Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Vikken28 feb 2017, 01:27

 65
Mijn achteraan beginnen tellen kan nog steeds :blackeye:

Dan kom E-N-E en nu M (Eline Mol ?)
Gebruikersavatar

ex-molinator28 feb 2017, 09:20

 3483  Uma
En zo zitten we in het straatje waar ik het al over had.
In allerlei keren en bochten wringen om de theorie toch maar te laten kloppen.
Het is leuk , daar niet van, en het blijft ook interessant denkwerk om toch net die wending te vinden die de theorie nog niet volledig ontkracht - maar voor mij zit dit nu in de categorie "leuk bedachte fictie". 😛
Gebruikersavatar

Vikken28 feb 2017, 14:47

 65
Voor mij ook hoor, maar het blijft gewoon leuk om dingen te blijven zoeken en op een of andere manier vind je steeds wel iets dat past 🙂
Gebruikersavatar

Jansen01 mar 2017, 22:02

 3423  Yens
Dit topic mag de prullenmand in hoor: vandaag met opzet eens gelet op het reclametellertje voordat "Geubels en de Belgen" begon. Ook hier werd een cijfertje overgeslagen (in dit geval 18). Lijkt me niet echt een link naar De Mol 😉
Gebruikersavatar

Vikken08 mar 2017, 20:09

 65
Idd, en voor aanvang van afl. 5 ontbrak er geen enkel cijfer. Het was leuk zolang het duurde :bomb:
Gebruikersavatar

jurgen.de-petter08 mar 2017, 20:16

 20
Vikken schreef:Idd, en voor aanvang van afl. 5 ontbrak er geen enkel cijfer. Het was leuk zolang het duurde :bomb:
Jawel hoor, "24" was het ontbrekende getal voordat aflevering 5 begon!
Gebruikersavatar

Vikken08 mar 2017, 20:26

 65
jurgen.de-petter schreef:Jawel hoor, "24" was het ontbrekende getal voordat aflevering 5 begon!
How, dan heb ik er 2x overgekeken :drunken: Komt ervan als mijn kleine oogskes kijkt.

In ieder geval kom je dan opnieuw op een E uit en strookt het toch niet met de halve theorie die ik had.
Nu heb je E-L-E-M-E
Gebruikersavatar

ONBEKEND13 mar 2017, 20:37

 
18 deze week!
Gebruikersavatar

dirk.rossignol15 mar 2017, 19:59

 1
Voor elke aflevering wordt tijden de reclame in seconden afgeteld van ongeveer 60 naar 0, voor de eerste aflevering werd echter afgeteld van 20 naar 0 waarbij na elk cijfer telkens een letter verscheen, na 20 verscheen Q, na 19 de letter C, na 18 een X enz. Hier moet zeker ergens een link naar de mol zitten.
Gebruikersavatar

ex-molinator15 mar 2017, 20:31

 3483  Uma
dirk.rossignol schreef:Voor elke aflevering wordt tijden de reclame in seconden afgeteld van ongeveer 60 naar 0, voor de eerste aflevering werd echter afgeteld van 20 naar 0 waarbij na elk cijfer telkens een letter verscheen, na 20 verscheen Q, na 19 de letter C, na 18 een X enz. Hier moet zeker ergens een link naar de mol zitten.
Ik denk dat Vier gewoon een nieuwe bezigheidstherapie aan 't uittesten is. (wellicht voor ons vanaf de week na de laatste aflevering).