Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mar 2017, 11:09

 8153
Heeft iemand eigenlijk al ooit eens een compliment gegeven aan Gilles?
Iedereen heeft het altijd over de kandidaten (logisch), hoe goed het programma is (steengoed) en is vol lof voor de makers (terecht), maar ik zou toch graag eens Gilles persoonlijk in de bloemetjes willen zetten. Ik vind dat hij het programma fantastisch presenteert. Was voor hem toch een hele uitdaging na 3 reeksen met een even fantastische Michiel.
Chapeau Gilles!!!
Gebruikersavatar

Laleia01 mar 2017, 11:58

 306
Mee eens!
ik vond het vorig jaar heel spannend of de 'nieuwe' mol een waardige opvolger zou kunnen zijn voor de legendarische originele seizoenen. De presentatie van Gilles is één van de voornaamste redenen waarom dat wonderwel lukt. Ik had het niet graag gedaan in de voetsporen van Michiel, maar het werkt.
Gebruikersavatar

Mateo01 mar 2017, 12:04

 870
Hij doet het inderdaad heel goed, dat vind ik ook.

Een menselijk mens, met aandacht voor iedereen.
Gebruikersavatar

marc.vangils01 mar 2017, 12:07

 25
het feit dat ik het niet over gilles heb is omdat hij gewoon zon onmisbaar deel is van het programma.
een perfecte opvolger van michiel.

afstandelijk bij de uitleg van de opdracht en prima omgaand met de deelnemers daar waar t mag.
chapeau
Gebruikersavatar

ex-molinator01 mar 2017, 12:19

 3483  Uma
De presentatie (door GDC dus) is één van de grote verschillen met de NL-mol waar de presentator weinig anders doet dan de opdrachten aan te kondigen en dan (in de meeste gevallen) ene beetje denigrerend doet over het behaalde resultaat.
Niks interactie met de kandidaten en nooit losse, natuurlijke, niet-geënsceneerde uitwisselingen.
Laatst gewijzigd door ex-molinator op 01 mar 2017, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mar 2017, 12:26

 8153
marc.vangils schreef: prima omgaand met de deelnemers daar waar t mag.
chapeau
Bij "op het randje": Robin was echt vreselijk bang om te vallen. Hij viel, gelukkig voor hem, op het matras, maar bleef daar liggen, totaal de kluts kwijt, van slag door de overdaad aan adrenaline enz.
Op gelet hoe Gilles onmiddellijk vroeg "Gaat het?", er snel bijkwam, Robins hand pakte en zei "Robin, ik ben hier"? Mooi!!
ex-molinator schreef:De presentatie (door GDC dus) is één van de groet verschillen met de NL-mol waar de presentator weinig anders doet dan de opdrachten aan te kondigen en dan (in de meeste gevallen) ene beetje denigrerend doet over het behaalde resultaat.
Niks interactie met de kandidaten en nooit losse, natuurlijke, niet-geënsceneerde uitwisselingen.
Ollanders he... :roll:
Gebruikersavatar

marc.vangils01 mar 2017, 13:56

 25
chicawah schreef:Bij "op het randje": Robin was echt vreselijk bang om te vallen. Hij viel, gelukkig voor hem, op het matras, maar bleef daar liggen, totaal de kluts kwijt, van slag door de overdaad aan adrenaline enz.
Op gelet hoe Gilles onmiddellijk vroeg "Gaat het?", er snel bijkwam, Robins hand pakte en zei "Robin, ik ben hier"? Mooi!!
ze zijn vrij hard verschoten vorig jaar van thibaud onder die brug in afl 1..
en ik vind t mooi dat hij zo begaan is, de deelenmers zijn de sterren en maken samen met hem de kracht van dit mooie programma
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mar 2017, 14:09

 8153
marc.vangils schreef:de deelenmers zijn de sterren en maken samen met hem de kracht van dit mooie programma
Juist!
Het mooie aan De Mol is dat het geen uitlach-TV is zoals veel andere programma's. Er worden hier en daar wel complotjes gesmeed om de mol te ontmaskeren of aan een ander info te ontfutselen, maar de afvaller wordt niet weggestemd/weggepest door de anderen, maar aan de hand van een objectieve vragenlijst naar huis gestuurd. Elke deelnemer wordt in zijn waarde gelaten. Aan het einde van de aflevering wordt een mooie compilatie gemaakt van de hoogtepunten van de afvaller en zeggen de anderen zaken die ze positief vonden aan de afvaller.
Gebruikersavatar

kim.baudart01 mar 2017, 14:18

 138
chicawah schreef:... maar de afvaller wordt niet weggestemd/weggepest door de anderen, maar aan de hand van een objectieve vragenlijst naar huis gestuurd. ...
En, nog belangrijker, geen stemming door de kijker! Dat is wat mij bij de meeste 'reality' op TV echt stoort. Het gaat nooit écht over het zogezegde onderwerp van de show (zingen, dansen, whatever, ...), alleen over hoeveel gsm-verslaafde tieners je achter je kan krijgen... Ook op dat punt is De Mol een verademing.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mar 2017, 14:20

 8153
kim.baudart schreef:En, nog belangrijker, geen stemming door de kijker! Dat is wat mij bij de meeste 'reality' op TV echt stoort. Het gaat nooit écht over het zogezegde onderwerp van de show (zingen, dansen, whatever, ...), alleen over hoeveel gsm-verslaafde tieners je achter je kan krijgen... Ook op dat punt is De Mol een verademing.
Inderdaad!!!
Gebruikersavatar

Jay-Lo01 mar 2017, 19:39

 1690  Sven
kim.baudart schreef:En, nog belangrijker, geen stemming door de kijker! Dat is wat mij bij de meeste 'reality' op TV echt stoort. Het gaat nooit écht over het zogezegde onderwerp van de show (zingen, dansen, whatever, ...), alleen over hoeveel gsm-verslaafde tieners je achter je kan krijgen... Ook op dat punt is De Mol een verademing.
't Zou wat zijn, en wij met zen allen de mol eruit stemmen. 🙂
Gebruikersavatar

ex-molinator01 mar 2017, 19:49

 3483  Uma
Jay-Lo schreef:'t Zou wat zijn, en wij met zen allen de mol eruit stemmen. 🙂
Je lacht daarmee maar ik herinner me vaag een of ander zangprogramma (in het buitenland) waar ook via SMS of zoiets gestemd kon worden op verschillende kandidaten en achteraf was serieus wat heisa ontstaan omdat een van de favorieten er uit lag, vanwege een onduidelijkheid over de functie van een stem: een stem om hem in de wedstrijd te houden of een stem om hem uit de wedstrijd te halen. Dit lijkt ondenkbaar maar is dus echt gebeurd.