Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mar 2017, 10:57

 8153
gilles.claeys schreef:Davey heeft trouwens ook een tatoeage van een vis op zijn arm staan, heb ik maandag gemerkt!
En een ander beest (ben efkes vergeten welk) op zijn buik.
Hij heeft beloofd om een roodborstje te laten zetten als Robin de mol is.
Gebruikersavatar

ONBEKEND11 mar 2017, 14:13

 
david.carrolo schreef:Op basis van de muzieklijst van Eline kwam ik uit op "total eclipse of the heart". Als je dan even een sequentie van een eclipse naast elkaar zet (+ in dezelfde volgorde en richting zoals symbool uit fragment), dan kom je toch tot iets sterk gelijkaardigs. Het symbool komt ook voor in een sterrenhemel.

Voor de verwijzing van "Heart" kan het kleur rood de mogelijke verklaring zijn?

[ external image ]
Gebruikersavatar

ONBEKEND11 mar 2017, 14:42

 
Mollenjager-DT schreef:Wat bedoel je hiermee?
SPOILER
Gebruikersavatar

Jansen11 mar 2017, 21:53

 3423  Yens
😲 sorry guys I'm really in shock 😲
Gebruikersavatar

Frolva12 mar 2017, 12:20

 2204
Mollenjager-DT schreef:Wat bedoel je hiermee?
Vervang de 'y' door een 'i'.

Maar ik denk niet dat het een tip is (wat er te zien is op het beeld). 😉
Gebruikersavatar

rolhad14 mar 2017, 18:33

 434
Frolva schreef: Maar ik denk niet dat het een tip is (wat er te zien is op het beeld). 😉
Waarom niet? Het lijkt me juist omdat het beeld zo bewerkt is geweest, dat het juist wel een tip is (zoals het groene logo in der tijd bewerkt was geweest).
Gebruikersavatar

ONBEKEND14 mar 2017, 18:37

 
Frolva schreef:Vervang de 'y' door een 'i'.

Maar ik denk niet dat het een tip is (wat er te zien is op het beeld). 😉


Mij lijkt het juist wel een eclips te zijn en in dat geval zijn er zelfs 2 antwoorden aan te linken.
Gebruikersavatar

Frolva14 mar 2017, 22:01

 2204
rolhad schreef:het beeld zo bewerkt is geweest
Waaruit kan je dat afleiden?
Gebruikersavatar

bert.verhaegen14 mar 2017, 22:31

 129
ElvesAtWork schreef:Oh nog even vergeten te zeggen ...
Voorlopig blijf ik nog even in m'n Davey tunnel zitten 😛 . Zit er al in vanaf aflevering 1 en vrees dat er een serieus iets zal moeten gebeuren vooraleer ik eruit geraak 😃
Als het één ding al zeker NIET is, dan is het wel een vis. 😃 Of is er dan ook een verklaring waarom die zogenaamde vis verticaal zwemt in plaats van horizontaal zoals elke normale mens een vis tekent? :roll:
Gebruikersavatar

bert.verhaegen14 mar 2017, 22:50

 129
david.carrolo schreef:Op basis van de muzieklijst van Eline kwam ik uit op "total eclipse of the heart". Als je dan even een sequentie van een eclipse naast elkaar zet (+ in dezelfde volgorde en richting zoals symbool uit fragment), dan kom je toch tot iets sterk gelijkaardigs. Het symbool komt ook voor in een sterrenhemel.

Voor de verwijzing van "Heart" kan het kleur rood de mogelijke verklaring zijn?

[ external image ]
Het zou toch een flauwe tip zijn als zo'n extreem vage afbeelding een sequentie van een eclips moet voorstellen, en dan gewoon de kleur rood die dan een hart zou moeten voorstellen...
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8