Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

kenneth.blockx01 mar 2017, 20:14

 21
rolhad schreef:Nee dat is het standaard effect dat De Mol gebruikt. :p

tgaat over dit:


[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]

Ik weet niet of ik het juist voor heb, maar als rechts vanboven de grote beer en de kleine beer zouden zijn.
Dan zou er pal in het midden en bepaald sterren beeld staan die overeenkomt van een van de overgebleven.
Mss een beetje te ver gezocht 😛
Gebruikersavatar

Jansen01 mar 2017, 20:54

 3423  Yens
kenneth.blockx schreef:Ik weet niet of ik het juist voor heb, maar als rechts vanboven de grote beer en de kleine beer zouden zijn.
Dan zou er pal in het midden en bepaald sterren beeld staan die overeenkomt van een van de overgebleven.
Mss een beetje te ver gezocht 😛
Bedenk dat ze in het Zuidelijk Halfrond zitten: geen grote en kleine beer hier 🙂
Gebruikersavatar

Mateo01 mar 2017, 21:21

 870
Ik zie een gezicht in die vis, een zogenaamde vissenkop? 😛
Ik kan er niemand van de deelnemers in herkennen, maar het gezicht lijkt dat van een nar of een clown.

Of is dit toch weer een gevalletje pareidolia?
Gebruikersavatar

Taupe07701 mar 2017, 21:33

 767  Yens
Toen ik de aflevering maandag rechtstreeks zag, had ik kort de "vis" ook gezien en dacht spontaan aan Davey. Vanavond bij het herbekijken van de aflevering in detail en ook deze scène zie ik er eerder een bom in dan wel een vis.
Er is me echter iets anders veel meer opgevallen in dezelfde aflevering. Misschien mis ik me maar dat was volgens mij een overduidelijke hint naar de mol en wat was ik verrast!
Gebruikersavatar

Frolva01 mar 2017, 21:37

 2204
Taupe077 schreef:Er is me echter iets anders veel meer opgevallen in dezelfde aflevering. Misschien mis ik me maar dat was volgens mij een overduidelijke hint naar de mol en wat was ik verrast!
En je gaat dat in het juiste topic posten?

:mrgreen:
Gebruikersavatar

Taupe07701 mar 2017, 21:43

 767  Yens
Frolva schreef:En je gaat dat in het juiste topic posten?

:mrgreen:
Ik ga het straks nog eens herbekijken om 100% zeker te zijn en ja dan overweeg ik het te plaatsen tenzij dat net een stap te ver is maar nu wijk ik af van de topic.
Terug on topic: ik blijf hopen dat de hints iets subtieler zijn dat de bom/vis op een rood scherm.
Gebruikersavatar

Jansen01 mar 2017, 23:59

 3423  Yens
Taupe077 schreef:Er is me echter iets anders veel meer opgevallen in dezelfde aflevering. Misschien mis ik me maar dat was volgens mij een overduidelijke hint naar de mol en wat was ik verrast!
Als je verrast bent door het resultaat, dan heeft het waarschijnlijk te maken met een kandidaat die niet hoog scoort op de verdenkingsladder. Als ik naar de poll kijk, kan dat maar op 2 kandidaten slaan, nl. Hans en Sam (6% en 9% verdachtheid) 🙂
Gebruikersavatar

Toinne02 mar 2017, 01:41

 2
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Vlak voor deze beelden spreekt Hans nog eens over het "Gouden Ei". Zou het kunnen dat het boek 'Het Gouden Ei er iets mee te maken heeft?

Boek gaat over een verdwijning van een vrouw en de zoektocht die de man nadien onderneemt om te weten te komen wat er met haar gebeurd is. De tittel 'het Gouden Ei' verwijst hierbij naar een droom van het vrouwelijke personage waarin ze gevangen zit in een gouden ei, en zo door de ruimte vliegt. De link met deze beelden was bij mij snel gelegd... (maar andere linken daarom nog niet).

Namen personages komen niet overeen met een van de kandidaten.
Het boek is verschenen in 1984. Dit stemt niet overeen met het geboortejaar van een van de kandidaten.

Misschien zijn we er pas iets mee wanneer er iemand voor een proef levend begraven wordt ofzo... :roll:
Gebruikersavatar

Taupe07702 mar 2017, 08:10

 767  Yens
eveline.vanhemel schreef:Als je verrast bent door het resultaat, dan heeft het waarschijnlijk te maken met een kandidaat die niet hoog scoort op de verdenkingsladder. Als ik naar de poll kijk, kan dat maar op 2 kandidaten slaan, nl. Hans en Sam (6% en 9% verdachtheid) 🙂
Ja, klopt. De tip die ik zie is inderdaad één van hen. Is iets dat daar totaal niet thuishoort, tenzij in Zuid-Afrika?, en waarbij ze 1 kandidaat laten zien. Ik denk dat het mogelijk is wat sommige anderen hebben gezien en dus wil ik liever niets verkeerd melden.
Anderzijds voor 1x heb ik op dinsdag al met de app gespeeld en dus mijn 200 punten verkeerd ingezet als dit klopt ...
Hoe dan ook programma zit vol met verwijzingen en tips die op allerlei manieren kunnen geïnterpreteerd worden :mrgreen:
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT02 mar 2017, 08:15

 767  Yens
Taupe077 schreef:Ja, klopt. De tip die ik zie is inderdaad één van hen. Is iets dat daar totaal niet thuishoort, tenzij in Zuid-Afrika?, en waarbij ze 1 kandidaat laten zien. Ik denk dat het mogelijk is wat sommige anderen hebben gezien en dus wil ik liever niets verkeerd melden.
Anderzijds voor 1x heb ik op dinsdag al met de app gespeeld en dus mijn 200 punten verkeerd ingezet als dit klopt ...
Hoe dan ook programma zit vol met verwijzingen en tips die op allerlei manieren kunnen geïnterpreteerd worden :mrgreen:
Nu maak je mij wel echt heel benieuwd. Kan je misschien ook zeggen wat die grote tip dan precies is en anders eventueel in een privé bericht als je het niet graag op het forum post of in een spoiler of in een speciaal topic, ofzo, maar ik ben nu echt wel heel benieuwd naar die grote tip.
Gebruikersavatar

billie.holiday02 mar 2017, 08:47

 462  Bert
Toinne schreef:Vlak voor deze beelden spreekt Hans nog eens over het "Gouden Ei". Zou het kunnen dat het boek 'Het Gouden Ei er iets mee te maken heeft?

Boek gaat over een verdwijning van een vrouw en de zoektocht die de man nadien onderneemt om te weten te komen wat er met haar gebeurd is. De tittel 'het Gouden Ei' verwijst hierbij naar een droom van het vrouwelijke personage waarin ze gevangen zit in een gouden ei, en zo door de ruimte vliegt. De link met deze beelden was bij mij snel gelegd... (maar andere linken daarom nog niet).

Namen personages komen niet overeen met een van de kandidaten.
Het boek is verschenen in 1984. Dit stemt niet overeen met het geboortejaar van een van de kandidaten.

Misschien zijn we er pas iets mee wanneer er iemand voor een proef levend begraven wordt ofzo... :roll:
Het boek :het gouden ei is geschreven doo Tim Krabbe , later verfilmd door George Sluizer die het gouden kalf won in 1988.
Ze zitten in George met een gouden ei en 1988 is het geboortejaar van Davey. Maar ik had dat al gepost in een topic.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8