Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

skred22 feb 2017, 14:54

 110  Uma
Trouwens, Mil Spec op de eerste security man zijn t-shirt verwijst naar een bedrijf dat militaire props en uniformen voor de film-industrie leveren en team-building activiteiten organiseert: http://www.milspec.co.za/gallery.php
Op hun website staat dat 1 van hun activiteiten booby traps is, maar nergens op de foto's staat een dergelijk busje. Ik vermoed dat als het busje ook van dezelfde firma zou zijn, dat ze wel hun eigen logo en website hadden opgezet. Lijkt me dus dat het busje (en de Laundry Giant mandjes) wel degelijk een hint is.
Gebruikersavatar

skred22 feb 2017, 14:57

 110  Uma
de mandjes onder de tekst Laundry Giant, zoals hierboven getoond:
[ external image ]
De cirkel ernaast met het t-shirt in, heeft ook nog tekst. Of is het een droedel...?

Ok, nog eens bekeken, lijkt me 24 HOURS te zijn



[ external image ]
Gebruikersavatar

ex-molinator22 feb 2017, 15:08

 3483  Uma
Lijkt me een kapstok met en kleding eraan hangend.
De woorden zijn volgens mij "24 hours"
Gebruikersavatar

gilles.claeys28 feb 2017, 20:37

 28  Philippe
Toinne schreef:Iemand die tijdens de aflevering naar de domeinnaam die op het busje waar Annelies en Marzena inzitten heeft gesurft?

Als ik mij niet vergis was deze "www.laundrygaint.co.za".
Zoals te verwachten bestaat dit bedrijf niet en is de site ook niet actief. Misschien was hij dat wel eventjes tijdens de aflevering zelf?
Ik heb nog eens verder gezocht op laundry giant en ik kwam uiteindelijk uit bij Unilever. Voor de Mol begint is er reclame van Unilever (Axe). Gilles Van Bouwel werkte tot voor kort ook bij Unilever. Misschien ben ik wat te ver aan het denken? :p
Gebruikersavatar

ONBEKEND16 mar 2017, 22:04

 
Laundry Giant, met LG in het rood....misschien ver gezocht, maar het is iets....

http://www.gsmhelpdesk.nl/nieuws/13010/ ... rkrijgbaar

De Robin van Nextbit is qua hardware overigens ook niet de eerste de beste smartphone. Het toestel is voorzien van een Full HD beeldscherm van 5,2 inch en wordt aangedreven door de Qualcomm Snapdragon 808 processor, dezelfde processor die LG bijvoorbeeld ook in haar LG G4 gebruikt.
Gebruikersavatar

Kobe16 mar 2017, 22:11

 429
sandra.impe schreef:Laundry Giant, met LG in het rood....misschien ver gezocht, maar het is iets....

http://www.gsmhelpdesk.nl/nieuws/13010/ ... rkrijgbaar

De Robin van Nextbit is qua hardware overigens ook niet de eerste de beste smartphone. Het toestel is voorzien van een Full HD beeldscherm van 5,2 inch en wordt aangedreven door de Qualcomm Snapdragon 808 processor, dezelfde processor die LG bijvoorbeeld ook in haar LG G4 gebruikt.

Hahaha, nog best goed gevonden! en eeum dezelfde processor als bij LG G4 (4->seizoen 4) en nu seizoen 5 ofzo iets
Gebruikersavatar

ONBEKEND16 mar 2017, 22:13

 
Kobe schreef:Hahaha, nog best goed gevonden! en eeum dezelfde processor als bij LG G4 (4->seizoen 4) en nu seizoen 5 ofzo iets

😉
Gebruikersavatar

Taupe07722 mar 2017, 17:57

 767  Yens
Het staat hier of elders misschien al maar die rode LG .... Lerares Godsdienst

Update: stond hier dus al maar ik zat in de Robin tunnel en heb het moeilijk om eruit te komen...
Laatst gewijzigd door Taupe077 op 22 mar 2017, 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

rolhad22 mar 2017, 17:59

 434
Taupe077 schreef:Het staat hier of elders misschien al maar die rode LG .... Kan dat niet domweg zijn ...
Lerares Godsdienst!
Pagina 1 (een van de eerste posts)