Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Thibaud Dedier28 feb 2017, 08:20

Deelnemer  46
Naar goede gewoonte : even ter ontspanning hierbij de vierde analyse door de ex kandidaten...

De meningen geraken wel verdeeld, misschien door de inbreng van Hanne?

In ieder geval houdt Ruth zich aan haar voorspelling!
Gebruikersavatar

Jansen28 feb 2017, 08:50

 3423  Yens
Ha, mijn lievelingskandidaat van vorig jaar is er bij gekomen 😃 Ook al ben ik het niet eens met haar analyse 😉. Ik blijf nog steeds bij Eline als Mol 🙂.
Gebruikersavatar

ONBEKEND28 feb 2017, 18:54

 
Mijn prognose:

Mol = Robin
Winnaar = Davey
Finalist = Annelies

En om nog wat verder te gokken.....eerstvolgende afvallers zijn denk ik Eline en Hans (al dan niet in die volgorde) en vlak voor de finale nog Sam.
Gebruikersavatar

Yvo28 feb 2017, 21:01

 1111  Uma
masterveecee schreef:Davey it is [ external image ]
Vriend, Bertrand zei in aflevering 3 dat hij Davey verdacht en in aflevering 4 ligt hij eruit. Ben je nog altijd zeker dat het Davey is?
Ik ben na aflevering 4 van mol veranderd. Van Davey naar Robin. Ik vind Davey hoe dan ook nog altijd erg verdacht.
Maar hij is naar de 2e plaats opgeschoven.
Gebruikersavatar

Ymineken28 feb 2017, 23:15

 39
De kandidaten moeten waarschijnlijk over iedereen iets verdachts zeggen en dan kiezen de makers daar een fragment uit he. Ze gaan echt niet van iedereen tonen wie ze verdenken want dan is het gemakkelijk voor de kijker 😂
Yvo schreef:Vriend, Bertrand zei in aflevering 3 dat hij Davey verdacht en in aflevering 4 ligt hij eruit. Ben je nog altijd zeker dat het Davey is?
Ik ben na aflevering 4 van mol veranderd. Van Davey naar Robin. Ik vind Davey hoe dan ook nog altijd erg verdacht.
Maar hij is naar de 2e plaats opgeschoven.
Gebruikersavatar

Yvo01 mar 2017, 10:14

 1111  Uma
Ymineken schreef:Ze gaan echt niet van iedereen tonen wie ze verdenken want dan is het gemakkelijk voor de kijker 😂
Dat is waar, daarom doen ze het enkel bij Bertrand blijkbaar.
Gebruikersavatar

The hunter01 mar 2017, 11:25

 282  Uma
Proficiat Hanne! Weeral de mol ontmaskerd 🙂
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt01 mar 2017, 12:30

 90  Uma
Ah, de kandidaten van vorig jaar! Het is en blijft toch een plezante bende! 😃
Benieuwd wie van jullie het bij het rechte eind heeft!
Gebruikersavatar

masterveecee01 mar 2017, 12:31

 3547  Sven
Yvo schreef:Vriend, Bertrand zei in aflevering 3 dat hij Davey verdacht en in aflevering 4 ligt hij eruit. Ben je nog altijd zeker dat het Davey is?.
voorlopig wel 😛 en anders is het Eline