Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Bakkieryer04 mar 2017, 23:38

 183  Sven
eveline.vanhemel schreef:Klopt, maar is zeker geen reden om ze niet van daar te laten komen. De auto's hebben ook allemaal nummerplaten uit Gauteng, Johannesburg regio.
Is me nog niet opgevallen. Zouden ze dan op OR Tambo gevlogen hebben met British Airways en vandaar met huurauto's 1400 km gereden hebben naar Kaapstad, terwijl ze perfect rechtstreekse vluchten van Londen naar Kaapstad kunnen nemen ?
Gebruikersavatar

OrthoMol05 mar 2017, 00:01

 219
Bakkieryer schreef:Is me nog niet opgevallen. Zouden ze dan op OR Tambo gevlogen hebben met British Airways en vandaar met huurauto's 1400 km gereden hebben naar Kaapstad, terwijl ze perfect rechtstreekse vluchten van Londen naar Kaapstad kunnen nemen ?
In George ( GRJ ) ligt een weliswaar kleinere luchthaven, in Bloemfontein ( BFN ) ook één blijkbaar, dus van daaruit hadden ze wsl wel kunnen rijden met de wagens :roll:
Gebruikersavatar

Jansen05 mar 2017, 00:20

 3423  Yens
aikoo.altitude schreef:In George ( GRJ ) ligt een weliswaar kleinere luchthaven, in Bloemfontein ( BFN ) ook één blijkbaar, dus van daaruit hadden ze wsl wel kunnen rijden met de wagens :roll:
Maar de auto's hebben Gauteng platen (noorden, regio Johannesburg / Pretoria) als ze vliegen op George of Bloemfontein dan zouden ze platen uit de Kaapprovincie hebben (George) of uit de Vrijstaat (Bloemfontein). Heb er ook al mijn hoofd over gebroken waarom ze in godsnaam met auto's van Johannesburg zijn gekomen....
Gebruikersavatar

Bakkieryer05 mar 2017, 00:27

 183  Sven
aikoo.altitude schreef:In George ( GRJ ) ligt een weliswaar kleinere luchthaven, in Bloemfontein ( BFN ) ook één blijkbaar, dus van daaruit hadden ze wel wel kunnen rijden met de wagens :roll:
Akkoord, maar dan hadden ze geen Gauteng autoplakken gehad...
Bloemfontein en George, waar volgens mij geen intercontinentale vluchten komen liggen respectievelijk in Free State en Western Cape. Gauteng Province ( vandaar de GP op de nummerborden) is klein en omvat enkel de regio Johannesburg / Pretoria
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12