Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

C-mol21 feb 2017, 18:13

 5
bert.verhaegen schreef:Robin is sinds het begin al afgevallen voor mij als molverdachte. De manier waarop hij Bertrand afjoeg en extreem irriteerde met zijn gebrul tijdens de loopopdracht, en hoe hij daarna ostentatief bij de groep ging uitleggen dat Bertrand wel heel verdacht is door zo slecht te lopen. Het zou me verbazen als de makers de mol in het begin al op die manier in beeld brengen...
Bwa, in mijn ogen werd er toch meer gefocust op de 'zwakke' prestatie van Betrand dan op het handelen van Robin.
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle08 mar 2017, 19:43

 263
Ik wil hier even mijn theorie bijstellen. Sinds de Hunger Games is Davey bij mij op één komen te staan.

De nonchalante ietwat afwezige klungelaar staat plots op scherp, blijkt extreem intelligent en tactisch. Gedirigeerd door de productie?

Ik vind het heel verdacht! Hij is plots niet meer wie hij leek te zijn...
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT08 mar 2017, 20:17

 767  Yens
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik wil hier even mijn theorie bijstellen. Sinds de Hunger Games is Davey bij mij op één komen te staan.

De nonchalante ietwat afwezige klungelaar staat plots op scherp, blijkt extreem intelligent en tactisch. Gedirigeerd door de productie?

Ik vind het heel verdacht! Hij is plots niet meer wie hij leek te zijn...
Ik vind dat hij sinds de 4de/5de aflevering inderdaad ook plots veel aanweziger is en hij zo dus (volgens mij) ook veel meer laat zien wie hij nu eigenlijk écht is.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mar 2017, 21:35

 8153
Mollenjager-DT schreef:Ik vind dat hij sinds de 4de/5de aflevering inderdaad ook plots veel aanweziger is en hij zo dus (volgens mij) ook veel meer laat zien wie hij nu eigenlijk écht is.
Bij de fietstocht nam hij ook de leiding. Al van bij het begin, toen hij zei dat Hans best geschikt was als rode lantaarn.
Ik vind Davey echt gegroeid in de reeks.
Gebruikersavatar

kristien.leys08 mar 2017, 22:00

 46
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik wil hier even mijn theorie bijstellen. Sinds de Hunger Games is Davey bij mij op één komen te staan.

De nonchalante ietwat afwezige klungelaar staat plots op scherp, blijkt extreem intelligent en tactisch. Gedirigeerd door de productie?

Ik vind het heel verdacht! Hij is plots niet meer wie hij leek te zijn...
Helemaal akkoord! Je moet Davey eens herbekijken bij dierenproef en dan Davey bij hongergames. Totaal iem anders! Van meester klungelaar tot prof acteur in hongergames. Heeft hij oortje van crew in helm zitten, die hem vertellen waar hij zich moet opstellen, hoeveel kogels de andere nog hebben enz...
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT08 mar 2017, 22:43

 767  Yens
kristien.leys schreef:Helemaal akkoord! Je moet Davey eens herbekijken bij dierenproef en dan Davey bij hongergames. Totaal iem anders! Van meester klungelaar tot prof acteur in hongergames. Heeft hij oortje van crew in helm zitten, die hem vertellen waar hij zich moet opstellen, hoeveel kogels de andere nog hebben enz...
Dat begin ik inderdaad elke week ook meer en meer te denken. Volgens mij zit er achter drie 'plotse' verandering van Davey iets speciaals en molachtigs.
Gebruikersavatar

glashelder09 mar 2017, 20:49

 53
Goh, aan de andere kant heb je ook mensen die eerst een beetje de kat uit de boom kijken in een nieuwe en grote groep hé. Ik zou ook niet zo rap het voortouw nemen, wel in een kleinere groep of bij mensen die ik al langer ken. Er meteen 100% invliegen heeft ook nadelen 😉
Gebruikersavatar

Ymineken10 mar 2017, 16:44

 39
glashelder schreef:Goh, aan de andere kant heb je ook mensen die eerst een beetje de kat uit de boom kijken in een nieuwe en grote groep hé. Ik zou ook niet zo rap het voortouw nemen, wel in een kleinere groep of bij mensen die ik al langer ken. Er meteen 100% invliegen heeft ook nadelen 😉
Zo ben ik ook. Ik moet eerst de mensen beetje leren kennen.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT10 mar 2017, 20:09

 767  Yens
Ymineken schreef:Zo ben ik ook. Ik moet eerst de mensen beetje leren kennen.
Ja, ik ben ook wel zo, maar ik vond die plotse ommekeer toch wel heel raar en heel plots.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mar 2017, 20:16

 8153
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik ook. Vanaf de groepsfoto zelfs, voor het begon!
😲 Serieus?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mar 2017, 20:23

 8153
annelies-a.-a..vanbelle schreef:ja, maar nu zit ik plots in een Davey-tunnel :bomb:
Hoe kan je nu beoordelen alleen maar aan de hand van een groepsfoto?