Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

niefpaarschoenen01 mar 2017, 10:51

 31
FlightWolf23949 schreef:Dat van die schoenen begrijp ik ook nog altijd niet 100%, haha πŸ˜ƒ Zorgde wel voor Quality TV πŸ˜‰
Ik denk dat Bertrand de kans wou minimaliseren dat Davey de boel saboteerde door lawaai te maken.
Gebruikersavatar

FlightWolf2394901 mar 2017, 10:53

 183
niefpaarschoenen schreef:Ik denk dat Bertrand de kans wou minimaliseren dat Davey de boel saboteerde door lawaai te maken.
Zou inderdaad kunnen. Mij was het gewoon nog niet opgevallen dat zijn schoenen effectief meer lawaai maakte dan alle anderen :p
Gebruikersavatar

niefpaarschoenen01 mar 2017, 10:55

 31
FlightWolf23949 schreef:Zou inderdaad kunnen. Mij was het gewoon nog niet opgevallen dat zijn schoenen effectief meer lawaai maakte dan alle anderen :p
Mij ook niet πŸ™‚. Ik ben er ook niet van overtuigd dat dat het geval is.
Gebruikersavatar

niefpaarschoenen01 mar 2017, 11:00

 31
Kunnen we ook concluderen dat Eline niet de mol is, aangezien Marzena eruit lag na Eline te verdenken?
Gebruikersavatar

Molekule01 mar 2017, 11:34

 31  Yens
niefpaarschoenen schreef:Kunnen we ook concluderen dat Eline niet de mol is, aangezien Marzena eruit lag na Eline te verdenken?
Daar zou ik voorzichtig in zijn.
Naar mijn gevoel zijn daar door de montage twee uitspraken aan elkaar gekoppeld die op zich over verschillende dingen gingen.
"Eline die Bertrand aanwees als degene die het alarm deed afgaan ..." => verwijst naar museum-proef
"Iemand die naar mij komt om iemand anders verdacht te maken, is voor mij ook verdacht." => verwijst volgens mij naar Davey die Marzena over de mol tipte. Een tip die ze niet wou volgen, maar achteraf spijt over had.

Ik denk niet dat Eline de mol is, maar op basis van Marzena's uitspraken zou ik haar niet uitsluiten.
Gebruikersavatar

Taupe07701 mar 2017, 12:22

 767  Yens
Ik denk ook dat er serieus geknipt en geplakt wordt.
Zo zegt een kandidaat bijvoorbeeld: ik verdenk Davey want xxx (dit deel zien we dan) maar ook nog Eline want YYY (en dit tonen ze niet meer). Anders zou het gemakellijker worden om de mol te ontmaskeren.

Los daarvan Robin verdenkt al 2 afleveringen Bertrand en toch gaat hij door ... snelle conclusie Robin is de mol of de mol zat steeds bij de proeven bij Bertrand. Dat is natuurlijk in tegenspraak met wat ik hierboven schreef behalve dat Robin wel degelijk duidelijk zegt dat Bertrand zijn mol is ...
En wie zat er bij Bertrand? Eline is museum, Annelies bij muziekproef, Davey deels bij fietsen ...
Maar hij verdenkt totaal Eline niet want hij zegt dat hij zeker is dat zij het rode scherm had ... dat kan een mol nooit hebben.
Gebruikersavatar

frank.troch01 mar 2017, 12:49

 253  Yens
Taupe077 schreef: Maar hij verdenkt totaal Eline niet want hij zegt dat hij zeker is dat zij het rode scherm had ... dat kan een mol nooit hebben.
Of hij verdenkt haar juist wel en probeert door die statements de andere spelers van Eline weg te leiden om zelf meer kans te maken op de finale. Leuk spelletje hΓ© πŸ˜‚
Gebruikersavatar

bentxi01 mar 2017, 13:04

 43  Emanuelle
frank.troch schreef:Of hij verdenkt haar juist wel en probeert door die statements de andere spelers van Eline weg te leiden om zelf meer kans te maken op de finale. Leuk spelletje hΓ© πŸ˜‚
Wat mij vooral opviel in aflevering 4 is dat Robin zich verdacht maakt (in de fietsproef en met het scrabblespel), wat indruist tegen wat hij in de eerste afleveringen gepresteerd heeft. Volgens mij wijst dat eerder op een bewuste tactiek om de andere kandidaten op een dwaalspoor te zetten, terwijl hij al zeker is wie de mol is. En dat Bertrand zijn mol is, zullen we ook maar met een dikke korrel zout nemen...
Gebruikersavatar

Suspicious01 mar 2017, 19:25

 106
luk.overmeire schreef:1. Davey heeft bij elke aflevering op iemand anders gestemd (of zegt dat hij gestemd heeft) en zit nog in het spel.
Toch wel opvallend vind ik. Het lijkt dat Davey om het even wie mag kiezen zonder er uit te liggen.

Volgens mij is Davey de mol al een paar afleveringen op het spoor.
Hier spreek je dan toch jezelf ongelooflijk tegen denk ik? Je insinueert volgens mij dat Davey de mol is aangezien hij al enkele afleveringen op eender wie kan mikken zonder eruit te liggen. Als hij dan al enkele afleveringen de mol op het spoor is dan is dat heel misschien wel logisch mocht hij zelf de mol zijn... indien niet en als hij de mol al enkele afleveringen op het spoor is, waarom zou hij dan het risico nemen op verschillende mensen in te zetten zoals je eerst zegt? πŸ˜‰
Gebruikersavatar

Suspicious01 mar 2017, 19:34

 106
Suspicious schreef:Hier spreek je dan toch jezelf ongelooflijk tegen denk ik? Je insinueert volgens mij dat Davey de mol is aangezien hij al enkele afleveringen op eender wie kan mikken zonder eruit te liggen. Als hij dan al enkele afleveringen de mol op het spoor is dan is dat heel misschien wel logisch mocht hij zelf de mol zijn... indien niet en als hij de mol al enkele afleveringen op het spoor is, waarom zou hij dan het risico nemen op verschillende mensen in te zetten zoals je eerst zegt? πŸ˜‰
Bon, het was een niet-gelukte quote zie ik nu. Verwarrend πŸ™‚
Gebruikersavatar

ex-molinator01 mar 2017, 19:39

 3483  Uma
Suspicious schreef:Bon, het was een niet-gelukte quote zie ik nu. Verwarrend πŸ™‚
Maak de quote opnieuw (en dan juist want ik snap er zelf ook niets van πŸ˜‰ ) en meldt dan de foute berichten via de meldknop (driehoek met uitroepingsteken) zodat ze verwijderd kunnen worden want nu is het wel erg onduidelijk.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mar 2017, 19:54

 8153
FlightWolf23949 schreef:Dat van die schoenen begrijp ik ook nog altijd niet 100%, haha πŸ˜ƒ Zorgde wel voor Quality TV πŸ˜‰
Ik ook niet.
Misschien moeten we er niets achter zoeken. Misschien wilde Bertrand gewoon grappig doen of testen hoe zat Davey was. Davey scheen zich op dat moment niet af te vragen wat het nut ervan was en waarom hij de enige was die zijn schoenen moest uitdoen. Achteraf, na de opdracht, besefte hij blijkbaar toch dat het raar was, maar op zijn vraag waarom hij de enige was heeft hij geen antwoord gekregen.