Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Lieserd20 feb 2017, 19:59

 15
Iemand die muziek/klokkentorenkenner is en mij kan vertellen of de cijfers op het krijtbord hier op de achtergrond "te verwachten" zijn in een dergelijke setting? Of zouden we hier iets in kunnen terug vinden? de code op de rechterzijde van het bord:
4 --> 2,3
3 --> 4,1
2 --> 1,4
1 --> 2,3
doet me enorm denken aan de ondertussen beruchte 1-ZZA-431 nummerplaat; zou er hier iets van te maken zijn? Of zouden we de lange code op de linkerzijde van het bord nodig hebben? Een cryptische (muzikale) code? Of kan iemand mij zeggen dat het perfect normaal is om een dergelijk krijtbord terug te vinden in een klokkentoren? 🙂

[ external image ]

Daarnaast sprong de naam "John Crump" op de achtergrond mij ook in het oog. Ik vind niks terug over die persoon op de website van St. George, dus het lijkt mij toch op z'n minst een beetje opvallend dat er toch een gedenkplaatje voor hem hangt daar. Dit plaatje kwam ook meerdere keren erg opvallend in beeld (vnl. omdat de man daar er vlak onder zat). John Crump is voor zo ver ik kan vinden een Nieuw-Zeelandse schilder, maar ook een pastoor in back to the future (http://backtothefuture.wikia.com/wiki/John_Crump). Zou het iets betekenen? 🙂

[ external image ]
Gebruikersavatar

sjackie.hoffman20 feb 2017, 20:12

 48
Had dit ook gezien en vond toen op internet niet direct iets van John , nu uit back to THE future mss iemand van de kandidaten grote fan van ? Of geboren in 1985 ?
Gebruikersavatar

ex-molinator20 feb 2017, 20:17

 3483  Uma
Er zijn heel wat John Crump 's die gestorven zijn in 1928 en een connectie hebben met Z Afrika, maar de meeste John Crump 's die ik gevonden heb zijn in 1928 gestorven. Morgen misschien nog verder zoeken, nu tijd om mijn in de zetel te installeren.
Gebruikersavatar

annick.neskens27 mar 2017, 20:06

 128
Lieserd schreef:Iemand die muziek/klokkentorenkenner is en mij kan vertellen of de cijfers op het krijtbord hier op de achtergrond "te verwachten" zijn in een dergelijke setting? Of zouden we hier iets in kunnen terug vinden? de code op de rechterzijde van het bord:
4 --> 2,3
3 --> 4,1
2 --> 1,4
1 --> 2,3
doet me enorm denken aan de ondertussen beruchte 1-ZZA-431 nummerplaat; zou er hier iets van te maken zijn? Of zouden we de lange code op de linkerzijde van het bord nodig hebben? Een cryptische (muzikale) code? Of kan iemand mij zeggen dat het perfect normaal is om een dergelijk krijtbord terug te vinden in een klokkentoren? 🙂

[ external image ]

Daarnaast sprong de naam "John Crump" op de achtergrond mij ook in het oog. Ik vind niks terug over die persoon op de website van St. George, dus het lijkt mij toch op z'n minst een beetje opvallend dat er toch een gedenkplaatje voor hem hangt daar. Dit plaatje kwam ook meerdere keren erg opvallend in beeld (vnl. omdat de man daar er vlak onder zat). John Crump is voor zo ver ik kan vinden een Nieuw-Zeelandse schilder, maar ook een pastoor in back to the future (http://backtothefuture.wikia.com/wiki/John_Crump). Zou het iets betekenen? 🙂

[ external image ]
Lieserd schreef:Iemand die muziek/klokkentorenkenner is en mij kan vertellen of de cijfers op het krijtbord hier op de achtergrond "te verwachten" zijn in een dergelijke setting? Of zouden we hier iets in kunnen terug vinden? de code op de rechterzijde van het bord:
4 --> 2,3
3 --> 4,1
2 --> 1,4
1 --> 2,3
doet me enorm denken aan de ondertussen beruchte 1-ZZA-431 nummerplaat; zou er hier iets van te maken zijn? Of zouden we de lange code op de linkerzijde van het bord nodig hebben? Een cryptische (muzikale) code? Of kan iemand mij zeggen dat het perfect normaal is om een dergelijk krijtbord terug te vinden in een klokkentoren? 🙂

[ external image ]

Daarnaast sprong de naam "John Crump" op de achtergrond mij ook in het oog. Ik vind niks terug over die persoon op de website van St. George, dus het lijkt mij toch op z'n minst een beetje opvallend dat er toch een gedenkplaatje voor hem hangt daar. Dit plaatje kwam ook meerdere ke...
In 'Back to the Future' is het aan de kerk met klokkentoren onder leiding van dominee John Crump waar de Delorean tijdmachine inrijdt. Het hoofdpersonage van de film is McFly (kan eventueel naar de vliegen in afl. 7 verwijzen).
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2017, 20:27

 8153
Wat jammer dat hierop niet eerder dieper ingegaan werd!