Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Andreas21 feb 2017, 13:32

Molerator  113
Tijdens de Mol Spin off (het gedeelte voor de eerste aflevering) werd er verdacht veel aandacht gegeven aan het programma Expeditie Robinson.
De stemming van gisterenavond leek verdacht veel op een eilandraad van dat zelfde programma (briefjes met de namen op) , zouden er zo nog meer hints zijn of komen? Misschien keert er wel 1 kandidaat onverwacht terug 😃

Nog even jullie kop zot maken door met dit te eindigen Expeditie Robin-son.
Gebruikersavatar

Jansen21 feb 2017, 13:50

 3423  Yens
andreas.debresser schreef:Misschien keert er wel 1 kandidaat onverwacht terug 😃
Dat is al gebeurd he: Hans is terug in het spel gekomen 🙂
Gebruikersavatar

Andreas21 feb 2017, 13:55

Molerator  113
eveline.vanhemel schreef:Dat is al gebeurd he: Hans is terug in het spel gekomen 🙂
oh ja inderdaad (was wel heel snel bij ER was dat veel later in het spel), misschien volgende week een vuile eet proef zou het helemaal zijn 😉
Gebruikersavatar

Jansen21 feb 2017, 13:57

 3423  Yens
Maar je hebt gelijk wat betreft de gelijkenis met Expeditie Robinson, was me ook al opgevallen 🙂
Gebruikersavatar

billie.holiday21 feb 2017, 19:05

 462  Bert
Die Robin-son vind ik best wel goed gevonden. In de eerste voorstelling van Eline kwam die ook al naar boven . Dit zijn hints die de mol er zou tussensteken.
Gebruikersavatar

Andreas22 feb 2017, 11:48

Molerator  113
billie.holiday schreef:Die Robin-son vind ik best wel goed gevonden. In de eerste voorstelling van Eline kwam die ook al naar boven . Dit zijn hints die de mol er zou tussensteken.
Was eingelijk eerst een soort van grap maar nu ik er over begin na te denken kan het zomaar eens een tip zijn, is ook niet extreem ver gezocht daarom kan het wel 🙂