Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

JonathanVG23 feb 2017, 19:25

 12
Hallo molepeople,

Het is mij en enkele andere molloten opgevallen dat bij elke toegevoegde tussentekst (bvb. net na de pauzes op 23:00 en 46:00 van een aflevering én de introfilmpjes in de week) steeds eerste andere letters te zien zijn.

Ik heb bvb. het filmpje voor komende aflevering bekeken en de zin "maandag 20.35" komt overeen met "NFHSNOT EJoVI".


[ external image ]

Volgens mij zit er geen lijn in, alleen is de "i" in (Zuid-)Afrika een "v".

Theorieën?
[ external image ]
Gebruikersavatar

Mūses . .23 feb 2017, 20:04

 90
Zoals al eens vermeld werd in eerdere (gelijkaardige) topics, denk ik dat hier weinig achter te zoeken valt... Wat zeker niet wil zeggen dat je het niet eens kan/mag proberen 😉 (– krijg nu al een punthoofd van de reeds bestaande theorieën 😂).
Gebruikersavatar

frank.troch24 feb 2017, 02:02

 253  Yens
Happy nightmares :bomb: :twisted:
Gebruikersavatar

Taupie0224 feb 2017, 08:37

 53
ik zie wel dat er maandat staat ipv maandag. Was dit vorig jaar ook niet zo ? Ik herinner me niet of dit misschien iets te betekenen had ?
Gebruikersavatar

masterveecee24 feb 2017, 11:34

 3547  Sven
Niet van wakker liggen. zijn random letters.
Nuja, het KAN natuurlijk altijd wel eens zijn dat er iets interessants tussenzit, maar vorig jaar hebben er hier ook mensen zich zot gezocht naar hints, zonder resultaat (geweten)
Gebruikersavatar

ONBEKEND24 feb 2017, 14:53

 
Ik geloof niet dat daar een tip in zit, moest dat zo zijn, dan zouden ze dat eenmalig ofzo doen. Maar in dit geval zijn er minstens 1 of 2 kleine letters en zelfs tekens te zien onder ELKE grote letter van ELK woord van ELKE zin in ELKE aflevering, zelfs in de kick-off is dat het geval.