Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Sam28 feb 2017, 23:20

 35
Ik ga normaal gezien geen aflevering vertraagd afspelen enzo, maar dit viel me op met het blote oog en heb het daarna wel gepauzeerd. Eerst zie je dit:

[ external image ]

Vervolgens:

[ external image ]

Ik zie er letters in maar weet niet wat ik ervan moet denken.
Gebruikersavatar

Sam28 feb 2017, 23:39

 35
Dit was niet bij de eliminatie. Ergens tussen 1 en 2 deel in, vlak voordat het mollogo in beeld komt. Ik beweer hier niet een link te zien want ik ben geen puzzelaar. Ik ga puur af op gedragingen. Alleen viel dit me op.
Gebruikersavatar

The hunter01 mar 2017, 10:49

 282  Uma
samira.schamp schreef:
[ external image ]
Ik vroeg mij al af hoe lang het zou duren vooraleer iemand hier mee ging afkomen 🙂 Voor mij is het duidelijk 😉
Gebruikersavatar

ONBEKEND01 mar 2017, 11:02

 
The hunter schreef:Ik vroeg mij al af hoe lang het zou duren vooraleer iemand hier mee ging afkomen 🙂 Voor mij is het duidelijk 😉
Vertel!
Gebruikersavatar

rolhad01 mar 2017, 11:09

 434
The hunter schreef:Ik vroeg mij al af hoe lang het zou duren vooraleer iemand hier mee ging afkomen 🙂 Voor mij is het duidelijk 😉
Ben wel benieuwd. Moet wel een hint zijn, want dat beeld in die scene is zo hard bewerkt.
Gebruikersavatar

jinne.tansen01 mar 2017, 11:17

 1
Ik heb iets raar gezien in de aftiteling. Maar kan de video niet uploaden. Wil het graag delen met jullie. Help?
Gebruikersavatar

Bonanza01 mar 2017, 11:30

 71
The hunter schreef:Ik vroeg mij al af hoe lang het zou duren vooraleer iemand hier mee ging afkomen 🙂 Voor mij is het duidelijk 😉
Wat is duidelijk?
Gebruikersavatar

rolhad01 mar 2017, 11:36

 434
Bonanza schreef:Wat is duidelijk?
Volgens hem is het Davey, dus ben wel benieuwd naar zijn referentie naar Davey.
Gebruikersavatar

ex-molinator01 mar 2017, 13:00

 3483  Uma
jinne.tansen schreef:Ik heb iets raar gezien in de aftiteling. Maar kan de video niet uploaden. Wil het graag delen met jullie. Help?
Er hoeft helemaal geen video geupload te worden.
Post gewoon de link van de video en zet er een tijdsaanduiding bij, of vertel gewoon wat je theorie is.
Gebruikersavatar

ONBEKEND01 mar 2017, 13:19

 
jinne.tansen schreef:Ik heb iets raar gezien in de aftiteling. Maar kan de video niet uploaden. Wil het graag delen met jullie. Help?

Aftiteling of voortiteling?

En wanneer komt die afbeelding in beeld? Op welke tijd?
Gebruikersavatar

rolhad01 mar 2017, 13:29

 434
sandra.impe schreef: En wanneer komt die afbeelding in beeld? Op welke tijd?
Dat beeld komt in het shot vanaf 42min41sec, na de doolhof proef(na Hans nog iets inspreekt voor de camera).
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8