Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

joachim.morrens21 feb 2017, 14:10

 200  Yens
Ik heb ergens gelezen dat mollen graag vaak ''spreiden'' in die zin dat ze graag met zoveel mogleijk verschillende kandidaten samenzitten tijdens de proeven. Volgens mijn tunnelvisie is Robin de mol... Maar het valt op dat hij vaak met Hans samenzit (Hij slaapt er zelfs mee!). Zou het kunnen dat Robin doorheeft dat Hans hem al doorheeft en hij redeneert : ''Ok, beter maar 1 persoon die het weet, dan meerdere...".

En ik vond die twee ook de meest ontspannende gisteren tijdens de eliminatie: Misschien dan omdat Robin mol is, en Hans erop vertrouwt dat hij juist zit (Ik weet dat Hans zei dat hij Bertrand verdenkt, maar dat is misschien montage... Hans kan Bertrand misschien verdacht vinden maar toch alles inzetten op Robin).
Gebruikersavatar

Andreas21 feb 2017, 14:12

Molerator  113
Ik denk dat Hans Robin verdenkt en dat zou wel eens goed kunnen als je weet dat Hans een enorme achterstand had t.o.v. de andere kandidaten.
Gebruikersavatar

bert.verhaegen21 feb 2017, 16:29

 129
Als Hans Robin verdenkt, dan zou het wel dom zijn dat hij hem altijd volgt en erbij blijft. Zo zet je je concurrenten misschien op het juiste spoor.
Gebruikersavatar

Bakkieryer22 feb 2017, 22:52

 183  Sven
bert.verhaegen schreef:Als Hans Robin verdenkt, dan zou het wel dom zijn dat hij hem altijd volgt en erbij blijft. Zo zet je je concurrenten misschien op het juiste spoor.
Met het oog op de test is dat toch wel een goeie strategie, je moet namelijk die 20 vragen over de ( jouw) Mol zijn activiteiten zo goed mogelijk invullen...
Dat je je concurrenten misschien op het juiste spoor zet is inderdaad een mogelijk risico, maar Hans zat toch maar lekker bij Robin en kon info opdoen, de anderen mooi niet...

Ik heb wel het gevoel dat Hans, met zijn examenervaring als professor, beschikt over een groot inschattingsvermogen en dat gaat hem erg ver brengen. Hij is mijn absolute No 1 om de winnaar te worden !
Gebruikersavatar

Taupie0222 feb 2017, 23:04

 53
bert.verhaegen schreef:Als Hans Robin verdenkt, dan zou het wel dom zijn dat hij hem altijd volgt en erbij blijft. Zo zet je je concurrenten misschien op het juiste spoor.
Als dat zo is, is Hans ofwel de Mol ofwel zit hij als kandidaat vanaf nu gebeiteld gezien hij zei alles echt op één persoon te hebben ingezet. Als hij dan inderdaad groen had, dan is hij zeker wie de Mol is en zal hij zeker in de finale zitten.

Ze hebben evenwel het scherm van Hans niet laten zien, dus we weten niet of hij laatst was met een rood scherm of niet .... Het is en het blijft dus dubbel op alle vlakken
Gebruikersavatar

Laleia23 feb 2017, 01:09

 306
Taupie02 schreef:Als dat zo is, is Hans ofwel de Mol ofwel zit hij als kandidaat vanaf nu gebeiteld gezien hij zei alles echt op één persoon te hebben ingezet. Als hij dan inderdaad groen had, dan is hij zeker wie de Mol is en zal hij zeker in de finale zitten.

Ze hebben evenwel het scherm van Hans niet laten zien, dus we weten niet of hij laatst was met een rood scherm of niet .... Het is en het blijft dus dubbel op alle vlakken
Een groen scherm betekent ook niet per definitie dat je de juiste mol hebt. Het betekent gewoon dat je heg niet het allerslechtst van allemaal gedaan hebt.
Gebruikersavatar

sdr-dnr23 feb 2017, 09:51

 34
T'is dat. Voor het zelfde geld had de persoon die aanvankelijk het rode scherm scherm had 0/20, Marzena ook maar iets sneller (of 1/20) en al de rest een iets hogere score. Dus zelfs als Hans alles op 1 persoon heeft ingezet, kan hij door een andere spreiding van antwoorden toch een betere score hebben, zonder de Mol te hebben uitgepikt.

Groen scherm hebben in de eliminatie van afl. 3 is in mijn ogen dan ook totaal geen voordeel voor de kandidaten.
Enige met een beetje voordeel is de kandidaat met het rode scherm dat toch in de aflevering is gebleven.
Gebruikersavatar

Taupe07723 feb 2017, 10:06

 767  Yens
Kan het niet gewoon simpeler zijn dat het twee iets oudere mannen zijn en daardoor beter met elkaar opschieten?
Ik heb ook teveel een tunnelvisie maar ik probeer daar nu vanaf te geraken door elke aflevering als een andere entiteit te zien en voor een keer niet het geheel ...
Gebruikersavatar

ex-molinator23 feb 2017, 10:28

 3483  Uma
sdr-dnr schreef:T'is dat. Voor het zelfde geld had de persoon die aanvankelijk het rode scherm scherm had 0/20, Marzena ook maar iets sneller ...
Ik vraag me af hoe ze dat timen? :mrgreen:
SPOILER
Gebruikersavatar

Vikken27 feb 2017, 16:20

 65
... of Hans is de mol, en het is hem opgevallen dat er velen Robin verdenken, dus plakt ie aan Robin om de meesten verder op het verkeerde pad te zetten ?