Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Toinne20 feb 2017, 23:46

 2
Iemand die tijdens de aflevering naar de domeinnaam die op het busje waar Annelies en Marzena inzitten heeft gesurft?

Als ik mij niet vergis was deze "www.laundrygaint.co.za".
Zoals te verwachten bestaat dit bedrijf niet en is de site ook niet actief. Misschien was hij dat wel eventjes tijdens de aflevering zelf?
Gebruikersavatar

Andy8621 feb 2017, 00:02

 49
Toinne schreef:Iemand die tijdens de aflevering naar de domeinnaam die op het busje waar Annelies en Marzena inzitten heeft gesurft?

Als ik mij niet vergis was deze "www.laundrygaint.co.za".
Zoals te verwachten bestaat dit bedrijf niet en is de site ook niet actief. Misschien was hij dat wel eventjes tijdens de aflevering zelf?
Volgens mij was dit de website maar heb dit op internet ook niet op teruggevonden. Maar ik denk dat dit geen tip is...
Gebruikersavatar

ex-molinator21 feb 2017, 00:09

 3483  Uma
Toinne schreef:Iemand die tijdens de aflevering naar de domeinnaam die op het busje waar Annelies en Marzena inzitten heeft gesurft?

Als ik mij niet vergis was deze "www.laundrygaint.co.za".
Zoals te verwachten bestaat dit bedrijf niet en is de site ook niet actief. Misschien was hij dat wel eventjes tijdens de aflevering zelf?
Het moet wel laundrygiant zijn.

Maar ook dat bestaat niet.
En de domeinnaam is beschikbaar (75 R) voor de geïnteresseerden.
Morgen eens in de geschiedenis van geregistreerde domainnames zoeken maar ik vrees dat het niks wordt want Google cache levert ook niks op.
Gebruikersavatar

Brm21 feb 2017, 00:16

 5  Sven
ex-molinator schreef:Het moet wel laundrygiant zijn.

Maar ook dat bestaat niet.
En de domeinnaam is beschikbaar (75 R) voor de geïnteresseerden.
Morgen eens in de geschiedenis van geregistreerde domainnames zoeken maar ik vrees dat het niks wordt want Google cache levert ook niks op.
Met of zonder typfout zijn deze domeinnamen gewoon te koop. Ook de gewone .be .com en andere versies zijn te koop.
Gebruikersavatar

ex-molinator21 feb 2017, 00:29

 3483  Uma
Brm schreef:Met of zonder typfout zijn deze domeinnamen gewoon te koop. Ook de gewone .be .com en andere versies zijn te koop.
Ja, dat is duidelijk (anders zou de domeinnaam niet beschikbaar zijn).
Wat mij interesseert is de geschiedenis ervan. Indien er geen geschiedenis is dan heeft die website waarschijnlijk nooit bestaan. Ik laat het zoekwerk maar aan jou over . 😉
Gebruikersavatar

davy.staelens21 feb 2017, 00:33

 27
Is mij ook opgevallen... http://www.laundrygiant.co.za

[ external image ]
een whois bezorgt ons geen resultaat,
een domain history check is ook noppes
geen google cache
in feite is het logo en bijbehorende site 'fictief' tenzij het een hint is...

Laundry Giant / Leerkracht Godsdienst > Annelies

Of ze zetten ons weer op het verkeerde spoor... remember vorig seizoen Brazil Radio UNO > Bruno
Gebruikersavatar

ex-molinator21 feb 2017, 00:47

 3483  Uma
davy.staelens schreef:...
Of ze zetten ons weer op het verkeerde spoor... remember vorig seizoen Brazil Radio UNO > Bruno
grrr, dat probeer ik net te vergeten.

Het verschil met de BR1 is dat Giant Laundry wel voor iedereen te zien is, dus als het het hint is, dan is het wel een eerlijke.
Goed opgemerkt trouwens
Gebruikersavatar

rolhad21 feb 2017, 00:48

 434
davy.staelens schreef: Of ze zetten ons weer op het verkeerde spoor... remember vorig seizoen Brazil Radio UNO > Bruno
Valse hints steken ze er in ieder geval niet in! 😉

+ hier moeten ze echt wel over nagedacht hebben indien dat zelf gemaakt is.
Gebruikersavatar

beagle21 feb 2017, 01:38

 77
Giants of Antwerp - Night of the Giants = basket = hobby van Robin

Giant Laundry + "manden"tekening = Giant Laundry Basket (mand in engels)
Gebruikersavatar

masterveecee21 feb 2017, 12:52

 3547  Sven
Misschien moeten we wachten op een moment dat de was wordt gedaan. Zoals in het vorige seizoen
Gebruikersavatar

ex-molinator21 feb 2017, 12:58

 3483  Uma
masterveecee schreef:Misschien moeten we wachten op een moment dat de was wordt gedaan. Zoals in het vorige seizoen
Damn it, I really like out of the box thinking 😃
Gebruikersavatar

Jansen21 feb 2017, 13:05

 3423  Yens
Ik vind dit weer zoiets als de ZZA nummerplaat. Er moet toch een reden zijn waarom ze die twee dingen er in hebben zitten? De ZZA plaat zien we maar 1 keer maar je denkt dan toch automatisch waarom zit het er in als het toeval is? Nu ook weer met die onbestaande website. Je kan je toch niet voorstellen dat er een bestelwagen rond rijdt met een website adres op dat niet bestaat? Waarom staat het er dan op? Voor de hand liggend zou zijn dat dit getrukeerd werd door de programmamakers maar om welke reden dan?