Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

commisaris Witse23 feb 2017, 15:02

 260
Gisteren zag ik een filmpje op de site van Vier waarin Eline toont hoe lenig ze wel is. Ze kan zonder probleem haar beide benen in haar nek leggen. Ook vanuit kleermakerszit kan ze rechtop komen en op haar knieën wat rond stappen... Echt straf. Ze is dus enorm lenig die Eline. Zojuist wou ik die video nog eens bekijken maar helaas is hij weggehaald.
Waarom is me niet onmiddellijk duidelijk. Wel is haar sluipwijze in het museum extreem raar en laat ze het alarm afgaan allicht door haar knieën in de hoogte vlak voor het muurtje. Misschien moet deze post bij Eline. Maar ook de andere kandidaten probeerden een en ander uit op het filmpje vandaar dat ik dit post bij Algemeen. Nog iemand het filmpje gezien?
Gebruikersavatar

Jansen23 feb 2017, 15:17

 3423  Yens
commisaris Witse schreef:Gisteren zag ik een filmpje op de site van Vier waarin Eline toont hoe lenig ze wel is. Ze kan zonder probleem haar beide benen in haar nek leggen. Ook vanuit kleermakerszit kan ze rechtop komen en op haar knieën wat rond stappen... Echt straf. Ze is dus enorm lenig die Eline. Zojuist wou ik die video nog eens bekijken maar helaas is hij weggehaald.
Waarom is me niet onmiddellijk duidelijk. Wel is haar sluipwijze in het museum extreem raar en laat ze het alarm afgaan allicht door haar knieën in de hoogte vlak voor het muurtje. Misschien moet deze post bij Eline. Maar ook de andere kandidaten probeerden een en ander uit op het filmpje vandaar dat ik dit post bij Algemeen. Nog iemand het filmpje gezien?
Neen, filmpje (spijtig genoeg) niet gezien... maar het verbaasd me alleszins niet dat Eline lenig is. Ze is politie inspecteur en ik verwacht dat je daar toch ook lenig voor moet zijn. Wat betreft de "kruipmethode" ben ik het volledig met je eens dat die raar was, ik ben er zelfs zeker van dat haar collega's zich een kriek zullen gelachen hebben, toen ze dit zagen 🙂.
Gebruikersavatar

billie.holiday23 feb 2017, 15:26

 462  Bert
Ik heb het filmpje gezien, maar het was via Facebook. Je vindt het nog terug op Facebook. Zoekfunctie : de mol en een beetje naar beneden scrollen voor de geïnteresseerden.
Gebruikersavatar

commisaris Witse23 feb 2017, 15:36

 260
billie.holiday schreef:Ik heb het filmpje gezien, maar het was via Facebook. Je vindt het nog terug op Facebook. Zoekfunctie : de mol en een beetje naar beneden scrollen voor de geïnteresseerden.

https://www.facebook.com/demolopvier/?fref=ts

sorry had dus niet laag genoeg gescrold !
Gebruikersavatar

Jansen23 feb 2017, 15:37

 3423  Yens
billie.holiday schreef:Ik heb het filmpje gezien, maar het was via Facebook. Je vindt het nog terug op Facebook. Zoekfunctie : de mol en een beetje naar beneden scrollen voor de geïnteresseerden.
Ook gezien 🙂
Gebruikersavatar

Laleia25 feb 2017, 14:11

 306
Het is inderdaad een vreemde manier om laag over de grond te kruipen. Er werd hier en daar zelfs gesuggereerd dat ze dat op het werk geleerd had, maar dat kan ik me moeilijk voorstellen. Je ziet immers niet waar je heen gaat en dat kan in de meeste situaties geen voordeel zijn.