Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

ElvesAtWork05 mar 2017, 08:53

 18
Mollerdemol schreef: Komt ne keer uit jullie tunnels :mrgreen:
Oh nog even vergeten te zeggen ...
Voorlopig blijf ik nog even in m'n Davey tunnel zitten 😛 . Zit er al in vanaf aflevering 1 en vrees dat er een serieus iets zal moeten gebeuren vooraleer ik eruit geraak 😃
Gebruikersavatar

ONBEKEND05 mar 2017, 18:02

 
Wellicht weer ver gezocht, maar wat als we niet moeten zien wat er uit de lucht valt, maar gewoon DAT er iets uit de lucht valt....Skyfall is de 23e James Bondfilm. De film is geregisseerd door SAM Mendes.
Gebruikersavatar

ex-molinator05 mar 2017, 18:24

 3483  Uma
ElvesAtWork schreef:Oh nog even vergeten te zeggen ...
Voorlopig blijf ik nog even in m'n Davey tunnel zitten 😛 . Zit er al in vanaf aflevering 1 en vrees dat er een serieus iets zal moeten gebeuren vooraleer ik eruit geraak 😃
Moet te doen zijn gezien je avatar/profielplaatje 😉
Trouwens een leuk idee 😃
Gebruikersavatar

ONBEKEND05 mar 2017, 18:47

 
Of anders toch een vis en is het zoals ik al elders schreef de tip naar visaas, Robin red en Robin orange is visaas. En de mol is het aas tussen alle vissen? En de kleuren rood en oranje komen blijkbaar ook wel vaker voor.

Blijft in ieder geval iets mysterieus.
Gebruikersavatar

ex-molinator05 mar 2017, 22:09

 3483  Uma
Taupe077 schreef:Of de vis is een bom ... Een bewust ongetrouwde moeder?
misschien weten we morgen meer tijdens de uitzending...
Of ... de vis is een red herring. 😉
Gebruikersavatar

rolhad10 mar 2017, 16:34

 434
Iemand die toevallig nog een duidelijker beeld kan maken van dat figuurtje in beeld? Of is dat het duidelijkst dat men kan krijgen?
Gebruikersavatar

ElvesAtWork10 mar 2017, 17:43

 18
rolhad schreef:Iemand die toevallig nog een duidelijker beeld kan maken van dat figuurtje in beeld? Of is dat het duidelijkst dat men kan krijgen?
Zoals al eerder gezegd, volgens mij is die 'vis' een combinatie van 2 'bolletjes' van het lensflare effect waarmee het toegevoegde effect (het rood kleuren van de sterrenhemel) eindigt.
Voor mij nog maar eens extra bewijs dat er zwaar met 'gesjoemeld' is. Een natuurlijke lensflare kan enkel bekomen worden door je lens in de richting van een felle lichtbron (bvb de zon) te richten. De sterrenhemel was erg donker, dus onmogelijk om daar een lensflare uit te krijgen. Nu ja, het rood kleuren van de hemel zei op dat vlak al genoeg ...
Gebruikersavatar

happyfello10 mar 2017, 18:43

 326  Uma
Voor wat het waard is, ik zie hier absoluut geen vis in... ik dacht eerder aan een pion of een loper van een schaakspel. Een rode loper ? Maar waarom verschijnt deze omgedraaid...
Gebruikersavatar

ONBEKEND10 mar 2017, 18:46

 
happyfello schreef:Voor wat het waard is, ik zie hier absoluut geen vis in... ik dacht eerder aan een pion of een loper van een schaakspel. Een rode loper ? Maar waarom verschijnt deze omgedraaid...
En het heeft een tsjoepke op zijn kop :mrgreen:
Gebruikersavatar

david.carrolo11 mar 2017, 10:06

 4
commisaris Witse schreef:Lijkt die vis/bom niet een beetje op dit ?

[ external image ]

[ external image ]
Op basis van de muzieklijst van Eline kwam ik uit op "total eclipse of the heart". Als je dan even een sequentie van een eclipse naast elkaar zet (+ in dezelfde volgorde en richting zoals symbool uit fragment), dan kom je toch tot iets sterk gelijkaardigs. Het symbool komt ook voor in een sterrenhemel.

Voor de verwijzing van "Heart" kan het kleur rood de mogelijke verklaring zijn?

[ external image ]
Gebruikersavatar

rolhad11 mar 2017, 10:42

 434
ElvesAtWork schreef:Nu ja, het rood kleuren van de hemel zei op dat vlak al genoeg ...
En het is niet enkel rood. Wanneer dat ding in beeld komt, verschijnt er een andere gloed waardoor dat ding groen uitstraalt.
(Ik zie er trouwens ook geen vis in)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8