Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2017, 07:30

 8153
Social schreef:Mijn gedacht was altijd dat Eline haar eigen koffer wegsteekt en alleen is, wat een soort van verwijzing is dat ze de dingen zelf moet regelen, als mol in het spel.
Het kan ook doodgewoon zijn omdat Eline geen partner heeft om afscheid van te nemen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2017, 07:37

 8153
Moldedju schreef:Wees een waardige mollenvanger, accepteer gewoon dat je er naast zat, trek je conclusies naar volgend jaar en denk nog even mee wie het dan wel is.
...
Ik vond hem trouwens wel steeds sympathieker worden
Ik voelde gisterenavond de bui al hangen... Ik was verkeerd :oops:
Hoezeer ik er ook van overtuigd was dat Robin de mol was, wat ik niet kon plaatsen was zijn angst op het dak (ooit een topic over begonnen zelfs). Die angst was volgens mij echt. Maar als mol zou hij geweten hebben dat hij op het matras terechtkwam. Edoch: er waren zoveel tekenen, zoveel hints...
Ik heb aan den lijve ondervonden hoe moeilijk het is uit een tunnel te geraken - zeker als er nauwelijks maneuvreerruimte is doordat hij tjokvol is :roll:

Robin kwam de laatste afleveringen sympathieker over dan in het begin en ik vond het erg voor hem dat hij afviel.

En nu: zoeken naar wie dan wel de mol is!
De mergpijptheorie is nog niet ontkracht 😉
Gebruikersavatar

rolhad21 mar 2017, 10:10

 434
chicawah schreef:Het kan ook doodgewoon zijn omdat Eline geen partner heeft om afscheid van te nemen.
Inderdaad.

Trouwens zou de titel moeten veranderd worden naar 4 ipv 3.

Daarbij is lijkt het me zeer plausibel dat de nummerplaat bij het afscheid hoort:
1) De afl start met dit liedje - https://www.youtube.com/watch?v=F0ahB25FJ6o
2) We zien een auto met nummerplaat 1-zza-431 rijden
3) We zien auto's voor de deuren stoppen
4) We zien Davey (nummer 1) afscheid nemen
5) We zien Robin(nummer 2) afscheid nemen
6) We zien Annelies(nummer 3) afscheid nemen
7) We zien Eline (nummer 4) haar koffer in de auto steken
😎 Davey slaagt de deur dicht, de muziek stopt en de auto rijdt weg (einde)

Toevallig blijkt dat je die 431 dan ook eens kan toepassen op de kandidaten die afscheid namen + nu in de finale staan.
Dan vraagt ik me enkel af of de ZZA ook toegepast moet worden op de 431 om de mol eruit te halen

Wat volgens mijn theorie dan Davey zou zijn. Maar persoonlijk verdenk ik Eline als mol.

-off-topic-
Maar aangezien sinds de aflv van vorige week(startend met de duikproef) het wel opvalt dat Davey en Eline elkaar precies verdenken + het feit dat Eline (ondanks ze geen pasvragen had + niet in de bolboekjes heeft gekeken) er nog in zit, lijkt het mij zeer plausibel dat zij ofwel de mol is of ze helemaal op Davey zit.
Annelies steekt ook teveel excuses op haar leeftijd indien ze de mol zou zijn... :p
Laatst gewijzigd door rolhad op 21 mar 2017, 10:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Social21 mar 2017, 10:15

 353  Uma
chicawah schreef:Het kan ook doodgewoon zijn omdat Eline geen partner heeft om afscheid van te nemen.
Absoluut, maar het kwam wel in beeld en was opvallend. En aangezien we op zoek zijn naar een duidelijke hint aan de start...
Gebruikersavatar

Rik21 mar 2017, 10:23

 122  Uma
Wat ik er in zie. Eline is de mol omdat ze als enige geen afscheid neemt. Dan heb je in die volgorde Davey, Robin en Annelies met de eerste of derde als winnaar. Ik denk dat Robin op zich dus een betere test haalde als de verliezer maar er uit lag omwille van de pasvragen die de andere twee hadden.
Gebruikersavatar

rolhad21 mar 2017, 10:25

 434
Rik schreef:Wat ik er in zie. Eline is de mol omdat ze als enige geen afscheid neemt. Dan heb je in die volgorde Davey, Robin en Annelies met de eerste of derde als winnaar. Ik denk dat Robin op zich dus een betere test haalde als de verliezer maar er uit lag omwille van de pasvragen die de andere twee hadden.
Als Eline nu geen partner zou hebben, is er toch sowieso geen reden om afscheid van iets/iemand te nemen?
Gebruikersavatar

Rik21 mar 2017, 10:36

 122  Uma
Het blijft maar een lijn die ik volg. Al denk ik dat ze misschien daarom ook het afscheid van de anderen prominent in beeld brengen. Als zij de mol is was dat simpel af te spreken en op te nemen he. Omgekeerd was andere geweest.
Gebruikersavatar

weyns196021 mar 2017, 10:38

 426
Rik schreef:Het blijft maar een lijn die ik volg. Al denk ik dat ze misschien daarom ook het afscheid van de anderen prominent in beeld brengen. Als zij de mol is was dat simpel af te spreken en op te nemen he. Omgekeerd was andere geweest.
Rik, ik ben ervan overtuigd dat alle 11 spelers gefilmd werden bij hun vertrek; achteraf wordt er gemonteerd wat past bij het verloop en de uitslag van het spel. En vooral: wat de productie ons wil doen geloven.
Gebruikersavatar

Rik21 mar 2017, 10:43

 122  Uma
Dat is toch wat ik zeg. 🙂
Ze filmen zo bij elke kandidaat en kunnen zo gaandeweg bij de mol in kwestie al iets aanpassen.
Gebruikersavatar

weyns196021 mar 2017, 10:59

 426
Rik schreef:Dat is toch wat ik zeg. 🙂
Ze filmen zo bij elke kandidaat en kunnen zo gaandeweg bij de mol in kwestie al iets aanpassen.
Mooi, dan zijn we het met mekaar eens en had ik je verkeerd begrepen. :?
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13