Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

ex-molinator13 feb 2017, 17:21

 3483  Uma
euh? Dat vliegtuig maakt korte vluchten en kan er gerust 4 op een dag doen. Is trouwens ook een reden voor mij om te denken dat het vliegtuig niet met het mol-logo zal vliegen (heb ik ergens in een andere topic vermeld ivm geheimhouding).

Geen idee wie allemaal toegang heeft tot de passagierslijsten (bij de check-in in ieder geval een aantal personen). Ik vraag me af hoe de geheimhouding daar gewaarborgd blijft.
Gebruikersavatar

Persephone13 feb 2017, 20:04

 42
Yvo schreef:Als je het mij vraagt zit er in het tweede logo, in die opening, een D verscholen. Het lijkt vaag een beetje op een D. Er is maar één kandidaat wiens voornaam met een D begint en dat is Davey...
Waar zie jij dan die D in? Van die uitlopers kan ik in ieder geval geen letter maken...
Gebruikersavatar

Yvo13 feb 2017, 20:17

 1111  Uma
Persephone schreef:Waar zie jij dan die D in? Van die uitlopers kan ik in ieder geval geen letter maken...
In de opening, niet in de uitlopers. Heel vaag zie ik daar een D in.
Gebruikersavatar

ex-molinator13 feb 2017, 20:19

 3483  Uma
Man, man, man, Ik zie daar heel 't alfabet in, voornamelijk in 't Russisch 😉
Gebruikersavatar

Yvo13 feb 2017, 20:20

 1111  Uma
ex-molinator schreef:Man, man, man, Ik zie daar heel 't alfabet in, voornamelijk in 't Russisch 😉
Hahaha 😃
Gebruikersavatar

Persephone13 feb 2017, 20:22

 42
aaaah ok
Gebruikersavatar

Addow14 feb 2017, 09:40

Molerator  377  Yens
BodoBolger schreef:Fijn om al jullie reacties te lezen in mijn topic. Uiteraard is de versie in de Hangaar een stikker. Wat je als je goed oplet, duidelijk kan zien tijdens de aflevering (op digicorder althans). Echter vond ik geen theorie achter het 'waarom' men dit zo zou doen...

De verklaring van dat shot van een Nederlandse versie zou idd best wel kunnen 😉
Op onderstaande foto kan je duidelijk zien dat het om een 'tijdelijke' sticker gaat. Ze hebben het zelfs gewoon met wat DUCT tape vastgehangen.
Is het logo op het opstijgende vliegtuig er niet gewoon opgeplakt bij post-productie?
Als je het goed bestudeert, merk je toch dat het behoorlijk "rechthoekig" op de bolvormige romp van het vliegtuig is geplakt. De ronding komt totaal niet overeen met de ronding van de achterdeur.

Btw, iemand enig idee of theorie van wie de eenzame koffer is?

[ external image ]
Gebruikersavatar

Taupie0214 feb 2017, 09:55

 53
het is misschien vergezocht maar zie ik daar geen omgekeerde A van Annelies op het "onbestaande" logo (dus van het vliegtuig dat opstijgt) ?
Gebruikersavatar

septentrio14 feb 2017, 10:04

 30
Erg goed gespot!

Volgens mij moeten we geen letter zoeken in het veranderde logo, maar eerder symboliek. Het logo staat opeens open, en reikt zelfs tot over de grenzen van de sticker, also men wil aantonen dat de mol op dat moment buiten het vliegtuig was... en dat moet dan wel Hans zijn.

Komt niet overeen met mijn huidige verdachte Eline, maar lijkt me wel de meest plausibele theorie. Tuurlijk hebben de programmamakers die trouwens met opzet gedaan, ze gaan toch geen 2 verschillende stickers laten drukken zonder reden?
Gebruikersavatar

Addow14 feb 2017, 10:18

Molerator  377  Yens
Addow schreef:Btw, iemand enig idee of theorie van wie de eenzame koffer is?
Sorry, bestaat al een denktopic over.
Gebruikersavatar

bentxi14 feb 2017, 10:23

 43  Emanuelle
De ATR42 verwijst naar het vliegtuigtype en is niet noodzakelijk om te vliegen. Het callsign op de staart (CS-DTO) wel.
Meer info over het vliegtuig kan je terugvinden op http://lease-fly.com/fleet/atr-42-300-cs-dto/.
Ik had me daar vorige week op geconcentreerd maar niets speciaals gevonden. Tenzij je zoekt naar de leeftijd van 't vliegtuig en dit vergelijkt met de leeftijd van de kandidaten, maar dat lijkt me net iets té vergezocht.
Verschil in opdruk is wel interessant maar zonder een duidelijke close-up om de twee te vergelijken, blijft het zoeken naar een speld in een hooiberg