Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

ElvesAtWork07 mar 2017, 19:07

 18
Er bestaan ook stripverhalen over een 'Sam'.
En dat is een vrouw met zwart krulhaar ... volgens mij is dit toch wel erg far fetched ...
Gebruikersavatar

Janneman07 mar 2017, 19:21

 50  Yens
ElvesAtWork schreef:En dat is een vrouw met zwart krulhaar ... volgens mij is dit toch wel erg far fetched ...
Daarmee wou ik juist aantonen dat de link met stripfiguren geen waarschijnlijke hint is.
Gebruikersavatar

Masterofsuspence07 mar 2017, 19:52

 22
Anderzijds, het onzichtbare woord XXX is niet strookies of verhaal.
Het zou wel kunnen eindigen op AAI of AAL, maar is langer dan verhaal en begint volgens mij ook op A(F?)
Ìk denk dat daar eerder de clou zit dan bij de twitterversie.
Een tip voor de spelers?
Gebruikersavatar

Molly Robby07 mar 2017, 19:52

 19
Tenzij je naar de echte grote namen gaat... Robin is van Holsbeek, De Rode Ridder is ook van Holsbeek?
Gebruikersavatar

Jay-Lo07 mar 2017, 21:13

 1690  Sven
Volgens mij is het laatste woord "verhaal". Kan je min of meer zien als ze sweetpak vormen.
Gebruikersavatar

Masterofsuspence07 mar 2017, 23:36

 22
Jay-Lo schreef:Volgens mij is het laatste woord "verhaal". Kan je min of meer zien als ze sweetpak vormen.

Ik denk het echt niet.
Het is een langer woord, ik gok eerder 8 letters.
Het eindigt denk ik wel op iets AAL/I/T-achtigs,
maar het begint anders.

Volgens mij neemt Eline het weg als ze alles opruimt en legt ze het bovenaan de stapel op de tafel.
Je ziet het dus opnieuw rond 20:16. Tenzij dat een ander woord is? Ik zie geen gelijkenis met enig ander woord uit de lijst. Eline kijkt trouwens zeer geconcentreerd en lijkt heel gespannen terwijl ze die woordjes eraf haalt - een in your face tip van de mol?
[ external image ]
Gebruikersavatar

robin.depauw08 mar 2017, 03:18

 4
Ik denk dat ALS dit iets relevant betekent, dat het een tip naar de kandidaten zal zijn.
Net daarom is het ontbrekende woord zo belangrijk.
Moest het een tip naar de kijkers zijn was het niet zo onleesbaar in beeld gebracht...
Gebruikersavatar

Peterzzzzzz08 mar 2017, 05:54

 30
Zou het ook niet MOL + KLEIN kunnen zijn? Eline wordt in aflevering 5 meermaals *Kleine* genoemd.
Gebruikersavatar

ex-molinator08 mar 2017, 08:51

 3483  Uma
Peterzzzzzz schreef:Zou het ook niet MOL + KLEIN kunnen zijn? Eline wordt in aflevering 5 meermaals *Kleine* genoemd.
Zou wat niet MOL + KLEIN kunnen zijn? Beide woorden zijn toch zichtbaar en gekend?
In dit topic zijn we op zoek naar het ontbrekende woord.
Gebruikersavatar

Frolva08 mar 2017, 09:03

 2204
Maar met 'MOL' is er toch iets vreemd aan de hand?
molzoeker schreef:[ external image ]
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21