Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Torremolinos16 mar 2017, 18:48

 264
😲
Die rode brandslang staat nu wel nét achter Robins wagen zeker?
Gebruikersavatar

Frolva16 mar 2017, 18:50

 2204
Molière schreef:De speciale​ eliminatie in afl 3 was om dezelfde reden ook geen proef en je zult ook dan geen rood-roze vinden bij Robin.
:mrgreen:

[ external image ]
Gebruikersavatar

Yvo16 mar 2017, 18:52

 1111  Uma
Het ziet ernaar uit dat het een finale gaat worden tussen Robin, Davey en Annelies.
De drie kandidaten die thuis afscheid namen, om even on-topic te zijn 🙂.
We zullen maandag zien of het zo is.
Gebruikersavatar

Moldedju20 mar 2017, 23:01

 507  Yens
Moldedju schreef:Combinatie met de nummerplaat zou zeker niet onlogisch zijn! Maar misschien is het eenvoudiger:
De drie die de finale spelen in Z... (plaats van finale) Zuid Afrika zijn nummers 4, 3 en 1, dus Eline, Annelies en Davey. In de volgorde dat ze vorig jaar de bekendmaking deden van de mol, de winnaar en de verliezer zou dat betekenen dat Eline wint en Annelies is de mol.... Robin valt volgende week af ...
Voila, we zijn zo ver 😃
Gebruikersavatar

rolhad20 mar 2017, 23:11

 434
Moldedju schreef:Voila, we zijn zo ver 😃
Dit kan ook nog:
rolhad schreef:Of ZZA staat voor de 2 deelnemers en 1 mol in de finale. 4(Z) 3(Z) 1(A) - Eline(Z), Annelies(Z) en Davey (A, de mol) :p
(Ik verdenk persoonlijk iemand anders als mol)
Maar dan zitten we met een grote deja vu van vorig jaar... :?

Dus liever Eline (en anders annelies)
Gebruikersavatar

wim.geuens20 mar 2017, 23:36

 57  Uma
Mijn Mol ligt eruit, jammer maar helaas.
Wie ook de Mol is nu, er zit toch wat teleurstelling in voor mij. Geen van de 3 personen die nu in de finale zitten zijn mij mol-waardig of hebben fouten gemaakt waardoor het:
- té duidelijk was maar ik het niet wilde geloven
- té onduidelijk was en de Mol op het vlak van sabotages gefaald heeft.

Dit komt misschien cru of grof over (alhoewel dit niet de bedoeling is), maar dat is mijn persoonlijk standpunt ^^.

Om nu on-topic te zijn: de 3 kandidaten die afscheid namen, zitten nu wel degelijk in de finale, wat een heel aantal andere denkpistes teniet kan doen.
Tijd om alles te herbekijken.
Gebruikersavatar

benny.vandenbussche20 mar 2017, 23:47

 5
Wat is dat toch allemaal met die nummerplaten? De mol Oke, maar men kan toch nog niet de laatste drie weten bij de start van het spel?
Gebruikersavatar

jos.jansen20 mar 2017, 23:52

 328  Uma
wim.geuens schreef:Mijn Mol ligt eruit, jammer maar helaas.
Wie ook de Mol is nu, er zit toch wat teleurstelling in voor mij. Geen van de 3 personen die nu in de finale zitten zijn mij mol-waardig of hebben fouten gemaakt waardoor het:
- té duidelijk was maar ik het niet wilde geloven
- té onduidelijk was en de Mol op het vlak van sabotages gefaald heeft.

Dit komt misschien cru of grof over (alhoewel dit niet de bedoeling is), maar dat is mijn persoonlijk standpunt ^^.

Om nu on-topic te zijn: de 3 kandidaten die afscheid namen, zitten nu wel degelijk in de finale, wat een heel aantal andere denkpistes teniet kan doen.
Tijd om alles te herbekijken.

Eline nam geen afscheid dus deze theorie is hier ook ontkracht.

Ik zou trouwens geen uitspraak doen over hoe goed of slecht iemand molt, want wie weet wat voor onopvallende sabotages ze nog tonen in de laatste aflevering.
Gebruikersavatar

Social21 mar 2017, 00:00

 353  Uma
Mijn gedacht was altijd dat Eline haar eigen koffer wegsteekt en alleen is, wat een soort van verwijzing is dat ze de dingen zelf moet regelen, als mol in het spel.
Gebruikersavatar

rolhad21 mar 2017, 00:15

 434
jos.jansen schreef:Eline nam geen afscheid dus deze theorie is hier ook ontkracht.
Afscheid niet persee, maar ze zat wel tussen de beelden van Robin, Davey en Annelies die naar de auto stapten.
Gebruikersavatar

wim.geuens21 mar 2017, 00:19

 57  Uma
jos.jansen schreef:Eline nam geen afscheid dus deze theorie is hier ook ontkracht.

Ik zou trouwens geen uitspraak doen over hoe goed of slecht iemand molt, want wie weet wat voor onopvallende sabotages ze nog tonen in de laatste aflevering.
Daar heb je inderdaad gelijk, mijn fout ^^.
Alleen blijf ik wel bij mijn mening dat geen van de 3 finalisten voor mij genoeg Mol is/was ^^.
Gebruikersavatar

Noptje21 mar 2017, 00:57

 181
benny.vandenbussche schreef:Wat is dat toch allemaal met die nummerplaten? De mol Oke, maar men kan toch nog niet de laatste drie weten bij de start van het spel?
edit: nevermind, verkeerd gelezen 🙂
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13