Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

ONBEKEND16 mar 2017, 17:28

 
jana.deman schreef:Of: als Robin niet de Mol is, verwijst de rode draad - Rood - naar Davey Van Rode. nee?
Maar als rood aan Davey moet gelinkt worden, waarom is het dan Robin die 9 keer rood krijgt, terwijl de rest maar 7x rood krijgt? Die theorie klopt dan niet hè.
Gebruikersavatar

Frolva16 mar 2017, 17:50

 2204
Wat bedoel je juist met "rood krijgt"?
Gebruikersavatar

jana.deman16 mar 2017, 17:52

 37
sandra.impe schreef:Maar als rood aan Davey moet gelinkt worden, waarom is het dan Robin die 9 keer rood krijgt, terwijl de rest maar 7x rood krijgt? Die theorie klopt dan niet hè.
O wacht, nu ben ik niet meer mee...
ik zag 'thema rood' in : rode knop, rode lantaarn, rode kaarsen, rood gordijn , rode kledij , het rood boven " de mol " in de shock proef, zelfs Gilles draagt rode t shirt in de laatste aflevering en wellicht nog andere rode details doorheen alles (staat op dit forum ergens onder Robin) en dan specifiek voor Robin nog de link met het Rode Ridder stripverhaal + rode details in zijn kledij

dat van 7 en 9 keer rood krijgen heb ik gemist precies... leg ns uit ajb
Gebruikersavatar

Molière16 mar 2017, 17:53

 92
jana.deman schreef:Of: als Robin niet de Mol is, verwijst de rode draad - Rood - naar Davey Van Rode. nee?
Nogmaals: Robin is de e-ni-ge kandidaat die bij el-ke proef iets rood-roze draagt. :cry:
Gebruikersavatar

ONBEKEND16 mar 2017, 18:01

 
jana.deman schreef:O wacht, nu ben ik niet meer mee...
ik zag 'thema rood' in : rode knop, rode lantaarn, rode kaarsen, rood gordijn , rode kledij , het rood boven " de mol " in de shock proef, zelfs Gilles draagt rode t shirt in de laatste aflevering en wellicht nog andere rode details doorheen alles (staat op dit forum ergens onder Robin) en dan specifiek voor Robin nog de link met het Rode Ridder stripverhaal + rode details in zijn kledij

dat van 7 en 9 keer rood krijgen heb ik gemist precies... leg ns uit ajb

Zie topic http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?f=52&t=2648

De kandidaten moesten de juiste kleur van de vlag zoeken om hun bagage terug te vinden.
De kleuren die werden geschreven (blauw, rood, geel, groen, zwart en wit) kwamen bij elke kandidaat 1 keer voor, behalve dan in de 2 dunne streepjes, die waren 2 keer hetzelfde kleur (zoals het wit bij de echte vlag).
Enkel bij Robin kwam het kleur rood 2 keer voor (NIET in die dunne lijntjes, maar daar waar het rood en geel is in de echte vlag), bijgevolg kwam bij hem het kleur zwart helemaal niet voor.

Bovendien werd dat woord geschreven in een ander kleur, nl. 7 keer in het geel, 7 keer blauw en 7 keer groen, maar wel 9 keer in het rood.
Gebruikersavatar

rolhad16 mar 2017, 18:10

 434
Molière schreef:Nogmaals: Robin is de e-ni-ge kandidaat die bij el-ke proef iets rood-roze draagt. :cry:
Elke?
Gebruikersavatar

Frolva16 mar 2017, 18:27

 2204
Uit oprechte interesse.

Wat heeft Robin rood/roze/oranje aan bij de allereerste proef (de rode knop in de luchthaven)?
Gebruikersavatar

johan.maes16 mar 2017, 18:32

 153  Sven
Frolva schreef:Uit oprechte interesse.

Wat heeft Robin rood/roze/oranje aan bij de allereerste proef (de rode knop in de luchthaven)?
Zijn onderbroek natuurlijk!
Gebruikersavatar

rolhad16 mar 2017, 18:36

 434
Frolva schreef:Uit oprechte interesse.

Wat heeft Robin rood/roze/oranje aan bij de allereerste proef (de rode knop in de luchthaven)?
Dat was idd ook mijn volgende vraag. :p
Gebruikersavatar

Molière16 mar 2017, 18:38

 92
Frolva schreef:Uit oprechte interesse.

Wat heeft Robin rood/roze/oranje aan bij de allereerste proef (de rode knop in de luchthaven)?
Nee, die rode knop had hij niet aan, hé 🙂

Het antwoord is: niets, want dat was geen proef. Met een proef kan geld worden verdiend, dat was hier niet het geval. De speciale​ eliminatie in afl 3 was om dezelfde reden ook geen proef en je zult ook dan geen rood-roze vinden bij Robin.
Gebruikersavatar

rolhad16 mar 2017, 18:43

 434
Molière schreef:Nee, die rode knop had hij niet aan, hé 🙂

Het antwoord is: niets, want dat was geen proef. Met een proef kan geld worden verdiend, dat was hier niet het geval. De speciale​ eliminatie in afl 3 was om dezelfde reden ook geen proef en je zult ook dan geen rood-roze vinden bij Robin.
[ external image ]
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13