Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

masterveecee17 feb 2017, 09:12

 3547  Sven
En hier zie je het slot nog eens:

[ external image ]
Gebruikersavatar

ex-molinator17 feb 2017, 09:15

 3483  Uma
Shit, en ik maar zoeken naar een beeld waarop duidelijk te zien is dat de anderen dat bordje zien voor Robin er iets over zegt. Nog goed dat er iemand wakker is.
Gebruikersavatar

masterveecee17 feb 2017, 09:21

 3547  Sven
ex-molinator schreef:Shit, en ik maar zoeken naar een beeld waarop duidelijk te zien is dat de anderen dat bordje zien voor Robin er iets over zegt. Nog goed dat er iemand wakker is.
Ge zou beter wat slapen 😉
Gebruikersavatar

Woestijnmol17 feb 2017, 09:22

Forum veteraan  222
Ik heb in het begin van de week gezegd dat Robin niet echt een verdachte is voor mij, maar hoe meer ik over deze proef nadenk, hoe meer ik hem wel als verdachte zie.
Zoals hierboven gezegd vind ik dat hij als mol ervoor moet zorgen dat de proeven die worden voorbereid toch op zijn minst voor een deel goed lukken zodat dat goede tv oplevert en dat niet al het voorbereidend werk van de productie voor niks was. Er zijn voorbeelden uit andere seizoenen waar de mol goed werk verricht om een mooie proef (bijna) te doen slagen (bv Hugo in seizoen 2 in het hotel met de 3 kamers, Gilles vorig jaar met de pizza's etc...).
Op een bepaald moment ziet Robin dat de proef waarschijnlijk niet meer kan lukken en begint dat opeens een na een oplossingen te vinden (komt uit zijn kooi, ziet dat zijn slot open was en vindt een vishaak) Hij rekent er waarschijnlijk op dat dat gedoe met de vishaak toch langer gaat duren dan het uiteindelijk heeft geduurd. Dan zie je hem initiatief nemen om naar de leeuwenkooi te lopen en begint hij aan het slot van die kooi te prutsen om tijd te winnen, maar direct daarna komt iemand anders naast hem (ik denk Davey) en die opent het slot in 1 handomdraai en dan heeft Robin natuurlijk niet veel keuze meer om enthousiast het leeuwenhok binnen te lopen en op de knop te drukken.
Mocht hij dus 30 seconden langer met het slot van het leeuwenhok geprutst hebben was de proef mislukt.
Al het bovenstaande in acht genomen moet ik concluderen dat Robin een hoofdverdachte voor mij is
Gebruikersavatar

Suspicious17 feb 2017, 09:32

 106
masterveecee schreef:En hier zie je het slot nog eens:

[ external image ]
Zie je dus dat het slot wel dicht is waar het U-vormig deel in het ondersteel van het slot gaat (rechtse kant)? Er is dus iets bewerkt aan het slot volgens mij wat er voor zorgt dat het niet open valt als iemand het vastneemt (Davey en Hans).
Het kan zelfs onder een bepaalde schuine hoek doorgedaan zijn zodat het niet open valt want niemand draait het slot 1i0° in z'n hand...
Gebruikersavatar

Suspicious17 feb 2017, 09:35

 106
Suspicious schreef:Zie je dus dat het slot wel dicht is waar het U-vormig deel in het ondersteel van het slot gaat (rechtse kant)? Er is dus iets bewerkt aan het slot volgens mij wat er voor zorgt dat het niet open valt als iemand het vastneemt (Davey en Hans).
Het kan zelfs onder een bepaalde schuine hoek doorgedaan zijn zodat het niet open valt want niemand draait het slot 1i0° in z'n hand...
Ik verbeter mezelf, het ziet er recht doorgezaagd uit, niet onder een hoek 🙂
Maar er is hoe dan ook iets mee geprutst denk ik. Is niet erg dat ze dit doen, het resultaat is gewoon goeie televisie...
Gebruikersavatar

Suspicious17 feb 2017, 09:37

 106
En als het niet doorgezaagd is, dan zit het lichtjes vast dior de U-vorm lichtjes dicht te plooien? Kan ook. Ik probeer mezelf tegen te houden paranoia te worden op dat slot, maar er moet iets mee gebeurd zijn. Mss is dit wel het meest plausibel.
Gebruikersavatar

masterveecee17 feb 2017, 09:39

 3547  Sven
Suspicious schreef:Ik probeer mezelf tegen te houden paranoia te worden op dat slot
Nu nog uzelf tegenhouden om te spammen en 3x een reactie na elkaar te zetten, en het komt in orde 😃 😉
Gebruikersavatar

Mallemol17 feb 2017, 11:29

 1
Ik had die info ook wel graag ontvangen! 😉
Suspicious schreef:Damn, ik heb net drie uur de dierenproef geanalyseerd en ben tot een conclusie gekomen. Het is volgens duidelijke aanwijzingen volgens mij geen tunnelvisie, het zijn effectieve gebeurtenissen die telkens tot dezelfde persoon leiden. Ik heb mijn theorie uitgeschreven en alles matcht, gelijk waar ik mijn theorie ook maar de feiten tegenover elkaar zet . Best wel spannend, want ik denk de mol door te hebben, hoe hij tewerk gaat, en ga die nu maandag in afl.3 opnieuw observeren.

Ik zet niet online wie ik nu verdenk want dan zou ik voor sommigen mss het programma kunnen verpesten. Als je het echt wil lezen kan ik het wel mailen.

Ik snap nu ook waarom Gilles DC zei dat het een mindfuck is 🙂
Gebruikersavatar

michaël.ameloot17 feb 2017, 11:33

 29
Mallemol schreef:Ik had die info ook wel graag ontvangen! 😉
Maak er daar 2 van 😃
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9