Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
14 feb 2017, 19:59
De Mol opereert het liefst 'onder de radar', en zijn sabotages blijven liefst zo onopgemerkt mogelijk voor de deelnemers en kijkers.

Op deze pagina houden we een overzicht bij van de wekelijkse poll op de homepage:
:arrow: http://www.wieisdemol.be/theorie/onderderadar.php
14 feb 2017, 20:13
YoussefKarakov schreef:Hoe zijn deze percentages berekend? Kan je iets meer uitleg geven?

De poll wordt bijgehouden op de homepage van wieisdemol.be
Elke week net voor de nieuwe aflevering sluiten we de poll resultaten voor de voorbije week af.
Zo krijgen we dus een zicht op welke kandidaten door kijkers het meest verdacht worden in de periode na elke aflevering.
17 mar 2017, 22:50
marc.denys schreef:Laat Robin maar achteraan bengelen in de polls...

Is dat zo?

Hier op het forum heb ik de indruk dat je héél voorzichtig moet zijn als je iets wil schrijven wat er op zou kunnen wijzen dat Robin mogelijk toch niet de mol is. :mrgreen:
17 mar 2017, 23:28
Frolva schreef:Is dat zo?

Hier op het forum heb ik de indruk dat je héél voorzichtig moet zijn als je iets wil schrijven wat er op zou kunnen wijzen dat Robin mogelijk toch niet de mol is. :mrgreen:

Hij staat toch allerlaatste? Nee?
18 mar 2017, 09:28
Frolva schreef:Is dat zo?

Hier op het forum heb ik de indruk dat je héél voorzichtig moet zijn als je iets wil schrijven wat er op zou kunnen wijzen dat Robin mogelijk toch *censuur* de mol is. :mrgreen:

Spijtig genoeg kan ik het oorspronkelijk bericht niet aanpassen.
18 mar 2017, 14:28
marc.denys schreef:Hij staat toch allerlaatste? Nee?

Op de 'algemene' site blijkbaar wel (wist ik niet).

Maar hier op het forum bij de actieve leden, is dat toch anders, lijkt me. :wink:
18 mar 2017, 19:21
Frolva schreef:Maar hier op het forum bij de actieve leden, is dat toch anders, lijkt me. :wink:

Interessante bedenking, want dat blijkt inderdaad te kloppen 8)
Ik heb voor de volledigheid eens de poll resultaten gegenereerd met enkel de stemmen van forumleden:
Afbeelding
18 mar 2017, 19:24
Wanneer komt de update van aflevering 6?
18 mar 2017, 19:26
Yvo schreef:Wanneer komt de update van aflevering 6?

De voorlopige stand kan je 'live' volgen via de homepage

Elke week net voor de nieuwe aflevering sluiten we de poll resultaten voor de voorbije week af,
en die resultaten worden dan toegevoegd aan het overzicht :)
18 mar 2017, 19:36
Misschien identificeren mensen zich op een bepaald niveau met hun hoofdverdachte?
Davey leidt in de poll van de stillere, ongeregistreerde gebruikers, Robin in de poll van de meer fanatieke geregistreerde gebruikers?
18 mar 2017, 20:18
Davy schreef:Interessante bedenking, want dat blijkt inderdaad te kloppen 8)
Ik heb voor de volledigheid eens de poll resultaten gegenereerd met enkel de stemmen van forumleden:
Afbeelding

(Bijna) het omgekeerde van de algemene poll resultaten ...
18 mar 2017, 23:02
Davy schreef:Interessante bedenking, want dat blijkt inderdaad te kloppen 8)
Afbeelding

:shock:

Wel heel merkwaardig!

Waarschijnlijk worden hier op het forum héél overtuigende Robin-theorieën ontwikkeld! :wink:

Maar ik trap daar (voorlopig) niet in. :mrgreen:
19 mar 2017, 00:25
Ik vind het ook opvallend dat Robin hier zo veel wordt verdacht. Op wieisdemol.com wordt hij nauwelijks (3-4%) verdacht. Ik denk dat er hier veel verrast zullen zijn, want Robin is niet de mol ;)
19 mar 2017, 00:35
emile.desloovere schreef:Ik vind het ook opvallend dat Robin hier zo veel wordt verdacht. Op wieisdemol.com wordt hij nauwelijks (3-4%) verdacht. Ik denk dat er hier veel verrast zullen zijn, want Robin is niet de mol ;)

Ik denk dat er ginder veel verrast zullen zijn, want Robin is wel de mol :P
19 mar 2017, 00:36
emile.desloovere schreef:Ik vind het ook opvallend dat Robin hier zo veel wordt verdacht. Op wieisdemol.com wordt hij nauwelijks (3-4%) verdacht. Ik denk dat er hier veel verrast zullen zijn, want Robin is niet de mol ;)

Dit forum is goed om enkele mensen te overtuigen dat 1 iemand het is door er teveel op te focussen. Ik moet zelf wel zeggen dat ik er zelf ook bijna intrap. Of misschien is hij ook gewoon de mol.

Behalve het geld die hij heeft binnengebracht heeft en zijn overenthousiasme soms heeft hij echt alles mee om de mol te kunnen zijn. Hij heeft zo ook het meeste geld al verloren op Eline na als ik het goed opheb.

Veel hints lijken alsof ze naar hem wijzen. Maar vorig jaar was Hanne denk ik ook hoofdverdachte op dit forum en dit was uiteindelijk ook verkeerd.