Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Kita_V14 feb 2017, 00:09

 37
Waarom gebruiken ze die lange paal/stok niet om op de rode knop te duwen?
Diezelfde stok gebruiken ze wel in combinatie met de spiegel om te kijken naar het 'jachtluipaard'.

Mij leek dat wel haalbaar qua afstand... niet?
Gebruikersavatar

ex-molinator14 feb 2017, 00:25

 3483  Uma
Kita_V schreef:...
Mij leek dat wel haalbaar qua afstand... niet?
Dacht ik ook eerst maar de stok leek me toch te kort.
Gebruikersavatar

ex-molinator14 feb 2017, 00:41

 3483  Uma
Waarom duurt het zo lang om door te hebben dat het melken veel te traag ging + dat de kolom waarschijnlijk niet gevuld zou geraken.
M.a.w. het touwtje met haak had al veel sneller gebruikt moeten worden.
Gebruikersavatar

westmol14 feb 2017, 00:48

 6
ex-molinator schreef:Waarom duurt het zo lang om door te hebben dat het melken veel te traag ging + dat de kolom waarschijnlijk niet gevuld zou geraken.
M.a.w. het touwtje met haak had al veel sneller gebruikt moeten worden.
Ik dacht niet aan melken of een haak aan een touwtje, ik dacht aan plassen in de emmer! Had ook een stuk sneller gegaan (wel minder hygiënisch...) 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator14 feb 2017, 00:52

 3483  Uma
westmol schreef:Ik dacht niet aan melken of een haak aan een touwtje, ik dacht aan plassen in de emmer! Had ook een stuk sneller gegaan (wel minder hygiënisch...) 😉
En hoeveel liter moet er geplast worden om die kolom te vullen?
Ik denk dat ze de hulp van de cameraploeg, van Gilles, en van de lokale bewakers hadden moeten inroepen. 😲
Gebruikersavatar

InspecteurDeCock14 feb 2017, 03:33

 5
Wat ik ook opvallend vond is dat het mij wel heel logisch lijkt dat de crew nooit zomaar iemand zou samen zetten met een echt jachtluipaard. Tijd verspilt met die spiegel + als hij de kooi vroeger had verlaten had hij nog elders kunnen helpen.

Niet dat dit meteen verdacht hoeft te zijn maar toch. Even logisch nadenken :roll:
Gebruikersavatar

Bonanza14 feb 2017, 07:20

 71
Dat tijd verspillen met die spiegel leek mij een move van Robin. Die wou precies zo lang mogelijk treuzelen om uit zijn kot te komen. En daarna wat compenseren door te foeteren op de rest.
Robin is voor mij toch wat verdachter uit deze proef gekomen.
Gebruikersavatar

Davina14 feb 2017, 07:36

 7
Robin was wel degene die uiteindelijk met het idee kwam om met een stok de sleutel te vangen, in plaats van de geit te blijven melken, waardoor de proef op het nippertje lukte. Hierdoor daalt Robin's verdachtheid voor mij.
Gebruikersavatar

billie.holiday14 feb 2017, 08:29

 462  Bert
Hoe kan een mol saboteren vanuit dat kleine hok ? Is het dan niet beter dat je een plaats hebt bij de drie die kunnen vrij rondlopen.
Gebruikersavatar

michaël.ameloot14 feb 2017, 08:34

 29
Bij die proef had je wel van elk persoon iets nodig. De mol kon zich dus wel 'afzijdig' houden.
Gebruikersavatar

brecht.coninx14 feb 2017, 08:38

 28
michaël.ameloot schreef:Bij die proef had je wel van elk persoon iets nodig. De mol kon zich dus wel 'afzijdig' houden.
De mol kon even goed in het koor op die moment zitten, dusja...
Gebruikersavatar

Ric14 feb 2017, 11:41

 67  Philippe
Robin heeft in het begin van de proef ook een flesje water bij zich. Konden ze dat niet gebruiken om die koker te vullen ipv melk?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9