Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

johan.maes02 mar 2017, 14:38

 153  Sven
Molliarty schreef:Meisjes,

Ik denk dat we van die muis met code een serieuze olifant gemaakt hebben....
:? :?
Waarom "meisjes"?
Gebruikersavatar

Andreas02 mar 2017, 14:40

Molerator  113
Wil die zogenaamde hint ook wel weten drop me a private message 😃
Komaan hé wie a zegt moet b zeggen of wordt er hier gebluft en veel bullshit verkocht want ik dacht dat de bedoeling van dit forum was om samen de mol te zoeken, anderen hun tips gebruiken daarna zelfs iets vinden en dan zeggen dat ge het weet maar niet wilt zeggen is echt serieus kleuterklas mentaliteit..
Gebruikersavatar

Molliarty02 mar 2017, 14:45

 157
johan.maes schreef:Waarom "meisjes"?
Waarom niet? Er wordt zovaak "jongens toch" ofzo gezegd. Hoor niemand vragen "waarom jongens?" :bomb:
Gebruikersavatar

johan.maes02 mar 2017, 14:53

 153  Sven
eveline.vanhemel schreef:Owla, jullie overdrijven allemaal een beetje niet? Ik speel nu een beetje advocaat van de duivel maar:

1. Je kan ook even wegblijven van dit forum en wanneer je de tijd hebt, de aflevering eens herbekijken en proberen zelf te vinden waar de anderen het over hebben.
2. Ik weet ook niet waar ze het over hebben en ben ook nieuwsgierig naar wat ze gezien hebben. Ik ben ook al sinds gisteren aan het denken, ik moet die aflevering eens herbekijken maar ik heb tot nu toe nog geen kans gehad om dat te doen omdat ik het veel te leuk vindt om hier alle theorieën te lezen 🙂.

Dus, elk vogeltje zingt zoals hij gebekt is. Nergens voor nodig om kwaad op mekaar te worden.
Sorry, maar ik vrees dat we toch deze kant op gaan: https://www.youtube.com/watch?v=IxYgcM4ftiQ 😉
Gebruikersavatar

septentrio02 mar 2017, 14:57

 30
Altijd fijn om jezelf op de borst te kloppen en te zeggen 'ik wist t wel' terwijl er voor iedere kandidaat en meerdere hints wel iets te zeggen valt.

Lekker jezelf belangrijk maken en enigmatisch verkondigen dat je onweerlegbaar bewijs hebt? BS imho 🙂
Gebruikersavatar

ONBEKEND02 mar 2017, 14:58

 
Of gewoon een richtlijn of we in het 1ste, 2de of 3de gedeelte moeten zoeken naar die hint, zou ook al leuk zijn, kwestie van niet steeds heel het programma opnieuw en opnieuw te moeten bekijken.
Gebruikersavatar

septentrio02 mar 2017, 15:01

 30
Binnen een paar weken heeft iedereen die nu geen positie inneemt opeens gelijk, en "hebben ze t altijd al geweten". 😃
Gebruikersavatar

Frolva02 mar 2017, 15:04

 2204
skred schreef:wordt er eigenlijk ook nog eens iets over 37295 gezegd?
Ofwel is dat dé hint, ofwel zijn er een paar ferm off-topic bezig. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Molliarty02 mar 2017, 15:06

 157
Frolva schreef:Ofwel is dat dé hint, ofwel zijn er een paar ferm off-topic bezig. :mrgreen:
Aangezien het in dit specifiek postje staat, mag ik aannemen dat het daarover gaat? Anders mag de stofzuiger eens langskomen 🙂
Gebruikersavatar

Jansen02 mar 2017, 15:09

 3423  Yens
Molliarty schreef:Aangezien het in dit specifiek postje staat, mag ik aannemen dat het daarover gaat? Anders mag de stofzuiger eens langskomen 🙂
Inderdaad, maar heb de indruk dat Masterveecee al een tijdje niet meer post...
Gebruikersavatar

ex-molinator02 mar 2017, 16:05

 3483  Uma
Aan diegenen die mij verwijten dat ik op het forum zeg dat ik het weet en dan van hun tak maken en beweren dat ik treiter door niets te zeggen. LEER LEZEN en BEGRIJPEN.

Ik heb 1 of 2x gezegd dat ik het weet en dat dit een Thibaudtje is (een Thibaudtje is een term ontstaan, net zoals een Bruno'tje, vorig jaar ten gevolge van bepaalde gebeurtenissen). Misschien waren er een paar andere formuleringen en hebben jullie dan de smiley niet gezien (ja mollen zijn zogezegd blind - moet ik daaruit concluderen dat jullie blind zijn?)

Trouwens, stel dat ik een duidelijk bewijs zou verkregen hebben via een hint die hier op het forum staat, waarom kunnen jullie dat dan zelf ook niet - je hebt dezelfde wapens ter beschikking als ik.

Jeezes, waar sommige mensen zich mee bezighouden - kwaad worden op een forum over een virtueel spel .

Maar goed, snel ff lezen wat ik gemist hebt en dan terug naar real life.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 15