebruikersavatar

OrthoMol10 mar 2017, 13:52

 219
Ik zal nog mr 'ns Afl. 1 herherherherherbekijken , al ben ik er vr mezelf wel al uit. Het plezier vd beelden terug te zien
mag ook meespelen in dit spel.

Mijn bescheiden onwetenschappelijke persoonlijke mening en visie over de beruchte nr plaat ;
1-ZZA-431 > 1 ( van één iemand/persoon/kandidaat ) zegt ( 1°Z ) in ZA 431 ( vd waterproef in Afl. 3 > 4 mtr, dat zijn er 3 te hoog waardoor er 1 mtr overschiet ). De mol leeft onder de grond, dus is 1 mtr boven de grond is al hoog....
Ik denk dat we het ni veel verder moeten gaan zoeken, mr da's mijn bescheiden mening hè, vr 't zelfde geld zit ik d'er klakkeloos naast mr ik volg mijn intuitie 🙂
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 16