Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo10 mar 2017, 14:43

 129
Willen jullie mij uitleggen wat jullie bedoelen met " code van de muis", ik heb iets gemist of niet begrepen.
alvast bedankt
Gebruikersavatar

Jansen10 mar 2017, 14:46

 3423  Yens
itchy.tzekrallo schreef:Willen jullie mij uitleggen wat jullie bedoelen met " code van de muis", ik heb iets gemist of niet begrepen.
alvast bedankt
Kijk hier eens: http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?f=42&t=2125 🙂
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo10 mar 2017, 14:59

 129
De M en de S heb ik ook opgemerkt, ik wou gewoon zeggen dat je daarmee als hint verder moet kunnen zonder dat je alle overblijvende letters moet uitproberen. Ik kan ze tot nu toe niet in mijn theorie invoegen want dan hoor ik alsmaar SAM en ik zit op Davey. Figuurlijk dan
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo10 mar 2017, 15:07

 129
Dank U, nu weet ik het weer, dat was de code om het slot te openen. Valt voorlopig bij mij als hint af.
Gebruikersavatar

ONBEKEND10 mar 2017, 15:12

 
itchy.tzekrallo schreef:De M en de S heb ik ook opgemerkt, ik wou gewoon zeggen dat je daarmee als hint verder moet kunnen zonder dat je alle overblijvende letters moet uitproberen. Ik kan ze tot nu toe niet in mijn theorie invoegen want dan hoor ik alsmaar SAM en ik zit op Davey. Figuurlijk dan
De overblijvende letters hebben ook geen belang 😉 dus dat hoeft niet uitgeprobeerd te worden. Die S is een mogelijke tip, want het is niet omdat die letter toevallig aan het eind van de tunnel ligt, dat dat ook zeker een tip is.

Die M echter, moet wel een tip zijn, want die letter krijgt maar 1 van beide teams, terwijl ze dezelfde horen te hebben.

Sam kan dus het antwoord zijn, maar niet noodzakelijk, de M kan ook voor mol ofzo staan, of nog iets wat we voorlopig nog niet door hebben.
Gebruikersavatar

Frolva10 mar 2017, 16:11

 2204
Wat ik mij afvraag over die "M", kunnen we op enig moment zien dat deze écht ontbreekt op het kaartje dat Annelies en Robin krijgen? Want dat is volgens mij het enige dat 'telt'.

Ik bedoel maar: het kaartje dat enkel de kijkers te zien krijgen (met de zwarte achtergrond) is bedoeld om een en ander aanschouwelijk te maken, maar niet (noodzakelijk) om met zekerheid te weten welke letters er in het spel zijn. Het zou dus om een slordigheidje kunnen gaat.

Of ben ik te naïef? :oops:


Wat we wel zeker weten is dat het ei naast de ingang van de tunnel niet op het kaartje van Annelies en Robin staat ...
Gebruikersavatar

Torremolinos10 mar 2017, 17:20

 264
Ik denk dat ik een andere mogelijkheid heb gevonden om de kleuren te interpreteren. Ik heb het in ieder geval op één iemand kunnen toepassen (al past het ook weer perfect in mijn tunnel). Ik geef jullie voorlopig gewoon een tip...
SPOILER
Gebruikersavatar

annie.delen10 mar 2017, 17:30

 238  Uma
sandra.impe schreef:De mand lijkt me donkerder en ze gaan toch geen tips halen uit youtube filmpjes :?:

Sam of zijn moeder zeggen zelf de naam van de hond.
Gebruikersavatar

ONBEKEND10 mar 2017, 17:32

 
annie.delen schreef:Sam of zijn moeder zeggen zelf de naam van de hond.
Nu volg ik al helemaal niet meer 😲
Gebruikersavatar

laura.verstraeten10 mar 2017, 17:35

 1
Devy draagt altijd eenpet met de eerste letter van de kandidaten dat weg gaat
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 21